Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Biancaa schreef:@Pellie, ik doe eigenlijk heel weinig met haar, ze vond de vorige strandrit erg leuk en daarom wilde ik deze als afsluiter doen. De laatste keer dus zo'n "grote" rit maken. Ik hou dus eigenlijk best veel rekening met haar en ik rij maar iets van 2 keer per week (als het weer het toelaat, vorige week maar 1 keer) Verder staat mevrouw prins(es)heerlijk in de wei overdag en 's avonds lekker op stal. Ik had niet verwacht dat ze dat fijn zou vinden omdat ze had aangegeven dat ze niet opgesloten wilde worden, maar ze vindt het echt heerlijk. Ze staat dan normaal wel overdag op de wei (met kuil en hooi bijgeveord hoor).
Dus helaas is de rit niet doorgegaan, maar ik had al zoiets van, lukt het niet jammer dan, ik ga niet hele bergen mensen erbij halen om haar perse die trailer in te krijgen. Het boos worden worden van mij resulteerde alleen in een tik met de halstertouw op haar billen, dus zo boos was ik niet (kan ik ook niet op haar ook)
@
Citaat:Mijn buik geeft me meer problemen dan men soms denkt. Het is niet altijd even plezier om kind daar te hebben hangen. Ik heb liever dat de kleine rondloopt, dan hoef ik niet meer te sjouwen. Het is veeleisend aan mijn lijf en daar mijn geest nog problemen heeft met wat in verleden gebeurd is voel ik mij vermoeid. Soms heb ik het idee dat ik door mijn hoeven ga zakken. Instorten is een gevaar. Deze drachtigheid vergt meer van mij dan ze denken. Puur omdat ik al moe was voor ik begon.
Waar heb je behoefte aan ?
Rust, heel veel rust en extra vitamines voor mijn kind. Ik geef nu veel van mij aan de kleine maar eigenlijk kan ik niet alles missen. Meer voer is niet nodig ik ben al zwaar genoeg en het zal alleen maar zwaarder worden.
Voel jij je verbonden met Bianca (je baasje) zoals zij zichzelf verbonden voel met jou ?
Ja verbonden wel, maar ik aarzel. Ik weet niet goed hoe ik haar blij moet maken. Ik doe mijn best met mijn werk, maar ik heb simpelweg de energie niet om te doen wat ze vraagt. Ik ben wel heel dankbaar dat ze mijn rug zoveel mogelijk ontziet. Soms zijn er momenten dat ik heel blij ben haar te zien. Andere momenten zie ik liever alleen mezelf en ben ik te moe om haar aandacht te schenken.
Wil je meer wilt doen met me, dus meer buitenritten en niet alleen in de bak, dat ze me daarin kan vertrouwen.
Ik wil graag van alles, maar ik kan het niet. Al mijn energie is besproken. Fijn zou het zijn als vrouw kijkt naar wat ik wil en kan. Soms lukt het me gewoon amper en in de bak is dan niet even fijn.