jeeeeeeeej aplausje voor Clover
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eerste galopje op Kascha gedaan!!! Op zandpad in het bos, we durfden het wel aan, fries kan ook nog niet zo goed galopperen, maar het ging super!!! Zit ook heel lekker!
Ze waren overal mais aan het kneuzen, dus op een gegeven moment dikke combine achter ons aan, wel spannend, maar dat deden ze ook gewoon heel braaf!
, super meid!! 

Komt mijn dochter binnen zeilen, "mammmm er komen even wat kinderen bij de kleintjes kijken hoor". Ziet ze ons zo liggen (gelukkig onder de dekens) zegt ze "pfff zijn jullie nou nog niet klaar, dan laat ik ze wel even wachten hoor"
Mich met een rode boei en ik in een lachstuip. Komt een half uur later mijn zoontje binnen zetten "nou zijn jullie klaar dan kunnen die meiden naar binnen" pfff erger kan dus niet... dat wordt niet meer overdag jeweetwellen hahahahahaha
geweldige kids heb je hahaha
? 

. Alweer een paar weken, maar niet zo erg als vandaag.

Grit schreef:Owja, wat betreft de GoGo's.
Hier staan bij de C1000 dranghekken. Daar moeten de kinderen achter (in, het is een soort hok) gaan staan en wachten tot mensen hun de GoGo's komen brengen![]()
geweldige kinderen heb je, Bianca
ik heb gewoon de bijtplekken van 'm op m'n hand staan...
ik stop weer, dat gezeik, ik haat het om "zielig" te zijn/doen als ik weet dat véél meer mensen het slechter dan ik hebben, maartoch, altijd maar dat "ach Lois, stel je niet zo aan, je broertje is hartstikke lief" uhhu... áaaaaltijd
.