[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-10 23:19

:D Patrick doet de handstand :D
Ga slaapjes doen, tot morgen :evaw:

_Patrick_

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 23:21

Truste!

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 23:21

Petra 2 fatima's. :D
Lonan heeft ook een snor swinters, een beste ook, zomers is ie idd helemaal weg.
Gooya, dank je. heeft mijn vriendje gemaakt. Die is er zo handig mee, ik verbaas me er elke keer weer over wat voor moois ie maakt.
Moet eerlijk zeggen dat ik er allerlei plannen mee had...wilde er allerlei foto's in plaatsen, maar sinds ie in de lucht is..nooit meer echt wat tijd ingestoken. Gebrek aan tijd en druk met andere websites ;). Ik heb altijd plannen genoeg..ik heb de tijd alleen niet ;) .
Trusten :Z

hdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 00:10

hooooooi allemaaal :)
volgens mij is iedereen er al van tussen hihi
zo mijn drukke dag zit er weer op. snel ff bijgelezen, super gave foto's van patrick op het strand gezien, gaaf hoor!!
nou ik ga richting bed morgen weer naar school en werken :(
doeidoei

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 08:52

Goeiemorgen...

Hoop dat het net zo'n mooi dag wordt als gister.

Gooya leuk j ekanarie op tv.
Ga het in de gaten houden.

_Patrick_ wat een leuk dier heb je toch.
Echt super leuk die foto's op het strand.
Zal wel genieten zijn zo.

Petra wat een volle sokken heeft je merrie.

Mijn kleine vent heeft ook een snor maar een hele kleine.
Schuurt eraf met eten.

Ga even lekker verder werken zonder koffie. :(
Het apparaat hier is voor de zoveelste keer stuk.
Echt erg jammer....

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 09:27

Afbeelding

Ik had een maand geleden problemen met mijn stuurbekrachtiging.
Dat kwam door mijn contactslot daar was iets niet goed mee.

Rij ik naar mijn garage mannetje die zit bij mij aan de stompwijkse weg.
Sta ik in eens oog in oog met een ja ja Emoe.
Zag dit plaatje en moest er gelijk aan denken.

Maar volgens mij mag je ze niet aankijken want dan vallen ze je aan.
En wil natuurlijk geen Emoe boven op mijn motorkap.
Hij bleek uit een weiland ontsnapt te zijn.
Hij kon namelijk over water lopen.

Een hele bijzonder exemplaar.
Maar kan er ook mee te maken hebben dat het water bevroren was. :D :wow:

_Lente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 09:33

^^ Hihi, nikkielvis, denk je nou dat bevroren water ermee te maken heeft, alle emoes kunnen toch gewoon over water lopen :P

Goedemorgen trouwens! Zit nu op school de eerste 2 uur terwijl ik geen les heb, om van die logboekuren te maken om aan de 1040-of-weet-ik-hoeveel-norm te komen. Wij moeten dan namelijk zelf alle uitval en nog een aantal uren extra in de mediatheek/stiltelokaal gaan zitten niksen. Nja, de bedoeling is dat je iets doet, maar heb gewoon niet altijd iets te doen... Of geen zin (A). Maargoed. Ik ga weer een poging doen tot nutiige dingen doen. (Stomme zin.)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 10:09

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 10:20

Hoi grid,

Dat lijkt me wel wat.
Die vlaggenrace dan!
Kijk dressuur en ik gaan niet samen daarbij heb ik een westernzadel.

Maar waar is dat precies heb het even snel doorgelezen.
Lijkt me wel heel geinig eigenlijk.
Moet alleen iemand even lief aankijken om mij te brengen. :D

_Lente_
Nu snap ik het, het heeft niks met ijs te maken. :P :=

hdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 10:21

goedemorgen,
ik zou niet graag oog in oog staan met en emoe haha,
heeswijk-dinther is vanaf hier te ver weg jammer!

