Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
*
We hadden wel Jills dekje wat netter mogen hangen en van die andere 2 ook wat meer mogen vouwen
--> of ben ik dan weer pietlut
grid schreef:* sorry nog niet bijgelezen va blz 344*
Maaruh ... Sayla staat op de website van de pensionstal![]()
![]()
op foto aan rechter kant![]()
http://www.paardenhoeveceres.nl/
We hadden wel Jills dekje wat netter mogen hangen en van die andere 2 ook wat meer mogen vouwen
--> of ben ik dan weer pietlut
![]()
moet weer weg ...
De collegezalen hebben zelfs allemaal hun eigen kerstboom, de studenten hebben ook kerst toch?
stees schreef:@ flettie: Jaaaa:D
ik loop stage op de UT! Hoe wist je dat??

mamauba schreef:Wie kan me helpen. Ik heb Mauricio zelf ingereden (stap,draf, galop en links en rechts) maar hij moet nog goed doorgereden worden en hier heb ik de tijd niet voor. Weet iemand nog een betrouwbaar persoon die dit doet. Liefst in Drenthe, Overijssel of Gelderland. En voor een normale prijs, bekent met tinkers/koudbloeden en het belangerijkste paardvriendelijk en eerlijk.
nou ik loop dus stage op de UT. Faculteit TNW, opleiding Technische Geneeskunde.
Aan het werk jij!
Nu weer ff aan de slag...
Hangt beetje van dagen af…
Dit gebeurde 2x achter elkaar, en toen werd Mira wakker/alert, draaide haar koppie om om mij aan te kijken alsof ze me wou vragen "gaat het, mam?" en dat was het eind van de sessie. Na nog even 3 soorten voer te hebben getest waar toch weer de Equiral structuurmix (ondanks de melasse die erin verwerkt zit) als beste uitkwam heb ik haar in het landje gezet. Toen we met Koot bezig waren leek het even of er een aardbeving aan de gang was, maar het bleek Mira te zijn die bokkend en galopperend door het landje ging. Dat was heel bijzonder, want ze heeft in de tijd dat ze bij ons is (7 1/2 week) nog nooit helemaal uit zichzelf gebokt of gegaloppeerd of lekker gek gedaan.
Maya schreef:Eyla? Zitten jullie nou?

Maya schreef:Flettie, geen smoesjes!
Maar het werkt wel, jullie komen
sorry, ik zit al half-half een opfokadres te regelen voor baby-Flet
Ja, ik weet het. Beeb moet er eerst nog uitkomen:D
Vanmorgen worstenbrood, tussen de middag 'n lekker broodje en nu weer chocoladetaart... Woog vanmorgen nog netjes 74,5 (= niks erbij, vind ik al heel wat!), maar dat zal straks wel anders zijn...
) maar de chocola ligt er nog... en daar ga ik ook gewoon van genieten, over een maandje gaan we wel weer streng doen over de tussendoortjes hoor