Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Heb geen ervaring met zadelknoppen en lastige jassen...
We snoepen op het werk sowieso bijna elke dag wel van traktaties, en ik kan geen nee zeggen
Tinkermuts schreef:Vandaag weer lekker gehobbeld met knollie, ff een heel blonde vraag, ik zit steeds vast met mijn jas aan de westerknop, wat kan ik daar aan doen......ik weet dat een andere jas aantrekken een optie is, maar dit is mijn regen en winddichte warme jas en wil geen ander aan, maar misschien hebben jullie nog andere ideetjes.
voor Silas!
die knie, en wat een mooie fotos weer van fig

),ik hing een eindje boven de grond met mijn voeten Pepper bleef gelukkig stilstaan maar ik heb me daar rare toeren uit moeten halen om mezelf te verlossen hahahahhahaa
zou het niet weten ook
zit weer niet allemaal mee dus
dubbele gevoelens dus...

Soxje schreef:Hebben jullie ook Madonna gezien op Veronica? Om half 12 blik in d'r privéleven. Nou ja, ik ben al jaren een fan maar jullie vinden er misschien wel niks aan
(probeer wakker te worden).

Mijn oom heeft constructiebedrijf, en zo’n verreiker is zo’n ding met een hele lange telesooparm, met daaraan een bakje waar een paar mensen in kunnen (1,5 * 3 m). Je kan er dus vér mee reiken!!!
(ik word melig, en dat ’s ochtends vroeg… : +
Maargoed, gezien ons boompje zo’n vijf meter hoog is, en je in naaldbomen niet zo lekker kan klimmen vandaar dus dat ding…
telt 11 pagina’s. Verslag van de heer J. meet 6 pagina’s, maar is tenminste wel nog van enig kwaliteit en onderbouwd. Mevrouw M (not me) heeft een verslag van 7 pagina’s wat gewoon ook wel fatsoenlijk
of ben ik nou gek?
Ik lig dubbel om die westernzadelknoppen!
zat ook op HAS en sommigen leken echt geen hersens te hebben
gelukkig konden we meestal zelf groepjes kiezen voor projecten enzo en dan had je teminste wat goeds
, zo deden wij dat tenminste ook bij een meid die wat taalblind was of zo.
maar ze schreef echt letterlijk uit boeken over enzo, kon er geen eigen stijl aan hangen, dus als t bijna af was gingen we er gewoon effe samen voor zitten en het een beetje aan de zelfde stijl van de rest aanpassen
maarja daar hebben ze zichzelf mee
en hebben vanavond hopelijk leuke kerstspulletjes gevonden
roos --> ik vind je er toch echt wel bijhoren
hebt altijd leuke verhalen met fig enzo
--> zal fig anders wel even verven in tinkerkleuren
manen ben je al aan t kweken, zag de schattige vlechtjes in je topic
zoiets naar de verkeerde te mailen

en ook weer veel gekletst
Sayla was in ieder geval erg goed uitgestapt
(en had haar nieteens zo intensief gereden) ...
.
Chubby schreef:Precies Sox, PL is erfelijk. Net als HD bijvoorbeeld. Was het de bedoeling om die kleine in te gaan zette voor de fokkerij Annick?
Pellie schreef:wat weer een bijzondere ervaring FK, heel mooi!! en wat fijn dat je knollies zo opknappen zeg?![]()