[TI] [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

D_Travis

Re: [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 11:46

bianca heftig hoor maar ook ik hoop dat het positief gaat uitpakken!!

jeeeeeeeej aplausje voor Clover :D

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 13:07

Clover =:)
Ga lunchen met puddingbroodjes :9

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 13:41

*\o/* Eerste galopje op Kascha gedaan!!! Op zandpad in het bos, we durfden het wel aan, fries kan ook nog niet zo goed galopperen, maar het ging super!!! Zit ook heel lekker! :D Ze waren overal mais aan het kneuzen, dus op een gegeven moment dikke combine achter ons aan, wel spannend, maar dat deden ze ook gewoon heel braaf!
Ze is volgens mij niet meer hengstig, dus alles maar weer bij elkaar gezet, en even in de gaten houden...

Clover durft dus ook steeds meer, knappe pony! ;)

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 13:47

Jeeeeej jij en kascha ook een mijlpaal :D, super meid!!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 13:49

Goed zeg Marleen :):) !!!

Ik ga naar Vince :+: :evaw:

Snowville

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 15:27

Grit schreef:
Owja, wat betreft de GoGo's.
Hier staan bij de C1000 dranghekken. Daar moeten de kinderen achter (in, het is een soort hok) gaan staan en wachten tot mensen hun de GoGo's komen brengen :+ :+

Daar hoorde ik hier ook al over, de kinderen werden te opdringerig!

Goedemiddag trouwens :D

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 15:52

gaaf marleen.!! Knap hoor.!!

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 16:10

knappe clover hoor! Gewoon zorgen dat er lekker eten staat in de stal, er zit toch tinker in _O-

Kascha een galopje gedaan, goed hoor, over al zit vooruitgang in!

dranghekken voor gogo's tjee het moet niet gekker worden...

veel plezier bij vince grit.

middag Arjan :)

Ik hoop inderdaad ook dat het goed gaat uitpakken, maar verwacht het wel. We zien het wel weer, deze heftige dag is in ieder geval voorbij. we hadden een "leuke" afsluiter gister, ik lag eindelijk even in bed om wat te slapen voor mijn nachtdienst, mich kwam bij me liggen. Tja je weet wat er dan kan gebeuren :o Komt mijn dochter binnen zeilen, "mammmm er komen even wat kinderen bij de kleintjes kijken hoor". Ziet ze ons zo liggen (gelukkig onder de dekens) zegt ze "pfff zijn jullie nou nog niet klaar, dan laat ik ze wel even wachten hoor" _O- Mich met een rode boei en ik in een lachstuip. Komt een half uur later mijn zoontje binnen zetten "nou zijn jullie klaar dan kunnen die meiden naar binnen" pfff erger kan dus niet... dat wordt niet meer overdag jeweetwellen hahahahahaha

maar of we dat volhouden is een tweede

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 16:14

:') :') geweldige kids heb je hahaha

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 16:33

Ja die weten na zo'n moeilijke dag ons wel weer in de stemming te brengen hihihihi en die kop van mijn dochter er ook bij "pff zijn jullie alweer bezig" en dan zie ik haar er ook voor aan om dan haar broertje te sturen, van ga jij maar kijken hoor. Hij snapt toch niet wat we aan het doen zijn _O-

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 16:36

HAHAHAHAHAHHAHAHAAH :')

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 16:41

Moet eigenlijk heel hard lachen omdat er weer een verhaal naar boven komt, van de ouders van een vriend van mij, in dezelfde situatie, waarbij zijn broertje ( toen een jaar of 5 denk ik ) naar binnen liep om te vragen wat ze aan t doen waren, waarop moeders antwoorde, een spelletje. Kind loopt de kamer uit, en komt evenlater in z'n naakie weer terug. Mag ik ook meespelen :')?

