Je komt hier idd elke dag weer veel moois tegen Heerlijk wandelfoto's met Patrick en Serada, mooie omgeving ook om daar te lopen met je paard Tinkertom , mooie nieuwe aanwinst op mooi paardje En nog wat veulentjes , ook altijd leuk En dan alle dochters op de tinkies.
Nou , dan ook ff mijn dochter op Bing. Heb haar er eindelijk vanavond een keer op gekregen Vind het zelf een leuke combi
En samen met fraske d'r dochter op onze (mini tinker) Terra, en Samba die toekijkt, . Het is hier op 1 na ook allemaal bont wat de klok slaat
Ik heb zondag een TREC cursus gedaan met Guus, was zeer geslaagd en hij vond het heel erg leuk
starjo
Geplaatst: 15-09-09 13:21
Wat een prachtige foto's aniekepiek, en vlek cp112 bedankt, ik vind Guus ook een lekker ding, TREC lijkt me heel leuk, maarrrrh KWPN jasje op een tinker kan niet he
Er kwam een buitje aan gisteravond
Deze foto vond ik wel een mooi effect hebben met die donkere lucht, en de zon op de mais
Aniekepiep, wat een praaachtige foto's! Je hebt ook wel een hoog kwijlgehalte aan je binkie hangen zeg! Vlek, wat vind ik Nikai toch een gaaf beest! super! cp112, Guus is stoeer, hij kijkt er ook zo leuk bij! Shar_ianne, Kanyana is aardig opgedroogt zeg, leukerd!
Ooit moet er voor mij ook zo'n paard komen.....
Angeliekje
Geplaatst: 15-09-09 17:20
Geweldige foto's weer! Vooral die rijfoto met de regenboog...moooooi!
Anouk is een demonstratiepaard geweest voor mn stalgenoot. Ze doet aan natuurlijk bekappen, en mocht een demonstratie geven tijdens een boerenmarkt hier in de buurt.
En mn "kleine" ventje Rino wordt morgen alweer 1 jaar oud!