Vorm been, eh... sexy?

Wat heeft Figje toch een lief smoeltje!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maya schreef:Kijk, op de eerste 10 staan ook berichten van Esme_27, Kiara, Cayuse, Jeanie, Tarmine etc. en die hebben we hier al lang niet meer gezien maar nog wel elders op het subforum Tinkers.

bij Gorichem/Rotterdam of zo
--> [edit] Keevagirl weet t al
--> Arnhem [edit]wordt later ook al vermeld... en lees later dat je vooral mensen met tinkers hebt gezocht ...
klinkt leuk!
en al toekomstige opfokadresjes aan t zoeken toe maar
ik ben zelfs met de sneeuw nog door t bos gegaan... wel toen t niet meer zo hard waaide
sommige paden lagen bezaaid met afgebroken takken, andere stukken was niet te zien, mooi uitgestrekt met sneeuw
idd sexy
maar leuk dat je nog even voorbij komt 
en vanavond nog eens e.e.a. daarvan oppakken 

hoop dat we leuke dingen vinden voor niet al te veel
... hebben nog helemaal niks dus ....

Ben beetje bekaf.. doe ik morgen wel.. Ga vandaag ook niet zo lang bokken.. Mijn vriend komt ook zo.. 

, niet best voor de lijn en je ging zo goed

een jaartje ofzo.
ben ik ook weer, ben toch maar kwartiertje eerder naar huis gegaan. Rustig gegeten en toen de stal gaan mesten. Kwam weer een flinke bende uit, maar heb m maar extra superdik opgestrooid
Heerlijk!
Tussendoor mijn vader nog geholpen met zijn kerstster. Eindelijk, eindelijk krijg ik mijn zin. Ik roep al jaren dat we de kerstboom buiten met lichtjes moeten gaan versieren (wij hebben voor en naast het huis twee grote sparren, een blauwe spar en een zilverspar) staan, beiden ongeveer 5-6 meter hoog ofzo.
Ben wel erg benieuwd
Tinkermuts schreef:Vandaag weer lekker gehobbeld met knollie, ff een heel blonde vraag, ik zit steeds vast met mijn jas aan de westerknop, wat kan ik daar aan doen......ik weet dat een andere jas aantrekken een optie is, maar dit is mijn regen en winddichte warme jas en wil geen ander aan, maar misschien hebben jullie nog andere ideetjes.