Wat een leuke filmpjes Simone! Brave Kayleigh!
Besef nu maar weer eens hoe verwend ik ben, ik weet niet beter dan dat de paarden op een steenworp afstand van bos/heide staan. Heb alleen (helaas) niet zo'n geweldige waterplas, en voor de loslopende paarden moet ik aan de andere kant vd stad zijn, maar ik moet zeggen, ik ben wel blij dat die bij stal niet lopen
Luna reageert trouwens precies hetzelfde op koeien als dat Kayleigh op het filmpje doet, alleen dat snurken kan Luna veeeeeeel beter 
Wat leuk, Tinky naar de keuring, maar ik vrees voor mij toch echt te ver om te komen kijken. Als het gaat zoals ik hoop dan mag Luna komend seizoen twee keer
En ook nog een trektocht, gaaf hoor!
Jemig, heftig Jolanda
Fijn dat Dana je wat steun kan geven! Je kan hier ook gewoon je hart luchten hoor!
Fijn hoor Rebecca, een eigen trailer
Nu moet je ook maar een keer hierheen komen he, kunnen we met ons jong en wild het bos door
Hihih Andrea, kan Jaron al kussen inmiddels? Luna die doet hier niet anders, is haar manier van bedelen
Tja, mn eigen schuld he, maar ik wacht nog maar ff met dingen als steigeren aanleren.... Maak je eens een foto van jou op Jaron? Ik sta doodsangsten uit op paarden zonder ho, ik ben niet snel bang, maar ik heb iets met ruinen en kapotte ho's, de laatste ging bijna over een ijzeren hek in zijn turbomodus, gelukkig struikelde hij over een steen anders weet ik niet wat er gebeurd was, maar sindsdien heb ik het er al helemaal niet meer op. Bij Luna is de ho het eerste en meest getrainde van alles, hij doet het ook erg goed, het is haast een time-out inmiddels. Als ik erop ga zal daar in het begin ook de nadruk op liggen. Aan de andere kant ben ik wel weer zo dat ik groene dieren gelijk los mee naar buiten neem, hangt van het dier af of dat alleen of met een ander paard erbij is. Alleen hengsten zorg ik dat die vast gehouden worden, gezien het nog maar de vraag is hoeveel overmacht je hebt als je erop zit en hij een merrie tegen komt. Maar ik heb daar gelukkig nog nooit problemen mee gehad, ben wel op het Dwingelderveld eens iemand tegen gekomen die daar blijkbaar wat minder over na had gedacht, gelukkig was ik met aanspanning, had dat dier niet graag achter in mn nek gehad.
Balen van je zadel Karlijn...
Weet je zeker dat Diaz maar 1.34 is? Gezien Roos haar meer dan een jaar terug op 1.42 schatte, en haar rug dus net ietjes langer is dan Luna vroeg ik me dat af. In verhouding tot de pootjes lijkt Diaz ongeveer even lang, Luna zit nu denk ik rond de 1.45.
Brave King!
Erynn
Duiveltje
Ik zei het in het topic volgens mij ook al, maar ik vind haar behoorlijk veel op haar opa lijken, dat was ook een tank, vooral die knotsen van benen!
Carolien, geen ervaring, maar wel naar dat hoofdstel gekeken, omdat hij er leuk uitziet. Maar een side-pull ligt over het algemeen al snelle instabiel dan kaakgekruisd, en deze side-pull mist ook nog de driehoekjes die die stabiliteit enigszins waarborgen. Daarbij vind ik de neusriem best scherp, helemaal in verhouding met het hoofdstel wat je nu hebt. Dat heeft Luna's hoofdstel ook, daar heb ik dus ook een bontje om gedaan omdat als madam het effe in dr kop kreeg en er druk op kwam ze gelijk een kale plek op dr neus had
Maar wie weet ervaar jij het wel anders. Die instabiele ligging had het stalhalster waarmee ik ooit ben begonnen natuurlijk ook, en die deed het toch prima, totdat ik in de bak figuren ging rijden, een kleine volte was praktisch onmogelijk.
Sandra1984 schreef:ik denk dat hoogte niet altijd iets zegt over de ruglengte. Als je een kortere rug hebt in verhouding met je hoogte..
Is zeker zo hoor, Luna is erg kort, rastypisch gezien vind ik dat prachtig, functioneel gezien is dat lastig. Wss gaat een BF maat 1 net passen, maar dan ben ik ook dik tevreden hoor.
http://www.groothandelruitersport.nl/sh ... gal-notice
Jack en Jack de zeepaarden.
Wat goed zeg Ellie! Mag je trots op zijn hoor
Gefeliciteerd Simone!
Haha Karlijn, lol. Kan geen kwaad toch? Ik zou het lekker laten gaan, meisje wordt vanzelf wel ouder en wijzer.
Ik heb genoten van mn vrije dag hoor
Onwijs brave Luna
Onwijs snelle Mel
Men, wat kan die hard, t lijkt wel of ze iedere keer nog ff een extra versnelling vindt, en dan bij haar de oortjes erop en bij mij de big smile
Als ik dan onder haar hoeven plonsplonsplons hoor en thuis kom met modder achter mn oren is het feest compleet