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 16:45

hahaha ach we hebben al zoveel meegemaakt hier, echt in een standje dat we dachten ohhhh dit kan niet hoor... bleek dat mijn dochter aan het slaapwandelen was _O-

En mijn zoontje voor het raam stond (we hebben een glazen schuifdeur bij onze slaapkamer) en stond te zwaaien, nou kan je zeggen dat de lol er dan wel af is hahahahahaha

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 17:33

hihihi Bianca :')

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 17:36

wat een verhaal bianca... hopelijk komt eruit wat je hoopt :)

leuk grr!!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 17:42

Jeee Bianca. Dus nu hebben de meiden uit de buurt staan wachten tot jullie klaar waren met "je weet wellen" _O-

Ik heb mijn ouders gelukkig nooit betrapt. Ik ben dan toch het preutsere type die graag denkt dat ouders sexloos zijn en ik door de ooievaar ben gebracht :+

Vince is weer aan het hoofdschudden :\ . Alweer een paar weken, maar niet zo erg als vandaag.
Ik wilde eigenlijk gaan dressuren, maar dat had ik al snel gezien. Dus een rondje buiten gereden, daar deed hij het wel minder. Was verder ook lekker vrolijk en voorwaarts.

Snap het niet zo goed. Hij heeft dit vorig jaar rond deze tijd ook gedaan.
Is dit toeval en is het iets rijtechnisch of is hij allergisch voor iets wat er in de nazomer is????

Hij is dan ook de hele tijd aan het briesen, wil zijn neus schuren en zijn oren flapperen naar opzij (klinkt raar, maar is echt zo). Dus een pollenallergie ofzo.
Maar aan de andere kant doet hij het met buitenrijden minder, dan denk ik weer eerder aan last van zijn spieren ofzo. En in de wei zie ik het ook niet echt.

Maar weer even aankijken.

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 18:19

hm bleek dat er zelfs al 1 binnen zat in de kamer van Djesse, leuk als je denkt dat de kids buiten aan het spelen zijn en de sleutel ligt onder de deurmat hihihihi We hebben trouwens tegenwoordig de deur wel afgeplakt met dat tape zodat het wat wazig is, zo kan Djesse niet meer zwaaien :')

Grit wat balen van vince, misschien dat hij nu last heeft door iets wat in het gras zit of de insecten ofzo. Het is wel raar dat hij het alleen in de nazomer/ begin herfst doet. Heeft DA dit al eens uitgezocht?

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 18:33

Hihi, Bianca!! Wat een lekkere kids heb jij!!
Hopen dat de uitspraak van de rechtzaak positief is voor jullie!!

Balen van Vince zeg!! Hopen dat het maar heel even is.....

Ik had van de week toch verteld over dat paardje van een stalgenootje die zo maf ging doen toen ik erop zat??
Nu schijnt ze het steeds te doen..... Bokken/trappen en omhoog komen..... In de bak is er weinig tot niks aan de hand maar het pad naar de bak toe of op het zandpad schijnt drama te zijn. Zo erg dat mijn instructrice er morgen een keer op gaat omdat het meisje niet zo goed meer durft.... Ben benieuwd hoe dit komt en hoe het stopt...
Vandaag mn vent weer even geknuffeld, hij wordt nog gereden straks maar kon het niet laten even langs te gaan. morgen sla ik een keer over want ben niet helemaal fit. Zondag wordt ie weer gereden en maandag hoop ik het bos in te gaan.
Nu effe wat opruimen hier en dan oppassen op het zusje van Johan.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 19:26

Vorig jaar heb ik niks laten onderzoeken. Ik dacht toen dat hij last van zijn spieren had. Hij had een jaar niks gedaan en kon me er iets bij voorstellen. Ik heb toen rustig gereden en het opgebouwd. Toen ging het over, dus probleem opgelost dacht ik.
Maar nu doet hij het weer en ook in dezelfde periode.

Ik kijk het even aan, aan een allergie is weinig te doen. Ik heb zo'n neusnetje, maar dat vind hij ook niks en gaat daarop schudden en schuren. En in de wei is hij verder rustig, dus aan medicijnen wil ik (nog) niet beginnen. En als het niet over gaat, dan kies ik eerder voor een fysio. Even de spieren checken.

