ik kwam vandaag ook iemand tegen toen ik bij 2 nakomelingen ging knuffelen
Puchje
Geplaatst: 23-11-09 00:11
Chaboo Wie is die leuke merrie daarachter op de laatste foto? Silaskindje, heb ik mee zitten knuffelen op de keuring in Lunteren en reserve geloof ik van de merrieveulens.
Ohh das wel fijn dat de kat weer terug is Inge! Ben je zelf ook alweer opgeknapt?
pffff, wat een klote weer! Hoop dat het de komende weekenden een beetje beter weer is, zie net in mijn agenda dat ik dus komend weekend, het weekend daarop en daarop ook afspraken heb met mensen uit dit topic, dus dat verwaarlozen valt eigenlijk best mee! hahahaha
Goedemorgen!!! Brrr wind. Ik kan daar echt heel slecht tegen. Moest de kliko weer dichtbinden
Huphup Carola Ellen druk met meeten Ha Inge, wat fijn dat de kat weer terug is. Wat wil je met dit weer
Het is tijd voor een lekker kopje thee. Morgen sollicitatie, dus moet nog een aantal dingen doen deze dag: -kleren wassen en strijken -auto wassen en uitzuigen -portfolio klaarzetten
en ik sta ook altijd open voor een meeting hoor, leuk! kan ook bij ons thuis, zeker als over 2 weekjes als we in ons eigen huisje zitten! ben vaak op zaterdag, maandag en woensdag vrij en zondag in de middag (maar kan ook wel eens wisselen) (is meteen ook de rede dat ik je nog geen berichtje heb gestuurd grid, lijkt me heel leuk om eens samen te rijden maar werk nu op zondag ochtend. en met huis en verhuizen beetje heel erg druk)
zometeen weer paardjes voeren, dan door naar huisje en behangen, we moeten nog 1,5 kamer, maar hebben nu geen hulp, ben benieuwt of het lukt. dan het trappenhuis nog schilderen en de lampen en gordijn rails ophangen en vrijdag komt de vloer. (zaterdag komt de koelkast en fornhuis) dus als we willen kunnen we er in/na het weekeind al in!
Oh Maartje, het klinkt heerlijk. Je bent zo druk, maar ook zo gelukkig. Het is uit je berichten af te lezen. Het is je gegund hoor meid, ik kom snel je nieuwe huisje bewonderen!!
is best dubbel, had gedacht dat mn hoofd zou overlopen, maar er is zoveel te doen dat het gewoon heel goed gaat. zou liever iets meer tijd hebben, maar dat geeft niets, komt vanzelf wel weer. alleen mn lijf protesteert op het werk heb ik gister heel de dag met zware karren gelopen en dat voel ik nu. schilderen is ook best spierpijn opwekkend even als behangen maar we gaan er weer tegenaan!