God wat is Felix een kopie van zijn vader zeg! Maar het ziet er zeker netjes uit, wees er maar trots op en geniet er vooral veel van!
Lekkere laarzen hoor! Welkom in de dressuurmutsenclub (zegt zij die standaard in spijkerbroek en gympen rijdt )
Diaz
Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-12 18:29
NathalietjeB schreef:
diaz nu lekker blaren lopen met inlopen
Hahaha, nou ik heb ze juist nog aan omdat ze zo HEMELS zitten! Ze zijn zooooo relaxt, breed genoeg voor mijn voeten ook. Hier ga ik echt geen blaren in krijgen!
Kaatastrof
Geplaatst: 18-09-12 19:07
Die laarzen zien er heerlijk uit! Vind ze wel wat te 'lomp' voor mij Ik wil graag deze;
@diaz:waar ik de vorige keer nog zei de smallere neuzen mooier te vinden moet ik mijn mening bijschaven.Ik vindt ze toch wel heel mooi! ik draag gewoon stalschoenen,een wat breder model maar wel smal ogend.heel simpel model.
vandaag ging het rijden goed.tenminste het zag er goed uit.lekker vlot,dus ik denk dat ik maar wat minder longeer.we moeten even kijken wat het beste schema is.Nu wilde ze ook beter luisteren.Na afloop zijn we buiten gaan uitstappen.op een veldje wat foto's gemaakt.
later kwamen we met een aantal bij elkaar.we hebben een bos bloemen gekocht voor de stalhouder,omdat ze pas jarig is geweest,en om dat het paard weer terug is op stal.een bloemetje had ze wel verdient en ze was blij verrast.
Ik kan niet alle foto's zien, waarom? Ik weet het niet. Heb wel Felix gezien en wat een bonk van een paard zeg
Nathalie, mooie laarzen
Ik weet dat tinkers nog erg lang doorgroeien, mede daarom wil ik toch nog een jaar wachten om Ferris te beleren De tinker van mijn zusje is nu net 7 jaar geworden en als ik nog zie hoeveel die door de loop der jaren verandert is dan heb ik hoop Heb vorige week haar manen opgemeten en deze komen uit op ongeveer 130 cm en voorpluk zit op iets van 80 cm Dit was ze toen mijn zusje er voor het eerst op zat, zo'n 3 1/2 jaar geleden:
Dit is ze een aantal weken terug
Met de manen los (alleen die keer voor foto's te maken)
Ik rijd Maylee op dit moment aangezien mijn tweelingzusje bijna uitgeteld is van haar 2de kleine
SiSi1984
Geplaatst: 18-09-12 21:26
Oh nou zie ik je foto's ook Karlijn, ziet er leuk uit
Ik ben enorm weg van die dame! Wat een knappe zwarte zeg! Weet ik nog wel een leuke hengst voor (oftewel, die zou ik wel eens onder King willen zien). Heb je ook een foto zonder beenbescherming toevallig?
mijn broekzak is groot, kan wel bij de verzameling
SiSi1984
Geplaatst: 18-09-12 21:45
Leonoor, heb eventjes in je profiel gespiekt...... Maar wat heb jij supergave tinkers zeg King is inderdaad ook supermooi
NathalietjeB
Geplaatst: 18-09-12 21:48
og wauw wat een manen ...hmz misschien moet ik gizmo maar flink trainen op dat hij ze manen ook maar deze lengte moet laten groeien en dus niet mag gaan schuren wauw zeg waanzinnig bij giz hangt op dit moment 1 stuk van ze manen en de rest staat nog recht overeind maar we gaan kweken