Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hij loopt niet meer kreupel dus eens kijken hoe het gaat.
Maar ik weet niet of dat kan/mag. Aangezien mijn moeder nu al begint te zeiken dat ze niet een hele dag in Westdorpe wil zitten.. 
Jellie schreef:Kan je vriend je haar niet knippen of is ie erger dan de kapper?
Vriend heeft ca maand geleden al een keer de puntjes eraf gehaald, maar ik wil weer een beetje model
Is denk alweer een jaar geleden dat geweest ben en helaas is die kapper dus niet meer
en die was juist zo fijn, daarom zie ik er weer extra tegenop moet ik weer een andere kapper vinden die mijn haar in model KAN knippen (vak apart
)
SIta pff verkeerd geverfd, dan oranje en dan ook nog verknipt
sommige kappers ...
da's altijd het irritante aan geen eigen vervoer hebben 
IDEAAL!!
heb ik helaas niet had dat wel eens willen volgen, maar had toen geen paard ter beschikking en nu eigenlijk toch geen tijd meer om les te geven enzo
succes met JeneebaPROOF maken
en alweer bijna naar nieuwe stekkie
wel vroeg op maar daarvoor wel iets heel moois 
hoop zo dat ik een keer iets naar mijn zin vind
, blijf nu al jaren maar bij huidige werkgever hangen maar ben het zó zat
Als ik er aan denk denk ik pff over 18 dagen moet ik weer
--> vakantie gaat weer veel te snel
als recreatie ruiter. Zal wel even hard aan mijn dressuur moeten gaan knokken.

timokyana schreef:Grid:Lekker shoppen!
Zit met dilemma, wil idem graag de ORUN doen, maar twijfel eraan of ik het kan en is best een investering.
Heb een mooi aanbod gehad, mag een vriendin haar paard meenemen (afstam; Junior) Geen makkelijke maar kan mooi lopen. Het is iets wat ik heel graag wil, maar zal moeten investeren in een trailer en ben bang dat ik bij de andere deelnemers beetje uit de boot valals recreatie ruiter. Zal wel even hard aan mijn dressuur moeten gaan knokken.
dilemma dilemma
en dan moet je zomaar van paard ruilen en krijg je dus les van een andere deelnemer en dus ook geen "tijd" om te wennen enzo
val jij/ je paard niet zo in de smaak dan vinden ze je lesgeven ook sneller niks, dus dan ga je het ook niet (makkelijk) halen 
--> gewoon bij ieder thuis al een keer paardje uitproberen enzo en dan de sterren van de hemel op "vreemd" paard rijden tijdens cursus
--> weet van 2 groepen dat ze zo mooi alvast alles een keer gereden hadden met aanwijzingen van eigenaar enzo, da's toch makkelijker dan er ineens opmoeten tijdens zo'n cursusdag/ examen

en bij te lezen 
)
:P ik geloof niet dat ik ook maar iets kan verzinnen wat nog minder romantich is

)
(is ie handig ??? anders kan ik wel een butler / klusser gebruiken
)
) en een 2 paards trailer
Berdien schreef:dat wil ik ook wel !!!! met de echte dan heNou ga ik m'n bed weer in met Harry

heerlijk zon ding
wel wijzer hoop ik 

en een natte kont

timokyana schreef:hey grid, nivo 3 of 4 is niet haalbaar (denk ik ) aangezien ik geen wedstrijden rijd en dus ook geen wp.
Wel een goede tip om paarden van andere uit te proberen.
Wat je hierboven beschrijft is waar ik ook zo bang voor ben. vriendjes politiek.
Moeilijk, moeilijk.
en je hoeft dus alleen af en toe een Ruiter + Paard/ D/E-pony mee te nemen om les aan te geven
echt vooral les kunnen geven/ kunnen begeleiden 
Bedankt Grid.
timokyana schreef:begrijpend lezen is ook een vakBedankt Grid.
Kan altijd nog kijken om verder te gaan en ruiters moeten wel te vinden zijn toch.
Ik denk dat ik er gewoon voor ga!
Lijkt me zo leuk om spelenderwijs aan kindjes les te geven
Rom: Foto's!!
ach heb ik ook wel eens last van, maar nu was ik eigenlijk wel weer nieuwsgierig naar de eisen enzo vandaar dat ik het ook ff ging lezen
--> ze moeten dan geloof ik wel in net tenue komen
en dat nette teneu moeten ze maar even voor me overhebben 

en miss een mooie mogelijkheid om verder door te stromen.

--> gaat denk maar ff een italiaansebol met gerookte zalm halen bij delifrance
(die zit in de Esso bij ons om de hoek
) 

)
maar toch ging het erg goed 

na een halfuurtje 3 kwartier had krista een verassing WATER !!!!!
heb helaas maar 1 foto gezien ik mijn hoofd er wel bij moest houden ivm boswachter en sil die wou liggen en tegelijk dieper en tegelijk toch wel graag wou rennen zo mooi vond hij het 

dus bomen greppels ed kwamen zo af en toe wat dichtbij

hij zag ze zelfs aan voor lekkere merries 
)
helemaal in mijn nopjes !!!!!
sil had het erg zaar zijn zin 

(alleen moet ik alles weer eens goed be prakke denken hoe alles ook alweer moest
roos lacht me steeds uit
)
)
natje is daar te braaf voor 
ik zou niet durven 
dit keer pak ik direct punky maar dan duurt het niet zo lang
Balen dat je met je vervoer naar de keuring zit….
Succes met Steffi!
Jan kleurt t ook altijd voor me… Wat voor auto heb jij nu voor je trailer? 

ik druk krista mijn telefoon wel in dr handen
dan zijn de foto's wat beter