Ooohhhh wat een líefje Mijn kleine meisje is niet echt heel klein meer Allemachtig wat groeit die hard
Onze Caylany is verkocht naar Brazilie!Haar volle broer zilverbay Achilles is nog te koop Heel mooie afstamming ook buiten z'n kleurtje.
Wat is Phoenix mooi zeg!! Hier weer een foto van ITS Gohan van vorige maand! Gohan is nu ruim 2 jaar oud en al rond de 1.60m! Zijn manen hebben een beetje onder de opfok te leiden (hihi), want er wordt wat aan geknabbeld.
Mijn nieuwe bay pearl aanwinst!Camella Warrior Boy kleindochter. Moeder's kant is Producer, paar van Coates, Coal Horse, etc. En de nieuwe aanwinst van mijn moeder:Anderhalf jarige half zus van mijn bay pearl Deimos. Zij is van One in a Million. Moeders' kant is Lob gefokt.
Vandaag wel weer bij mijn reusachtige, gezellige,goudkleurige geitje geweest. Ze is nu 4 maanden (en 1 dag ), over anderhalve maand komt ze naar ons.En distels zijn jummie
Snowdon ik weet waar je woont!! Haha reed er vanm nog langs. Meende dat je ook in dl woonde ,maar wel vlak aan de grens weet ik nu.Knappe phoenix en succes met de castratie!