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 10:21

Hoi grid nog even zie al waar het is.
hihi let weer lekker op :+

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 10:25

haha ja ik dacht al staat er toch bij :+ is zeg maar achter Den Bosch nabij A50 ;) voor sommigen hier denk ik idd nogal ver weg :=

hdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 10:27

is zonder trailer al een eind laat staan met hihi,

DIVA2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 10:36

_Patrick_ schreef:
Diva :(:) :(:) mag ik vragen wat je heb :o :o mag ook via pb hoor.
Ik heb namelijk endometriose dus weet wat voor pijn je heb :(:) :(:)

Ja hoor, dat mag je vragen.
Wellicht gaan sommige mensen zich afvragen waarom niet per pb, na het lezen van mijn 'verhaal'.
Juist niet per pb!!
Laat het een soort van waarschuwing zijn.

Het is wel een heel lang verhaal hoor!!!!

Mijn buikpijn begon op mijn 15e(ben nu 41 dus best lang geleden), ik zelf heb toen aangegeven dat het mijn blindedarm was maar ik heb nooit(!!) koorts, toen dus ook niet. Heren doktoren hebben toen besloten dat het geen blindedarmontsteking was. Uiteindelijk, na een jaar of twee modderen, toch voor ok gegaan en bleek het dus wél de blinderdarm te zijn. Helemaal verkleefd aan andere organen :( . Ben in november geopereerd.
Helaas kwam de buikpijn al heel snel terug. Ziekenhuis in en ziekenhuis uit, niemand wist wat er nou toch aan de hand was.
In die tijd ben ik zwanger geweest, heb een tumor gehad en nog meer ingewikkelde ziektes. Niets van dat alles!!
Op 2 april moest ik weer naar het ziekenhuis, kon inmiddels bijna niet meer lopen van de pijn, en daar kreeg ik te horen dat ik naar huis mocht om mijn spullen te gaan halen.....ik werd opgenomen!!
Heb de hele maand april in het ziekenhuis gelegen, bedrust.
Want wat was nou het geval? Ontstoken eileiders als gevolg van Chlamydia!!!!
Chlamydia was toen nog een onbekend iets, vandaar dat het stellen van de diagnose zo lang heeft geduurd.
Eigenlijk was dit het begin van het eind.
Na die maand ziekenhuis was ik er namelijk niet van af.
Eileiders zijn gaan verkleven aan alles waar ze niet aan moeten zitten. Vele operaties moesten er aan te pas komen om ze, steeds maar weer, los te maken.
Ondertussen bleken mijn uitstrijkjes ook niet goed. Dit is enkele jaren goed in de gaten gehouden maar toen is besloten om een flink stuk uit de baarmoedermond te halen. Ongeacht een eventuele kinderwens.
Na een van de scopieën zijn mijn eileiders weer gaan onsteken en hebben we besloten om ze eruit te halen. Inmiddels was mij al verteld dat ik NOOIT op een normale manier zwanger zou worden, de eileiders zaten namelijk potdicht!
De keuze om ze eruit te halen was dus ook helemaal niet moeilijk!!
Weer bleken ze verkleefd te zitten.
Ook na deze ok was het niet over, eierstokken zaten namelijk ook verkleefd dus de pijn bleef! De dagen dat ik ongesteld was waren dagen zonder pijn. Maar zo gauw er weer eitjes gingen groeien begin de pijn ook weer. Heb zoveel pillen, spuitjes en spraytjes vol met hormonen gehad, alleen maar om die cyclus plat te gooien.
Uiteindelijk kreeg ik het advies om snel te proberen om zwanger te worden, een soort van nu of, waarschijnlijk, nooit meer.
Zwanger worden kon alleen maar via IVF, niet echt hele geweldige kans van slagen.
Ik hoef vast niet uit te leggen dat het groeien van die follikels geen feest was, net als het krijgen van die inwendige echo's. Door al die verklevingen deed die buik zo veel pijn!!!
Maar goed, de eerste ivf poging was in 1 keer raak!!!!!!
Twee terug geplaatst en twee blijven zitten!!!
Vanwege die eerder operatie aan baarmoedermond en bloedverlies met 9 weken, heb ik de hele zwangerschap op mijn bed moeten liggen(en nee, ik heb het niet slecht gehad, zou het zo weer doen!!) Met 15 weken voor ok om een bandje om baarmoedermond te zetten, iets wat net op tijd is gebeurd. Enige, erntsige, vorm van onsluiting deed zich al voor.
Uiteindelijk met 31 weken weeën gekregen, aan de remming gegaan in het ziekenhuis(doodziek van die medicijnen). Tot 32 weken en 5 dagen kunnen remmen. Toen besloten kids dat het tijd was om geboren te worden.
Via keizersnede en gezonde meid van 2100gr en een gezonde zoon van 2775 gram. Gezien de zwangerschapstermijn, dikke donders!!
Beide hebben even in het ziekenhuis gelegen, ruim 3 weken en mochten toen mee.
Helaas waren mijn buikkachten hier nog niet mee over, al heeft het na de zwangerschap wel lang geduurd eer het weer begon maar eenmaal begonnen was ik weer terug bij af.
Toen kids 5 jaar waren ben ik gescheiden.
Inmiddels ben ik opnieuw getrouwd en samen hebben we nog een keer een ivf poging gedaan. Qua pijn was deze echt bijna niet houdbaar. Ondanks dat alles er heel goed uitzag, beter kon niet, zijn deze twee niet blijven zitten |( .
Na deze poging wist ik wel dat ik het niet nog een keer zou doen, was in al die jaren heel wat pijn gewend maar dit wilde ik niet nog een keer!!!
Omdat buikpijn na die tijd weer heel heftig was en ik het inmiddels spuugzat was, heb ik samen met Dirk(gyn) besloten om toch maar weer voor ok te gaan. Mijn verzoek was om baarmoeder en eierstokken eruit te halen, Dirk ging voor het nog een keer losmaken. Uiteindelijk heb ik hiermee toegestemd onder de voorwaarden dat is door zou gaan met snijden als het een zooitje bleek te zijn.(was in dec 2007). Dat doorgaan is toen niet gebeurd, alles werd weer losgemaakt.
Achteraf had ie beter door kunnen gaan.
Buikpijn begon weer en in mei 2008 heeft ie mijn baarmoeder en rechtereierstok verwijderd.....EINDELIJK!!!!!!!!
Links heeft ie laten zitten, die gaf de minste klachten en zou het 'in de overgang komen' uitstellen.
Links was wel aan het verschrompelen en zat ook vast aan vanalles :( .
Tot enkele maanden geleden heb ik geen buikpijn meer gehad, wat een genot!!! Nu begint ie op te spelen en goed ook!! Gelukkig is het nu alleen maar het ovulatiemoment wat ik voel, een paar uur heel veel pijn en dan klaar.
Blijft het hierbij, mag ie nog even blijven zitten. Wordt het erger dan gaat ie er ook uit en zien we wel wat er daarna gaat gebeuren.
Vandaag voelt het ook nog niet goed, heb veel pijn, rug, buik, alles doet zeer.
Moet even kijken hoe dit zich gaat ontwikkelen, het niet een cyste is(die heb ik in de tussentijd ook al eens gehad)die leeg gehaald moet worden.
Zo voelt het nu wel een beetje.

