[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bluebontje

Re: [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 19:55

@Ziggy_janet, het is inderdaad een heel gedoe. Mijn zus en zwager gaan ook altijd mee. Dat betekent dat er 2 wagens en 3 paarden op verschillende tijden naar de manege moeten.
Mijn vadertje rijdt heel wat af op zo'n dag.

hermes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 20:40

leuke foto's gezien! Ja
en leuke filmpjes van Silas, stoere hengst hoor!

Het was hier vandaag echt banketstaafweer, de regen kwam met bakken uit de lucht. Gelukkig aan het eind van de middag weer droog zodat we toch nog ff een buitenritje konden maken.
De paardjes stonden al binnen toen wij kwamen, dus fijn voor ze om nog ff lekker naar buiten te gaan. Ja

@leonoor; gaat goed he, de wedstrijden met Baggio!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 21:24

Zoo Het weer was hier echt rot ja!
Lekker binnen gereden, dus vriendlief zei ; ik ga dr wel ffe op joh Knipoog hahaha ik zei gelijk oke Haha!
Leverde dit op ;
Afbeelding

hihihi!

Leonoor ; Leuk dat t zo goed gaat met wedstrijden!
Blue ; Haha levert wel leuke foto's op!
Flettie; Welkom!
IkBenMarije ; Leuke foto's!!
Leonoor ; ook leuke foto's!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 21:28

Prada: Leuk je vriend erop, mijn man doet het ook steeds vaker. WIlde eerst alleen maar mennen, maar vind rijden ook erg leuk.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 21:30

Haha jaa hij wou er zelfs niet vanaf!
Hij zei ; Volgende keer ga ik er misschien weer op; Maar ik weet toch dat die het doet Tong uitsteken

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 22:57

Wat zijn jullie stil Verdrietig
Ik verveel me!

lucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 23:02

ik denk dat er veel mensen kijken naar into de west Knipoog

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 23:02

Hij zit er wel happy op Joyce, pas maar op dat hij Prada niet in pikt. Haha!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 23:25

@ Pradaatje, hebben kennissen van jullie een kleine hengstenhouderij in Kaatsheuvel?
Ik kwam vandaag op hun site terecht en zag een foto van een Tinkermerrie die me erg aan Prada deed denken!

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 23:59

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 00:18

Wat zie ik nu?! Een topic waar je lekker off-topic kunt kletsen! Heerlijk! Mag ik meedoen?

Silas gave foto's!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 11:09

Goedemorgen! Doei!

Welkom Mickey! Lachen

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 11:14

goede morgen

had in de planning om weer te gaan rijden op dikkie maar m'n zooi is nog niet droog Huilen en het regend weer eens voor de verandering Huilen

maar goed vanmiddag naar de garage met de colt wand de sloten van die auto zijn niet goed die willen niet draaien (los) en niet door dat ze zo stroef gaan.
maar goed ik zal eens gaan onbijten

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 11:18

Zo.. Even bijlezen hoor.. Lachen

Er zijn weer leuke foto's bijgekomen! Zit altijd te genieten van die leuke Tinkerplaatjes! Lachen
Iedereen zo happy met zijn bontje! Haha!

Ook nog een welkom voor Flettie.. Doei!

2 á 3 graden gister.. Bloos! Brr.. Koud zeg! Het was er hier ruim 9 ofzo.. Bloos Ach, het warme zuiden he.. Vork

Gefeliciteerd Leonoor! Met Baggio zijn winstpuntje! Gaat lekker he! Super joh!
Op naar de M1! Ik heb de ballen vestand van WP'en.. Dus hoeveel moet je er nou nog?

Leuk vriendje op Prada! Haha, pas maar op dat ie niet ook wil gaan rijden.. Net als de mijne..
Nog erger als een klein kind.. Iedere keer als ik rijd is het van 'Mag ik ook nog een stukje' Clown

Hier schijnt de zon.. Maar ik moet eigenlijk blokken.. Misselijk
Morgen een aantal examens op school.. Over Multiculture samenleving en Verkoopservice en BTW..
Ook nog een van Engels.. Maar dat is juist een eitje! Knipoog
Vandaag denk ik niet naar Amy toe.. Want vanmiddag moet ik weer maar eens werken.. Misscien dat mijn paps vanavond nog even wil rijden met de auto..

Bluebontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 12:07

Goedemorgen,
Welkom Mickey.
Hier is het oliebol, dus ben ik voor de verandering maar eens aan het huishouden begonnen.

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 12:46

goede morgen allemaal
ik heb zaterdag weer lekker gefeest brrr Clown
het was half 8 haha
maar weet je wat het is als je een borrel op hebt dan beweegt alles zo soepel
Clown alleen de volgende dag niet meer Bloos
mijn nek is stijf mijn heup en rug doen zeer Huilen
maar het was gezellig daar gaat het om Pling
zo effe bijgelezen en dan ga ik in de regen naar d-jee wat een bagger weer zeg

Pradaatje leuke foto met je vriendje op je tinkie
flettie welkom
Bluebontje mooie foto's ziet er goed uit op het stilstaan na dan Clown herken ik wel hoor Pling en suc6 met je huishouden is het inderdaad wel weer voor Cool
silas gaaf he die twee zo bezig te zien
mickey1989 welkom hier
rommulussuc6 met je sloten en ja het is echt bagger weer Huilen
Leonoorgefeliciteerd met je winstpunt
Sita_suc6 met blokken

devon04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 13:14

Goedemiddag
Kheb weer ff bijgelezen hoor SUPER al die foto's Silas is ook echt een plaatje he.
Leuk prada je vriend er bovenop het is mij in 4 jaar tijd nog maar 1 keer gelukt om me vriend erop te krijgen.
Hij vond het wel leuk zij hij maarja het is niet echt stoer natuurlijk (volgens hem)

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 14:15

Goedemiddag,

ik ben der ook weer haha hele weekend druk gehad met verjaardagen moet ook gebeuren.
Ik heb nog geen puf gehad om alles bij te lezen sorry!

Vandaag eindelijk me examen cijfers van 2 weken terug gehad, ik dacht dat ik ze meer dan slecht had gemaakt, maar ik had een 9.2 en een 9.3! Ik was zo opgelucht!

Vanmiddag weer lekker naar pallieter, heerlijk nu hij lekker bij ons op stal staat. Hij vermaakt zich echt geweldig als hij in de bak staat alleen maar lekker rennen!

Zaterdag was de hoefsmid geweest, hij had een zwakke plek in zijn hoef en het bloedde ook, gelukkig trekt het wat bij ik moet het met blauwsel insmeren en het werkt naar me gevoel aardig!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 14:28

Hallo,

Ik had vandaag me tentamen, Engels luistertoets, Was wel makkelijk!!

L0rdJ ; fijn dat het goed gaat met Pallieter!
Mickey ; Welkom!
Snowdon ; Ja dat klopt, Zijn mijn kennissen Knipoog

Edit :

Ga nu even naar de winkeltjes, Kijken ofk nog iets leuks kan vinden voor vriendlief Lachen

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 14:37

Succes met winkelen pradaatje!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 15:42

Hahah is gelukt!
Heb kaartje van me2you
Voorop; Wat is het leven toch mooi..
En dan erin ; Samen met jou!
Heb Burberry Brit gekocht Ja
Konniet kiezen Tong uitsteken
En dan hebik nog een sneeuwbol van hartjes met onze foto erin Ja

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 16:05

nou ik ben ook weer terug Bloos de sloten is niks mis mee
er is alleen aan de bijrijders kant eens een nieuw slot ingekomen waar dus ook een nieuwe set sleutels bij zit

en jullie raden het al ik zat met de verkeerde sleutel in het verkeerde slot te vrotten Bloos
maat ik ben wel langs automat geweest en een hoop spulletjes gehaald voor het autotje zoals tectyl, bumper was en cockpitspray
dus binnenkrt gaat het autotje gaat er weer uitzien als nieuw Haha! Haha!

@Pradaatje fijn dat je zo goed geslaagd bent
ik weet nog niet of ik wel wat ga doen voor valentijn (loopt een beetje erg moeilijk met relatie en ben er nog niet zeker van er een eind aan te maken of het voor de zoveelste keer weer proberen)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 17:01

@pradaatje: leuk dat je vriend op je tink zit. Hoop dat ik mijn vriend ooit ook nog zo ver krijg, hij heeft het wel beloofd.
leuke valentijnskadotjes trouwens.
@mickey: Welkom
@rommulus: achjakan iedereen toch wel eens overkomen, zou echt ook een actie voor mij kunnen zijn. Wat rot dat het niet zo lekker loop in je relatie, hoop dat je er uit komt.

