Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dan ga k woensdag zeker weten de boxen omruilen!! (sifra heeft een dubbele stal, gaat nora in om te bevallen)
laptop is denk ik nog steeds niet helemaal oké
staat activex op maar ook marestare enzo zie ik niet 
, gelukkig goed afgelopen. Beterschap, ook voor Arjan!
.
. Erg gezellig
!!
. Snap er niks van waar al die energie vandaan komt.
Grid??
idd beter dan huis visite
of zou het toch komen door t plassen ...
Heftig
maar gelukkig niks ernstigs aan overgehouden

Dewi proberen te vangen die denkt, bekijk het maar!
Vervolgens wel Amanda te pakken krijgen, maar die heb je niet nodig, dus ga je emotionele chantage plegen
Dus touw om dr nek geknoopt en bij een bult gras gezet, Dewi helemaal...
Vervolgens rustig op Dewi wachten die jaloers naar Aman kijkt. Aman keuvelt vervolgens eens gezellig naar achter de schuur (uit het zicht van mij) en Dewi gaat in de hoek jaloers staan kijken, ineens... kataklop, kataklop, kataklop... Eeeh...
Was die idioot zich aan het uitleven, over gans het erf in volle galop, door de berm, een paar passen over het gezaaide land... Woops... Over het gazon van m'n ma, keurig over een rozenperkje springen
om vervolgens weer achter de schuur te verdwijnen... Dewi dacht toen ook
Zette haar staart erop ala een arabier en ging al ploegend en hotsend met die buik door de paddock
Hek maar dichtgedaan, en achter Aman gevlogen die met z'n kop van leuk he baas??
op me af gegaloppeerd kwam 

Dus zeg ik maar: Wat een ontzettend leuke foto's allemaal!!!
En nu aan je moeder uit gaan leggen hoe die gaten in het gazon komen
en prima als avondeten, maar Carlo wil toch wel iets meer eten dan dat. En zondag = frietdag, ook lekker!
hebben maar valt wel te overleven. Ik hoop dat het voor mijn pa meer meevalt.
Zolang je de browser niet afsluit : geen probleem

_janet_ schreef:Wat vind jij nuttige info?
Het is echt een boek war verschillende verhalen van mensen met tinkers. Wat ze met hun tinkers doen. En gewoon leuke grappige verhalen.
Daar krijgt Leonoor nog haar handen vol aan
Wat een mooie foto's Leon....
Wil ook altijd stevigere kost...
En wat ziet Dewi er super goed en modderig uit