Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) hadden een hyperactiviteits aanval. Ze sprongen en raceten de hele kooi door, al piepend
Lag echt slap over de bank, wat een mallerds.
timokyana schreef:grrr, heb op de meeste plaatsen al drie draden en meneer presteert het nog uit te breken, vandaag twee keer toe. Gelukkig niet de weg op (liggen sloten langs ) maar wel op de pasgezaaide wei * snik*
Berdien: helpt dat echt, accosieren ze dat (spellingsfoutje denk ik ) niet met degene die het draadje vast houd?
Zag mooie foto's voorbij komen Lord, vooral de zus van pallieter.
Arme hond ook, prijzige operatie zeg, hopelijk gaat alles goed.
Met kyaan alles hetzelfde, beeb heeft het naar zijn/haar zin denk ik.
)
) mij een hele leuke bijzondere bezigheid 

Hij heeft Jes van 'r mijt afgeholpen, tig keer gescand, haar pijnstillers gegeven toen ze spierbevangen was en haar van de zandkoliek afgeholpen. Echt mijn held hahaha. Maar wel heel leuk om zo je DA tegen te komen!

We hebben hem iets te vaak gezien in de winter
en met het scannen. Hele fijne, goede DA 
)
Duimen jullie allemaal voor een beetje weer? Voorspellingen zijn nog niet echt positief, maar ze zijn al minder erg (van buien naar kans op een bui
).
Teigetje is helaas vannacht alsnog bezweken... 
o wat jammer van teigertje
rest mag weer naar huis
Katinka heeft echt een reuzebaby gekregen zeg grappig oortje
Leuke foto van Sil die net op het raam kan hangen

moet ook nog uitzoeken welke foto's ik van Bonte wil bestellen. Wil denk ik wel 1 springfoto wat uitvergroot
20x30 of zo als hij goed scherp is ... ik denk deze http://i.pbase.com/o6/88/632688/1/79097 ... c_2479.jpg
Kan hij toch vos doorgeven