Voel me een beetje schuldig tegenover jullie, dat ik gewoon geen puf heb om op alles te reageren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

net alsof hij wilde laten weten dat hij er niet echt blij mee was dat hij me dagen al niet had gezien.

lois, ik ken jou en je broertje natuurlijk goed. Ik kan me voorstellen dat je er soms helemaal gek van word, en even je ei kwijt moet. Gooi het er maar uit , is alleen maar goed! En op de stomme dagen denken we maar aan de dagen dat hij ze wagentje parkeerd op een parkeerplek en dan kunnen we samen weer eventjes lachen ookal is ook dat heul iritant. Als je hem even zat ben bel je maar, en dan gaan we lekker naar stal toe! Even ertussen uit!
Janet, kan me voorstellen dat je moe aan het worden bent, hopen dat het snel klaar komt in je huisje! Sem ziet er goed uit, knappe hond! En ziggy en dundee het er niet helemaal mee eens.
Biancaa, jeetje meis, het blijft ook maar komen he de ellende. Gelukkig kon je weer eventjes lachen toen je 'betrapt' werd, gelukkig heb je van die heerlijke nuchtere kids
Ooit komt het goed, en kan je weer heerlijk genieten van je mooie dame , je kids en je man!