Ik heb voor het eerst gespronge!! en dit was ook me eerst keer in me leven en zoals je dat aan de 2de foto ziet:P gnigni! weten we weer waar we aan moeten werken!
_Patrick_
Geplaatst: 30-03-13 01:08
mamaaaaa kom je spelen
Geboren dressuurtalent zeggen ze
voetjes van de vloer
grrr
Geplaatst: 30-03-13 14:45
Lieve mama en zoon...
starjo
Geplaatst: 30-03-13 17:14
Wat een herlijke foto,s weer Enya is leuk, lekker koppie em gaaf getekend. zou niet weten waarom je niet welkom zou zijn met je kruising, is toch deels tinker Hidde is ook een goed gelukte kruising, grappig ventje En wat heeft Aslan ook een smoel om op te vreten leuk marja zo met het hele gezin bij elkaar
Van ons weer tijdje geleden, maak eigenlijk helemaal niet zoveel foto,s op het moment. Maar hier de wedstrijd van vorige week , tijdens het losrijden ff dollen met marloes en haar vlek, pas de deuxje aan het oefenen, het wat is die sukkel dan braaf met zo,n merrie dicht tegen hem aan Vanmorgen in de wei
wow die palomino tinker vind ik helemaal ten einde... Ook mooi apart getekend aan zijn hoofd Terwijl ik die vos ook wel mooi vind, al hou ik niet van vossen paarden
mnkortleve
Geplaatst: 31-03-13 11:09
Wat komen er toch weer schitterende foto's voorbij en langzaam aan de veulen foto's ook weer, hier niets drachtig dus voor ons geen veulens dit jaar.
Helaas niet allemaal even scherp, maar het gaat om het idee.
Mijn paard was vandaag weer ingepikt. Die twee zijn ook aan elkaar gewaagd, als ik ga stoppen met wedstrijden heb ik al een opvolger en die gooit er gewoon ff een middendrafje uit
Dat komt omdat hij zo ontzettend hard gaat en ze zich dan schrap moet zetten om hem bij zich te houden. En zo heel gek zit ze eigenlijk niet want ze was aan het doorzitten in een middendraf
Donkim
Geplaatst: 31-03-13 21:29
Heerlijke plaatjes weer , ondanks dat ik zelf meestal niet zo actief post, spiek ik elke dag wel even!
An Rua & Chum De paaslook is hier ook herkenbaar! Starjo eerst zelf nog genieten! En anders idd een leuke opvolger, ziet er al goed uit.
De paaslook ofja paashaas hier vandaag... Inclusief paasei
Sinds een paar dagen ben ik de trotse eigenaar van een hele lieve mooie Tinker.
Haar naam is April en ik verzorgde haar, sinds de dood van mijn merrie, al een tijdje. Ben er super blij mee, want ze was de vriendin van mijn overleden merrie en is sinds mijn 3 jarige tuiger uit de opfok is de grote vriendin van mijn jonkie.
Hier samen met mijn 3 jarige tuiger:
Laatst bijgewerkt door Sabbientje op 02-04-13 09:56, in het totaal 1 keer bewerkt