Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. 

. Zwart is inderdaad moeilijker je hebt er vrij veel enige indicatie dat ik heb dat de mijne anders maakt is enkele witte vlekjes op zijn kaak en die heeft een litteken op 1 van zijn achterbenen zitten die die zou opgelopen hebben in Engeland nog. 
jorretje schreef:ah wat lief Noah op Roos!
Jaron is een flinkert, die kan best wat trekken hoor!
Wij trokken met 2 tinkers een voorwagen op houten wielen met kanon erachter...
http://www.bastionra.nl/index.php/fotos/image/33-#fwgallerytop
.
kan Noah het morgen ook lezen
En ik denk dat ik het ook wel eens ga doen.
Heb geen enkel tekort en het laagste punt ligt in de 60, hoogste in de 90. Enorm tevreden dus, ouders ook. Enkel echt kl*te van minattitude punt over een kwestie waarbij die ene leerkracht niet eens bij was... Ik zat ook gewoon behoorlijk slecht in mijn vel toen. (Ik ging wekelijks praten, niets ging lekker.. ) Gelukkig gaat het nu weer stùkken beter met me, ook aangezien ik nu even lekker stoom kan afblazen. Ik heb nooit heel graag naar school gegaan. Mits ik periode's gepest ben geweest en ik vaak het gevoel heb dat ik er niet helemaal bij hoor, maar anderzijds ook niet goed overweg meer kan met mensen. (Ook door vertrouwen etc dat gewoon verscheidene keren keihard is misbruikt geweest, als ik van iets of iemand hou ga ik door het vuur. Als ik een doel heb, ga ik daar ook gewoon voor. Alleen wordt dat enorm tegen mij gebruikt soms..)
. We gaan eens zien is een trainingsrondje dus ga ook niet meer doen dat het "schema" toe laat stap en draf dus. 
.
). Maar in het bos probeer ik Izzy wel recht en soepel te houden. Tot nu lukt dat erg goed