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-09 19:35

Bianca naar de rechtspraak geweest....Hopelijk is het een beetje positief voor jullie :)

Wat schattig, Grit, die kindjes :z

Grit schreef:
Owja, wat betreft de GoGo's.
Hier staan bij de C1000 dranghekken. Daar moeten de kinderen achter (in, het is een soort hok) gaan staan en wachten tot mensen hun de GoGo's komen brengen :+ :+

Noujaah, t moet niet gekker worden := >;)

Clover in d'r stal geweest +:)+

Super, Kascha in galop geweest =:)

:') geweldige kinderen heb je, Bianca :D

Vince weer aan het hoofdschudden :(:)

Jeetje, vervelend van dat paardje, Carola :(:)

Mijn god, heb vanmiddag gejankt tot ik koppijn kreeg... Soms ben ik mijn gehandicapte broertje zó zat ;( ik heb gewoon de bijtplekken van 'm op m'n hand staan... :\
Hij heeft soms van die periodes dat is gewoon zo vervelend is, alles is dan "Nee" op niets kan meer normaal geantwoord worden, en ik moet me maar weer altijd aan hem aanpassen..
Aaargh... :r ik stop weer, dat gezeik, ik haat het om "zielig" te zijn/doen als ik weet dat véél meer mensen het slechter dan ik hebben, maartoch, altijd maar dat "ach Lois, stel je niet zo aan, je broertje is hartstikke lief" uhhu... áaaaaltijd :) :roll:

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 19:49

geeft niet hoor lois, je mag ook klagen. Ik zeg altijd maar, iedereen heeft zijn eigen leven met troubles, dus je mag ook klagen. Ook jij hebt daar recht op. Omdat het iemand slechter zou hebben, zou niet betekenen dat er niks meer in jouw leven erg is?

Het lijkt me verschrikkelijk moeilijk om met een gehandicapt kind/broer te moeten leven. Klinkt misschien heel cru wat ik hier op schrijf, maar toen ik hoorde dat Mike* erg ziek was en waarschijnlijk zwaar gehandicapt zou worden, heb ik besloten om niet meer verder te gaan met de behandeling. Niet alleen voor hem, de pijn die hij doorging maar ook voor mijn dochter. Wat had ik haar te bieden als ik een zwaar gehandicapt kind zou (proberen) te laten opgroeien. Als ik zou overlijden, dan zou Jaimy dus met hem "opgescheept" zitten. Dat waren hele moeilijke overwegingen toen, een beslissing nemen doe je dan ook niet zomaar. Toen we hoorden dat hij zo ziek was dat hij zijn leven waarschijnlijk met zuurstoffles, maagsonde en nog meer dingen (zware hersenbloeding) zou moeten leven, werd deze beslissing voor ons gemaakt.

Ik kan me dus heel goed voorstellen wat je doormaakt, al heb ik het nu niet zelf. Ik heb wel voor die keuze en voor dat leven gestaan... dus meid klaag maar lekker, zeker als hij je bijt en mishandeld, want ondanks dat hij gehandicapt is, doet hij dat toch met je.

Dikke knuf!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 19:51

Lois, hier kun je gerust je hart luchten. Ik kan me wel voorstellen dat je het soms beu bent, vooral omdat jij in deze altijd degene bent die zich moet aanpassen. Ook als hij er niks aan kan doen, kan het soms gewoon even teveel zijn :(:) .
En er is altijd een overtreffende trap van "erg", maar dat wil niet zeggen dat jij je verhaal niet kwijt mag.

Ravien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 19:54

:(:) ik kan het mij voorstellen lois,ik heb niet een gehandicapt broertje maar een :\ drifkikker :o is ook erg :j schoppen slaan van alles en nog wat en dan precies het zelfde stel je niet zo aan hij is hatstikke lief (ja -:(- tuurlijk als hij slaapt)

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-09 20:08

Bedankt Bianca en Grit...
Bianca, ik zou precies dezelfde beslissing genomen hebben :) Tuurlijk het is een vreselijk moeilijke beslissing, maar het kind heeft geen leven als het ziekenhuis z'n "2e huis" is, het waarschijnlijk in een rolstoel zit en het misschien niet kan praten, enz....

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 20:44

Lois dikke knuf :(:)
zoals gezegd iedereen heeft zijn problemen, groot of klein, maar als het oplucht om het hier lekker neer te schrijven dan moet dat gewoon gebeuren,
we zijn er hier voor elkaar, en respecteren elkaar! dus kan je idd even lekker je hart luchten!!