[TI] [HK] haar, sokken en meestal vlekken maar wij houden ervan !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

grid

Re: [HK] haar, sokken en meestal vlekken maar wij houden ervan !

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 13:30

Doei! eerst ff naar supermarkt

dan bij BB luzerne ophalen voor Say

en dan met stalgenootje naar wedstrijd (voorlezen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 14:29

roxtemp schreef:
Leon het is een cobmaat dus het zou straks moeten passen. Maar het is net alsof het borsttuig niet bij de rest past. Vrij smal leer en de rest is breed leer.

Heb je er misschien een foto van? Je hebt het tweedehands gekocht? Kan best dat het dan samengevoegd is... Lachen

Doei! Verjaardag gehad in Tilburg, druk maar erg geslaagd Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 17:08

Doei!

Over tuig gesproken, ik moet mijn gekregen tuig ook nog steeds passen.. Kan ik morgen of Maandag wel eens gaan doen.. Ja

Net terug thuis, zijn naar Terneuzen geweest. Wat wezen winkelen. Heb nog wat shirtjes gekocht bij de Jeans Centre.. Nadat ik mijn kast had uitgeruimt leek t net of dr een bom gevallen was dus twerd wel tijd voor wat opvulling.. Clown
Nog even wat gedronken en dan ga ik denk ik vanavond nog even naar de paardjes en anders ga ik morgen.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 18:15

Owja Sylvia was jarig he! Zag een cadeautje voorbijkomen van de week haha

Heb vandaag weer even in de bak geredeb met een erg lome Snowdon, die mag wel wat energie van Amy gebruiken Knipoog
Best grappig.. de dames hier zijn energierijk en de heren zijn wat sullig in de winter...

roxtemp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 19:41

sita leuke avond gehad en valt de spierpijn mee Tong uitsteken

Maya nee ik heb er nog geen foto van, zal er een binnenkort maken. Leuk feest gehad Haha!

Leon lekker gereden, bij mij is het ook zo roxanne barst van energie en temptation is lekker rustig Haha!

Zometeen ga ik naar de paarden om ze buiten te zetten en zo nog een dikke plak hooi geven.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 19:44

Sita! Leuke avond gehad, balen van de foto's!
Leon lekker met Snow bezig geweest!
Say nog kreupel Ach gut

Is back!
Heb lekker geshopt *LOL*

roxtemp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 19:51

Joyce gezellig dagje gehad Haha!

effe duimen grid hopelijk is het niets ernstigs Bloos

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:25

Haha, ja spierpijn heb ik niet..
Gisteravond voelde ik anders mijn buikspieren en mijn heupen enorm!

Ook lekker geshopt Joyce! Leuk!

Net nog even de paardjes een worteltje wezen geven.. Even net voor de stal wat rekoefeningen gedaan. En Shania die is echt heel lenig, die kan volgens mij dr billen raken met t puntje van dr neus! Bloos!
Amy was heel erg knuffelig, maar ze beet wel in mijn vinger.. Clown Even lekker een half uurtje qualitytime gehad dus..
Morgen kijken bij daglicht of de bak er echt zo dramatisch uitziet als dat ik net met maanlicht zag..

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 21:03

Go jij! Go jij! Hoihoi, daar ben ik weer. De cursus was erg leuk en leerzaam, wel veel herhaling van wat je gewoon goed kon leren. 's Middags twee hoeven bekapt, was best moeilijk!

Ons nieuwe pensionpaardje staat er ondertussen ook, morgen mag Banbay bij haar. Ben benieuwd, maar die is zo sociaal dus dat moet wel lukken.
Ga nu effe douchen, we stinken naar dode hoeven... Cool Nors opkijken

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 21:04

Het heeft idd veel geregent Sita!
Hopelijik valt het mee!
Lekker naar de paardjes geweest Haha!

Fijn dat het leuk was Marleen!
Douchse Doei!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 21:25

Is wel leuk he Marleen, waar hebben jullie het gedaan? Drenthe of Noord-Holland?

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 22:17

Drenthe... Was zeker leuk, veel geleerd van het hoeven in praktijk bekappen.
Het theorie gedeelte mocht van mij wat sterker, dat had iedereen al kunnen leren uit de boeken.
Morgen gaan we voor het eerst zelf proberen de hoeven van Mirthe en Banbay zelf bij te raspen, heel iets maar, ze zijn natuurlijk net door die natuurlijk bekapper gecontroleerd, dus er kan weinig mis gaan.

Maar gadver, Mees had een hoef met rotstraal bekapt, jeetje wat stinkt dat zeg, we ruiken het echt overal in de kleren. Die zijn dus ook subiet de was in gegaan! Vork

Ga effe Idols kijken.

roxtemp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 22:45

Sita ik wist niet dat Amy van vingers hield Nagelbijten / Gniffelen

Grrr mooi dat je veel geleerd heb en rotstraal kan idd heel erg stinken Tong uitsteken
Hopelijk gaat het morgen goed tussen de twee paardjes, zou mooi zijn als ze straks allemaal bij elkaar kunnen staan Haha!

Ik heb vannavond maar weinig gedaan met mijn paardjes, ze hebben een luie dag gekregen van mij en dat vonden ze helemaal niet erg.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 22:52

Ow ik heb die cursus in Zeeuws-Vlaanderen gehad en daar was de theorie weer sterker dan de praktijk... Maar mooi dat het leuk was! Kan idd flink stinken Haha!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 23:23

goede avond!

grr: leuk pension paardje erbij! En cursus ook leuk, rotstraal stinkt inderdaad echt erg.
sita: naar belle perez geweest. En amy heeft in je vinger gebeten, auw.

