eerst ff naar supermarkt dan bij BB luzerne ophalen voor Say
en dan met stalgenootje naar wedstrijd (voorlezen)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
eerst ff naar supermarkt roxtemp schreef:Leon het is een cobmaat dus het zou straks moeten passen. Maar het is net alsof het borsttuig niet bij de rest past. Vrij smal leer en de rest is breed leer.

Verjaardag gehad in Tilburg, druk maar erg geslaagd

Even lekker een half uurtje qualitytime gehad dus..
Hoihoi, daar ben ik weer. De cursus was erg leuk en leerzaam, wel veel herhaling van wat je gewoon goed kon leren. 's Middags twee hoeven bekapt, was best moeilijk!

Vannacht ook weer korte / vage nacht gehad. Vanmiddag nog bij Ellie geweest
Wat een buffel jongen...
Ik schat dat ze nu 1.38 / 1.40 is. Ik twijfel, maar ik denk dat ze hoger dan Aman is. Verder een wat ramshoofd (
) maar dat karakter... Top, dat dat uit Dewi kan komen he
Braaf, rustig, onverstoorbaar. Syl floot toen ze achterin de wei stond, na een paar keer hoorde ze ons, dus kijkt op en komt naar ons toegesukkeld. Halverweg in draf en galop over, dwars door de plassen en modder. Even uit de wei gelaten en het is zo'n braaf ding, lekker makkelijk, luistert ook naar bijsturen / wegduwen. Mocht aan dr oren, neus, mond, ogen alles zitten. Vind alles best.
Maar ik heb wel héérlijk gegeten...
Bij http://www.delausanne.nl voor de verjaardag van m'n broer (25e verjaardag)
Vooraf salade met spekjes en champs en komkommer
Als hoofdgerecht had ik kalfs rib eye, wat werkelijk in je mond smélt, zo heerlijk en zo goed...
Met een calvadossaus en appeltjes en frietjes erbij, en geroerbakte groentes... Zit dus echt vol, maar was goed
En als toe nog chocolademousse (wit en melk) met nog bloedsinasappelparfait, dus was meer dan geslaagd.. Drie uur later stonden we weer buiten

Ik hoop niet dat dit leed nu ook zo dichtbij gaat komen..
en
waarschijnlijk geen goed nieuws dus ...
Nog gefeliciteerd!! (al komt ze hier geloof ik niet zo heel vaak)
en ventje nu gelukkig in Denemarken ipv verweggistan ...
migraineaanval gehad, nu gelukkig over ... en veulen goed op trailer!
leuk braaf paardje dus
afwachten wat er morgen uitkomt... Hopelijk niks ernstigs, maar op 1 of andere manier heb ik er geen goed gevoel bij
(de vele verhalen van artrosetinkers bv spookt toch ook door mijn hoofd
)
maar dus dan ook duidelijk kreupel ... 
en soms heb ik het idee dat je net de berichtjes voor je eigen nieuwe bericht ff niet ziet
had pas ook paar dingen niet gelezen en die stonden toen net boven mijn berichtje 
ga wat warms drinken
(koude vingers) en ff sociaal doen