Moraal van dit verhaal...........kijk uit met CHLAMYDIA!!!!!

hdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 10:44

diva, wat een verhaal zeg,
dat je zo'n pijn moet hebben voordat ze wat doen.
pfff
ik vind het juist wel goed dat je het niet via pb doet net wat je zegt zo is iedereen gewaarschuwd

ik moet gaan moet naar school doeidoei

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 10:44

Zo DIVA2 dat is niet niks.
Jeetje zeg ben wel blij voor je dat de pijn nu in ieder geval niet meer all the time is.

:(:)

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 10:58

Goedemorgen iedereen....

Er zit ook geen rem op hea bij jullie :+
Ik lees het vanavond wel weer bij....

Ik heb even een vraagje.
Wat zouden jullie gemiddeld voor een ster merrie tussen de 1.50 en 1.60 hoog, goed beleerd wedstrijd ervaring, verkeersmak en braaf in de omgang, leeftijd tussen de 7 en 10 jaar oud wat voor prijs zouden jullie daar voor over hebben...?(gaat uiteraard om een tinker! *D ) (sorry voor de kromme zin :o )

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 13:02

Ik heb geen idee wat dat moet kosten.. ik zit helemaal niet in de paarden (verkoopsgewijs dan)
Ik heb voor pablo een schijntje betaald, maar dat is natuurlijk een kruising zonder papieren, en het was een lelijke naarling..