3 dagen intensief praten, en niet goed slapen heeft me echt opgebroken. Heb vanavond een migraine aanval gehad, gelukkig is het nu over.

Vanochtend is het ook goed gegaan met het veulen. Hij had al een spuit kalmeringspasta gehad. Want het is een behoorlijk vel ding, met gigantoisch snelle voorbenen. Stond gelukkig snel op de tralier, onderweg gestopt, en ze stond er nog mooi rustig bij.
De man was er erg tevreden mee.

roxtemp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 23:26

Mooi dat alles is goed gegaan. Het is toch altijd spannend om met een veulen te reizen. Hopelijk slaap je vannacht beter Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 23:35

Doei!

Wel bijgelezen, maar gewoon echt moe Clown Vannacht ook weer korte / vage nacht gehad. Vanmiddag nog bij Ellie geweest Lovers Wat een buffel jongen... Haha! Ik schat dat ze nu 1.38 / 1.40 is. Ik twijfel, maar ik denk dat ze hoger dan Aman is. Verder een wat ramshoofd ( Boos! ) maar dat karakter... Top, dat dat uit Dewi kan komen he *LOL* Braaf, rustig, onverstoorbaar. Syl floot toen ze achterin de wei stond, na een paar keer hoorde ze ons, dus kijkt op en komt naar ons toegesukkeld. Halverweg in draf en galop over, dwars door de plassen en modder. Even uit de wei gelaten en het is zo'n braaf ding, lekker makkelijk, luistert ook naar bijsturen / wegduwen. Mocht aan dr oren, neus, mond, ogen alles zitten. Vind alles best.

En ik zit nu vol.... en ik ben Dromen Maar ik heb wel héérlijk gegeten... Haha! Bij http://www.delausanne.nl voor de verjaardag van m'n broer (25e verjaardag) Haha! Vooraf salade met spekjes en champs en komkommer Vingers aflikken Als hoofdgerecht had ik kalfs rib eye, wat werkelijk in je mond smélt, zo heerlijk en zo goed... Haha! Met een calvadossaus en appeltjes en frietjes erbij, en geroerbakte groentes... Zit dus echt vol, maar was goed Haha! En als toe nog chocolademousse (wit en melk) met nog bloedsinasappelparfait, dus was meer dan geslaagd.. Drie uur later stonden we weer buiten Haha!

roxtemp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 23:44

Gaaf dat er zo'n leuk paardje uit kan komen, super. Lekker genoten van je avond en het eten Haha!

Ik ben er van tussen welterusten allemaal. Gaaaap

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 07:12

goedemorgen allemaal,
helaas nog niet bijgelezen, beetje druk met school werk cursus paarden enz. Clown
Iedereen fijne zondag vandaag!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 10:56

Goeiemorgen!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 10:59

Goeiemorgen!

Net wakker.. Dromen

http://www.nu.nl/news/1388764/10/Nederl ... istan.html

Ik heb hier een beetje raar gevoel bij..
Een goede kennis van ons, die hun zoon, zit ook bij het leger daar in verwegistan. Heet ook Wesley Schol en is ook 20.. En soldaat eerste klasse.. Scheve mond Ik hoop niet dat dit leed nu ook zo dichtbij gaat komen..

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 11:51

Dat kan niet missen dan Sita... helaas.

Ik hoorde het vannacht voor ik ging slapen, kwam er een persconferentie spontaan. Brr.
Ben blij dat mn ventje in Denemarken zit nu en niet in Afghanistan Bloos

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 13:33

Sita lekker gewinkeld en nu klerenkast weer voller Cool en Scheve mond Ach gut waarschijnlijk geen goed nieuws dus ...

Sylvia jarig heb ik gemist Bloos Nog gefeliciteerd!! (al komt ze hier geloof ik niet zo heel vaak)

Leon slome mannen en snelle meiden Haha! en ventje nu gelukkig in Denemarken ipv verweggistan ...

Joyce ook lekker geshopt!

idd roxtemp hoop ik ook...

grr --> leuke dag gehad en daarna lekker stinken Nagelbijten / Gniffelen

Janet Ach gut migraineaanval gehad, nu gelukkig over ... en veulen goed op trailer!

Maya bij Buffel op zoek geweest Haha! leuk braaf paardje dus OK dan! en heerlijk gegeten Vork Vingers aflikken

Tk --> druk druk druk Succes ermee!!

Net terug van Say zie nog totaal geen verbetering of zo Ach gut afwachten wat er morgen uitkomt... Hopelijk niks ernstigs, maar op 1 of andere manier heb ik er geen goed gevoel bij Verdrietig Ach gut (de vele verhalen van artrosetinkers bv spookt toch ook door mijn hoofd Bloos )
Ze is gelukkig wel gewoon vrolijk en als ze 's ochtends de wei ingaat draaft ze gewoon naar achter Verward maar dus dan ook duidelijk kreupel ...

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 14:16

sita wat vreselijk... Een vriendin van mijn zusje, haar vriend zit daar ook in afganistan. Hij was daar ook bij betrokken, en heeft gezien hoe die jongens zijn om gekomen.
grid: say kreupel? ik geloof dat ik dat gemist heb. Hopenlijk komt het goed.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 14:51

pff je zou dat maar zien gebeuren Ach gut

Ja wordt de laatste tijd ook veel geschreven Knipoog en soms heb ik het idee dat je net de berichtjes voor je eigen nieuwe bericht ff niet ziet Verward had pas ook paar dingen niet gelezen en die stonden toen net boven mijn berichtje Bloos!

Doei! ga wat warms drinken Koffie (of thee)! (koude vingers) en ff sociaal doen Haha!