Ik kwam hier op Bokt natuurlijk veel Tinkers tegen, maar geen van allen vond ik écht uitstraling hebben. Al moet ik toegeven dat er uitzonderingen tussen zaten (Ryon, Chuck, en Whisper). Toen ben ik wezen kijken bij Nigel, eigenlijk als oplap/trainingpaardje, maar bij de eerste blikwisseling had ik een klik met m. Ik heb toen besloten realistisch te blijven en hem als trainingspaardje naar Wijchen te halen, maar de eerste dag was dat eigenlijk geen doel meer, ik was hopeloos verliefd op m en ben dat nog steeds. Elke dag word ik verwelkomt door een stoere hinnik, knuffelt ie me plat, maar kan ook ontzettend chagrijnig zijn. Ik vind het heerlijk en kan úren in zijn wei doorbrengen.
Hij is een ontzettende binnenvetter, zal niet snel toegeven dat ie zich miezerig voelt, kan zich super inzetten als ie merkt dat ik iets leuk vind, en vindt buitenritten super (al ben ik nog een schijtdoos wat dat betreft). Wat ik ook zo mooi vind, is dat ik zijn emoties zo mooi van zn snoet kan aflezen en dat hij spiegelt als ... een paard