We hebben hier in West Zeeuws Vlaanderen maar 1 smid.. De rest zit allemaal in het Oosten of komt van België.. Ik wacht verdomme al 4 weken op de smid! Het is ook altijd wat..
Vandaag kwam er een smid de heel stal bekappen. Maar ja, ze zijn ook zo sociaal bij mij op stal dat iedereen onderling dat regelt er van weet behalve ik.. Dus die van mij konden er niet meer bij..
pff Siet da's ook balen dat ook al andere smid kwam en jouwe er niet meer bij konden ...
timokyana schreef:
Grid: waar heb jij dat wit zand gehaald? mag het ook van dat gele zijn of is dat hetzelfde
Volgens mij is dat hetzelfde hier kunnen ze op verschillende plaatsen het "witte"zand gewoon uit de grond halen (zit ca halve meter diep) dus zeg maar omgooien (zwarte zand gaat dan naar onder)
idd is jaar rond droog (ondergrond is dus wel zwart zand en geen klei weet niet of dat verschil maakt??) Is soms dus wel behoorlijk mul in de zomer, maarja dan kunnen ze ook op de wei
[edit] dat omgooien van zand ("witte" naar boven) doen ze hier dus ook regelmatig om goedkoop een rijbak(bodem) aan te leggen, maar dan heb je dus wel weer het risico dat het in de zomer bij droog weer erg mul wordt zeker om te rijden niet fijn maar daarentegen dus in herfst/ winter/ voorjaar erg fijn/ droog
Gaat zo nog ff eten om 12 uur richting collega en dan worden we rond 13.30u in Heusden( bij Asten) verwacht en wat we verder gaan doen weet ik niet precies alleen wel dat er ook eten bijzit dus
Laatst bijgewerkt door grid op 06-11-07 12:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Wilco kwam gister avond thuis met het bericht dat zijn overbuujongen van 28 zelfmoord heeft gepleegd.
aarna een heel gesprek gehad met Wilco en mijn zusje over de vriendschap tussen Wilcoen ik en zijn beste vriend en vriendin. Zij mag mij niet, dat had ik al een beetje door. Ze zit met soms te negeren enzo. Dit us dus al 1,5 jaar gaande. En ik heb nooit geweten waarom. Nu weet ik dus wel waarom, maar niet van haar zelf maar van mijn zusje. 2 andere meiden hebben dingen tegen haar gezegd, wat ik zou hebben gezegd maar dus niet waar is. De vriendschap staat echt op breken. Voel me er zo kloten over. Mark en Wilco zijn al meer dan 8 jaar goed bevriend, en ik ken mark al 13 jaar...
Hele dikke knuffel... Dat zijn echt heel erg rot.. dat iemand zo uitzichtloos kan zijn dat ie dat als een oplossing ziet... Vervelend van die vriendschap, maar wel 'goed' dat je nu weet hoe het zit... misschien een idee om het eens met haar proberen te bepraten? Misschien per email? Voor Wilco en Mark.
timokyana
Nou brief van de veearts is hier ook weer binnen, tijd voor de jaarlijkse enting Zal maar eens een afspraak maken. Zal een drukke bedoening worden, alle paarden + hond Janeeba chippen.
Als het goed is komt mijn zadel trouwens vrijdag, alleen hoorde ik dat het dan aardig bout weer zou worden, das balen dus
Gister moest ik trouwens pinnen voor het werk, at dat stomme pinautomaat gewoon het geld weer op
Ik ga binnenkort een keer met hun praten. Voor Wilco en Mark zowieso. Van wilco hoeft het niet meer. Hij vind dat als zij zich zo tegen mij gaan gedragen, dat het voor hem helemal over is. Maar dat wil ik niet. Als zij niet de waarheid tegen mij zegt over wat haar dwars zit dan weet ik genoeg. Ze had er gewoon gelijk mee moeten komen, ipv zo stom te doen.
Jeetje Janet Ik heb wel een goede hoefsmit hij kijkt er elke keer naar uit om te komen, hij heeft zelf ook tinkers. Hij is helemaal gek op Prada, hij wou eerst een broertje van dr kopen, maar was al verkocht!
Jeetje Janet.. Wat erg van die overbuurjongen.. En die vriendin van de beste vriend van Wilco.. Echt typisch wijvengedrag.. Hopelijk lukt het je om de vriendschap te redden!
pff ik begin echt mijn geduld te verliezen hier er zou vandaag een meisje van bokt komen kijken voor de auto (ik heb r 1 te koop) had om 13.00 afgesproken maar ze mailde nog dat ze tussen 12 en 12.30 wou komen dus ik vroeg opgestaan en dat terwijl ik wou uitslapen want ik had avonddienst...
en nu... zit ik maar te wachten maar ondertussen hoor of zie ik niks! bel dan even ofzo denk ik dan...