Leuk geschreven ook trouwens
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leuk geschreven ook trouwens

de wekker gaat om kwart over vijf 
Ik heb op het NK een lidmaatschap van de WRAN aangevraagd, zometeen een startnummer aanvragen en dan gaan Jes en ik de wedstrijden onveilig maken

Ze hing daar op met een adverentie.. En ik heb gelijk gebeld en ben samen met Maya wezen kijken.. 13 Mei 2007 hebben we haar opgehaald.. En de rest van ons verhaal hoe dat allemaal loopt krijgen jullie dagelijks te horen eigenlijk! 
hoewel het meeste al wel bekend was
Leon! volgende week gaan we al naar ITS! Gaat Ingrid nog steeds mee? En hoe laat zijn jullie hier?
Ik klets hier ook al veelste lang mee he..
Berdien schreef:Leuk om te lezen Sita!hoewel het meeste al wel bekend was
![]()
Leon! volgende week gaan we al naar ITS! Gaat Ingrid nog steeds mee? En hoe laat zijn jullie hier?
zin in!
Is toch maar 100 meter verderop

Het was vast een heerlijk dier zoals je het beschrijft!
Ik herinner me nog 1 bok goed, vooral omdat ik er toen bijna voorover eraf vloog en op de omheining klapte. Toen moest ik ook heel erg slikken om door te zetten. Uiteindelijk toch helemaal goedgekomen
En als ik dan nu lees dat Rebecca haar in de goeie galop krijgt zonder gedoe... Dan denk ik 

Leuk! Wat erg trouwens wel...
Heb je nog een foto van jou met haar op de pc? Kan me voorstellen dat je nu er emotioneel van wordt... En inderdaad, als ze aan het hooien zijn, in galop langs het materieel vliegen... deed ik destijds ook altijd met Aman, zonder zadel tussen de rijen hooi vliegen terwijl ze druk aan het persen zijn. Machtige herinneringen zijn dat.
Dus dan denk ik dubbel..
Dat dat gepaard gaat zonder rodeo of veel gedoe