Sterkte schimpje . Ja sita, vanaf deze kant is de verleiding ook erg groot. Eerst maar even mallow afwachten.
Vasthi
Geplaatst: 10-02-09 11:49
Eevj nog gefeliciteerd met Mallow. Je eerste eigen paardje?
Wat een knapperd die Welsh!
Biancaa en Schimpje Lekkere eigenwijze Shet
TK, wat een spannend avontuur met de hooiboer
Des, goede vraag aan de importeur, ben benieuwd naar zijn verklaring!
Per vandaag staat ons huis in de verkoop! Spannend hoor, de tijd zit niet echt mee (en dan begint Bos ook nog over afschaffen van de hypotheekrenteaftrek..... ), maar we gaan het proberen. http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/D ... ject&hbx=1
Nou er zijn nog een paar punten waar de eigenaresse zeg maar beetje moeite mee heeft om dat los te laten, en als dat niet wordt losgelaten, is het nog niet compleet mijn eigen paard. En dat is dus iets waar ik zelf nog beetje mee worstel. Ik zou mallow nooit willen laten zitten, maar het geld wat ik er nu voor betaal is gewoon veel, voor 50 euro meer zou ik hem gewoon als m'n eige beschouwen.
ja snap ik eevj ik zou hetzelfde hebben. Ik hoop dat jullie er uit komen!
Haha ja vasthi. Nou ik vind het wel slim. Soms zie je fotos erbij staan. Nah wat een zooitje soms. Het is veel aantrekkelijker als het er netjes uit ziet!
Ik ben al anderhalf uur open en er is nog geen 1 klant überhaupt binnen geweest.. Zo saai.. Gelukkig heb ik internet..
Ik betaal nu 150 euro + eigen spullen + medicatie. Mallow heeft ook nog geen hoefsmit gezien ( incl. rotstraal ) En nog geen dierenarts. ( Die komt nu over 2 weken, op mijn aandringen ) Begrijp me niet verkeerd, de staleigenaresse is een schat van een mens, is het afgelopen jaar goed ziek geweest, en heeft daarom niet veel tijd gehad om mij te steunen. Ben ook helemaal niet boos, maar het is voor mij een beetje lastig, omdat ik allerlei dingen wil doen om mallow te helpen, heb alleen die toestemming elke keer nodig, en die is niet altijd zo makkelijk te krijgen op deze manier . Het is gewoon eventjes een lastig pakket!
jeetje dat is nogal wat idd.. Ik duim echt voor jullie!
Sita ben bedrijfsleidster in een sieraden winkel. Tis nu erg rustig en heb alles al klaar dus ik kan alleen maar wachten op klanten. Gelukkig krijg ik vanmiddag weer allemaal nieuwe spullen dus dan heb ik genoeg te doen..