Haha Berdien zit weer voor de TV.. 
Super dat het zo goed ging met Ziggy Janet!
Marleen hard gewerkt..
Vanmiddag lekker paardenmiddagje gehad..
Om 12 uur lekker naar stal gegaan.. Amy helemaal van top tot teen een lekkere massage-poets-beurt gegeven.. Staart en sokken helemaal uitgeplozen en manen opnieuw gevlochten. Daarna nog even naar de les van een stalgenootje gekeken tot ik aan de beurt was.
Les van mij ging echt gewéldig.. Heb zo zitten genieten op dat paard.. Die kan lopen.. Wauws.. Ik wist niet dat ik dat er ooit uit ging rijden.. Heel veel bezig geweest met zijgangen.. Veel draf gedaan.. Ze was geen moment drammerig of tegen de hand.. Gewoon lekker los op t bit en alles wat ik wou.. Ze draaide zich mooi rond mijn benen in de bochten en stelling gingen ook supergoed.. Het wijken op rechts sloeg alles.. Ik voelde het zo machtig mooi onder me.. Wauws.. Jammer dat er van deze keer geen foto's waren.. Kreeg veel complimentjes en volgens Liesbeth zouden we, als de rechtergalop goed is, zo de B & L uitrijden.. Amy heeft echt potentie voor meer.. Enne.. We like it..
Na de les afgespoten lekker laten rollen en op de wei gezet.. Beetje rondgekeuteld op stal, wachtend op de DA.. Maar eens gebeld wanneer die kwam, tussen 5 en 6 was t antwoord.. Oke.. Dan wacht ik nog wel even.. Ondertussen hapje meegegeten bij Natas en om kwart over 6 arriveerde hij dan eindelijk..
Amy is nog niet klaar er voor.. Follikel was nog te klein.. Maandag weer eens kijken..