Leon mooie foto's van snow en chayenne. Wat zijn snow's sokken goed gegroeid zeg! Sita: wat een kinderachtig figuur zeg. Echt te sneu voor woorden.
Een meisje bij mij uit de klas moest gisteren naar de dokter, onder het laatste uurtje les. Les was afgelopen de bel ging, hoor je een klasgenoot zeggen: Meneer, heeft u wel gezien dat er nu 1 afwezig is??? Heel kinderachtig, dat soort streken.
Ik hoop dat ze bij jou op stal er snel achter komen hoe ze eigelijk is.
Black had er zin in vandaag. De was echt rap. Heb zonder zadel met een halstertje gereden. Heerlijk.
Heb net in een hele vette auto gereden. Die hebben mijn vriend en schoonvader ingeruild op een andere auto. Audi TT met 225 pk. Echt heel wreed. Dat ding gaat hard, Nico zat zo aan de 190 op de provinciale weg, weg was op dus moest weer afremmen helaas. Daarna heb ik nog even gereden. Ben niet zo hard gegaan, 120 was mijn max.
Ik had ook lessen van 50 minuten.... en soms een week 40minuten-rooster!
Och het is zooo grappig om te zien, maar eigenlijk niet echt goed... Onze Doolittle heeft twee flinke porties (vries)vlees op (ala Rodi voor honden), Figaro had het nl laten staan en heb er niet meer opgelet. Maar nu loopt hij echt duidelijk zichtbaar tonnetje rond rond te scharrelen
edit: YEAH! Zit nu ein-de-lijk aan m'n warme chocomelk met speculaas, mis alleen nog een toefje slagroom Jullie schuld!
De pups van Anne Marie zijn ook al zo gegroeid. Het zijn 2 broertjes en 2 super verschillende. Diesel, heeft korte pootjes en een giga dikke buik. Het is net een trage diesel, hij slaapt liever dan dat hij moet lopen. Torbo (eerste petrol) is ook een turbo. Hij is hoog benig, en minder dik. Hij crosst de hele tijd rond in huis, en speelt bijna constant.
Haha Diesel de slome, hadden beter andersom kunnen noemen. En een opgeblazen kat ? bij ons is de chocomelk weer gratis op school, de automaat is stuk, dus ik zat vanmiddag aan de warme choco
hoi ben dr ook weer even, ben op zoek naar een hoofdstel met zon v frontriem, had een mooie gezien was die direct weer 100 euro! kaching! mij te duur.. snik haha
geen les gehad vanavond zo saai dan ben helemaal uit mn ritme, wel even bij misty geweest lekker poetsen en knuffelen ook wel eens fijn na een drukke dag.