Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Altijd fijn als je een dag scherpe zon + geen zonnebril mag "betalen" met een fikse hoofdpijn. Ging er gisteren mee naar bed en stond er ook net zo hard weer mee op. Bijlezen wordt even niks...

JoanneE schreef:chimello schreef:Haha Bones is best traag, maar mijn andere echt niet hoor. Misschien zijn z'n ballen te zwaar en loopt hij daarom gewoon langzaam
Heb geprobeerd bij Gi een turbo in de bouwen dmv castratie, heeft ook niet erg geholpen
Die wordt gebruikt bij hengsten met zeer grote ballen... Misschien loopt ie daarna wat sneller
Lekker weer rijden
Wat ging het goed zeg, af en toe als een lama in de tölt(dat is toch tussen stap en draf
?) door de bak. Maar na een dikke tien minuten ging het ongelofelijk goed
Ze moet nog ongelofelijk veel leren maar ze werkt graag voor je als ze eenmaal doorheeft dat je de leider bent
Ze probeert me nog wel eens uit zeg maar, maar dat boeit me niet want ik heb tijd en energie genoeg. Ik ben toch altijd diegene die wint, ik heb het doorzettingsvermogen van een Terrier als ik me ergens in vastbijt laat ik niet meer los. Indy ging nog wel eens stilstaan om vervolgens mij uit te lachen en te zeggen ik ben klaar en doe geen F*CK meer. MAakt niet uit wat ik deed ze bleef gewoon staan, ik reed niet met zweep omdat het nog niet eerder nodig was. Nu dus wel, alleen van de zweep wordt ze vervelend en loperig dus was de tip van mn juf om spoortjes aan te doen. Dat gaat super, in het begin was ze even wat onwennig maar ze pakte het goed uit. -ze kan nog niet fatsoendelijk galopperen, ik ben haar de galophulpen aan het aanleren- Ze galopeerde zelfs rechtsom bij poging 3 al aan en even later gelijk bij poging 1