@ diva.. goed dat je zo iets deelt.. het is altijd goed om daar eens bij stil te staan. Wel erg heftig..
Een vriendin van me zit ongeveer in het zelfde traject, maar bij haar door HPV.

Het klikte echt wel met mijn verzorgster.. een aardig meisje, komt spontaan over.. Was lief voor pablo, maar wist hem toch duidelijk maar eerlijk te corrigeren.. (blijft een jonge knol he.. gelijk uittesten.)
Het rijden ging goed, pablo deed zowaar erg zijn best..
(hij loopt ook amper onder de man momenteel, vanwege mijn voetje..) hij vind het altijd wel leuk heb ik het idee..

Nou maar hopen dat de eerste induk de juiste is..

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 13:03

oo, en patrick.. wat een mooie foto's van een mooie dag.

Ik heb toen ik ze zag ook besloten dat wij maar eens dringend naar het strand moeten..

Manduu123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 13:20

Mag ik vragen of ik ook nog mee kan babbelen over mijn gesokte vriend en natuurlijk die van jullie ;)

DIVA2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 13:25

Manduu123 schreef:
Mag ik vragen of ik ook nog mee kan babbelen over mijn gesokte vriend en natuurlijk die van jullie ;)

NATUURLIJK!!

Meiden, ik ben weg en weet niet wanneer ik er weer ben.
Zo naar ziekenhuis enorm veel pijn!
Wordt gedacht aan ontstoken eierstok(dat kleine k*tstukkie dat er nog zit) of nierstenen.
K*tzooi!!!!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 13:38

:(:) Diva Succes!! :(:)

pff Jayney vind dat altijd lastig ik zit vaak aan de lage kant :o kun je niet op marktplaats en speurders kijken hoeveel vergelijkbaar paardje kost?!

Welkom Manduu :wave: vertel eens wat meer over jezelf en/ of je paardje :P

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 13:53

Succes DIVA :(:)
Hoop dat het meevalt.

Jayney ik heb geen idee.
Toen ik die van mij kocht was hij pas 9 maanden.
Over het algemeen zie ik ze wel is rond de 3000 euro staan.
Maar pin mij er niet aan vast. :D

Welkom Manduu123... :wave:
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
En nog meer bladzijdes bijlezen... :D

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 14:36

Diva jeetje wat een verhaal!!!
Heel veel sterkte :(:) :(:)
Welkom Manduu
Ik heb geen idee wat de prijzen zijn van een ster merrie tussen de 3.500 en 5.500??
FitzChivalry hopen dat ze bijft en de 1e indruk inderdaad goed is.
hdv naar school toe vandaag

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 15:21

Patrick (hoe heette je ook alweer echt :o ) Ja hahaha ik zou hier ook wel eens op tijd willen eten maar mijn man heeft vrij onregelmatige tijden s `avonds dat hij thuis komt. Nou gebeurd het soms in het weekend ook nog wel eens hoor dat we s`avonds om half 9 nog moeten eten .\

Oh Irene wat een verhaal zeg :oo Ik snap dat zoiets knap pijn kan doen. Alles staat zo met elkaar in verbinding. Succes in het ziekenhuis ;(

FitzChivalry : Inderdaad hopen dat je 1e indruk de juiste is. Mooi dat het zo klikt met dat meisje :D

Welkom Manduu :wave:

nikkielvis : Helaas, ik kan je ook niet helpen maar zou je misschien wat aan het tinker taxatie topic kunnen hebben?

Hey, ik ga maar even plat want mijn buikgriep is nog niet helemaal over en ben de hele nacht in de weer geweest terwijl ik vanochtend om 8uur bij dokter moest zijn voor mijn rug...
Ben nu dus een beetje uitgepoept en hoop nog even wat rust te kunnen pakken voordat onse kleine meid uit haar middagslaapje komt. :Z

Ik kom vast vandaag nog wel even langs waaien