Ik heb niets voor valentijn gekocht. Vind het eigelijk een beetje belachelijk. Ik geef mijn vriend liever wat op een onverwacht moment. Mijn vriend is trouwens ook absoluut niet romantisch, maarja je kan niet alles hebben.
Ik wilde eigenlijk vanmiddag ziggy gaan longeren, met hoofdstel en bitje in. Maar het is echt bagger weer hier, het is nu wel droog maar het land is echt nat. Had ik nu maar een bak...

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 17:11

Biancaa schreef:
@Pellie, ik doe eigenlijk heel weinig met haar, ze vond de vorige strandrit erg leuk en daarom wilde ik deze als afsluiter doen. De laatste keer dus zo'n "grote" rit maken. Ik hou dus eigenlijk best veel rekening met haar en ik rij maar iets van 2 keer per week (als het weer het toelaat, vorige week maar 1 keer) Verder staat mevrouw prins(es)heerlijk in de wei overdag en 's avonds lekker op stal. Ik had niet verwacht dat ze dat fijn zou vinden omdat ze had aangegeven dat ze niet opgesloten wilde worden, maar ze vindt het echt heerlijk. Ze staat dan normaal wel overdag op de wei (met kuil en hooi bijgeveord hoor).
Dus helaas is de rit niet doorgegaan, maar ik had al zoiets van, lukt het niet jammer dan, ik ga niet hele bergen mensen erbij halen om haar perse die trailer in te krijgen. Het boos worden worden van mij resulteerde alleen in een tik met de halstertouw op haar billen, dus zo boos was ik niet (kan ik ook niet op haar ook Knipoog )

@

oh over het boos worden heb ik het niet hoor, ik heb alleen als ik dit mijn paard was, dan ging ik misschien nog wat wandelen met d'r maar verder niks meer... daarom vroeg ik het me af of je niet teveel van d'r vroeg Lachen

Citaat:
Mijn buik geeft me meer problemen dan men soms denkt. Het is niet altijd even plezier om kind daar te hebben hangen. Ik heb liever dat de kleine rondloopt, dan hoef ik niet meer te sjouwen. Het is veeleisend aan mijn lijf en daar mijn geest nog problemen heeft met wat in verleden gebeurd is voel ik mij vermoeid. Soms heb ik het idee dat ik door mijn hoeven ga zakken. Instorten is een gevaar. Deze drachtigheid vergt meer van mij dan ze denken. Puur omdat ik al moe was voor ik begon.

Waar heb je behoefte aan ?
Rust, heel veel rust en extra vitamines voor mijn kind. Ik geef nu veel van mij aan de kleine maar eigenlijk kan ik niet alles missen. Meer voer is niet nodig ik ben al zwaar genoeg en het zal alleen maar zwaarder worden.

Voel jij je verbonden met Bianca (je baasje) zoals zij zichzelf verbonden voel met jou ?
Ja verbonden wel, maar ik aarzel. Ik weet niet goed hoe ik haar blij moet maken. Ik doe mijn best met mijn werk, maar ik heb simpelweg de energie niet om te doen wat ze vraagt. Ik ben wel heel dankbaar dat ze mijn rug zoveel mogelijk ontziet. Soms zijn er momenten dat ik heel blij ben haar te zien. Andere momenten zie ik liever alleen mezelf en ben ik te moe om haar aandacht te schenken.

Wil je meer wilt doen met me, dus meer buitenritten en niet alleen in de bak, dat ze me daarin kan vertrouwen.
Ik wil graag van alles, maar ik kan het niet. Al mijn energie is besproken. Fijn zou het zijn als vrouw kijkt naar wat ik wil en kan. Soms lukt het me gewoon amper en in de bak is dan niet even fijn.
Laatst bijgewerkt door Pellie op 12-02-07 17:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 17:12

Ik hou ook niet van valentijn hoor. De dag erna ben ik alweer 13 jaar getrouwd, de tijd gaat erg snel Lachen

Over die bak, ach die heb ik wel, maar daar valt toch ook niet in te longeren nu, is allemaal blubber. Dus ik ga een stapje verder, had ik maar een binnenbak Knipoog