_janet_ schreef:Wat vind jij nuttige info?
Het is echt een boek war verschillende verhalen van mensen met tinkers. Wat ze met hun tinkers doen. En gewoon leuke grappige verhalen.
Euhm.... Klinkt misschien wat bot, maar aan verschillende verhalen van mensen met hun tinkers heb ik niks. Die lees ik hier op bokt ook wel. Daar zou ik dus nooit een boek voor aanschaffen. Maar ik vroeg me af of er ook andere informatie in stond, die nog niet in andere boeken staan ofzo. Qua fokkerij, types, kleur, weet ik veel wat meer....
Schimpje.... Oei, schrikken zeg. Je bent er nog goed vanaf gekomen!
Peet... wat een heerlijke foto's. Lekker stel bij elkaar.... En King blijft toch altijd een beetje "mijn" Kingetje
Daar krijgt Leonoor nog haar handen vol aan
Tobiasje!
Wat een mooie foto's Leon....
Arjan nog niet helemaal fit!
Mmmm... ik vind op zondag soep met brood heerlijk en geweldig. Alleen hubbie vind het niks
Wil ook altijd stevigere kost...
Maya... Heerlijk verhaal
En wat ziet Dewi er super goed en modderig uit
Gezellig een maflinger weekend.... Lekker met paardjes van Conchita geknuffeld...
Verder iedereen lekker bezig geweest met de paardjes zo te lezen. Peet naar het Ikeabos geweest. Nathalie en grrrr, uier kan inderdaad wel heel snel vol lopen hoor. Moet je niet alleen van uit gaan! Ik check de uier, banden en kijk of de staart op de rug gelegd kan worden. En ik denk dat Luna nog wel een weekje minstens loopt. Vrienden van mij krijgen denk ik vandaag of morgen een veulen. Merrie had harsjes aan haar tepel.
Hier een lekker dagje gehad. Rustig aan gedaan. Visite gekregen en lekker even bij Billy wezen kijken. Straks nog even met Jildou wandelen... Even frisse neus halen...