Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heeft iemand een paardenduikbril??
, ze ziet er goed uit

misschien een "werk" lamp gebruiken en mijn hoofdlamp zoizo.. . Ik hoop zoveel mogelijk er uit te kunnen halen

Ga ik over een week of 2 met meer vertrouwen mijn eindbeoordeling in.
Luna reageert trouwens precies hetzelfde op koeien als dat Kayleigh op het filmpje doet, alleen dat snurken kan Luna veeeeeeel beter 
En ook nog een trektocht, gaaf hoor!
Fijn dat Dana je wat steun kan geven! Je kan hier ook gewoon je hart luchten hoor!
Nu moet je ook maar een keer hierheen komen he, kunnen we met ons jong en wild het bos door
Tja, mn eigen schuld he, maar ik wacht nog maar ff met dingen als steigeren aanleren.... Maak je eens een foto van jou op Jaron? Ik sta doodsangsten uit op paarden zonder ho, ik ben niet snel bang, maar ik heb iets met ruinen en kapotte ho's, de laatste ging bijna over een ijzeren hek in zijn turbomodus, gelukkig struikelde hij over een steen anders weet ik niet wat er gebeurd was, maar sindsdien heb ik het er al helemaal niet meer op. Bij Luna is de ho het eerste en meest getrainde van alles, hij doet het ook erg goed, het is haast een time-out inmiddels. Als ik erop ga zal daar in het begin ook de nadruk op liggen. Aan de andere kant ben ik wel weer zo dat ik groene dieren gelijk los mee naar buiten neem, hangt van het dier af of dat alleen of met een ander paard erbij is. Alleen hengsten zorg ik dat die vast gehouden worden, gezien het nog maar de vraag is hoeveel overmacht je hebt als je erop zit en hij een merrie tegen komt. Maar ik heb daar gelukkig nog nooit problemen mee gehad, ben wel op het Dwingelderveld eens iemand tegen gekomen die daar blijkbaar wat minder over na had gedacht, gelukkig was ik met aanspanning, had dat dier niet graag achter in mn nek gehad.
Duiveltje
Ik zei het in het topic volgens mij ook al, maar ik vind haar behoorlijk veel op haar opa lijken, dat was ook een tank, vooral die knotsen van benen!
Maar wie weet ervaar jij het wel anders. Die instabiele ligging had het stalhalster waarmee ik ooit ben begonnen natuurlijk ook, en die deed het toch prima, totdat ik in de bak figuren ging rijden, een kleine volte was praktisch onmogelijk. Sandra1984 schreef:ik denk dat hoogte niet altijd iets zegt over de ruglengte. Als je een kortere rug hebt in verhouding met je hoogte..
Onwijs brave Luna
Men, wat kan die hard, t lijkt wel of ze iedere keer nog ff een extra versnelling vindt, en dan bij haar de oortjes erop en bij mij de big smile
Als ik dan onder haar hoeven plonsplonsplons hoor en thuis kom met modder achter mn oren is het feest compleet 

Ze is ook zo lekker fluffie!
Weet wel dat de eerste eigenaresse van Mallow iets in Goes deed. Daar schijnt een hele dieren school te zitten?
Wauw wat een bekkie he 
Als je t niet kan wordt je zonder pardon weggewerkt en dat is met de scholen in Nederland dan weer anders. Maar als je het kan lijkt het me een fantastische mogelijkheid 
Wat is ze ontzettend braaf zeg! En ook gewoon stoer het water getrotseerd. Super leuk! Leuke ervaring 

Wat zal jij je rot voelen..
Super leuk! Leuke foto van Dana 
.
.
Super!!!!
Kan niet wachten tot ons nieuwe zadel er is
Rijden ging eergister echt heeeeeerlijk! Een boos paard + regen = heerlijk rijden 
Overal in de bak 8jes gereden en voltes gemaakt. Op een gegeven moment werd ze helemaal nagevelijk en kon ik haar op 2 pinken de bak door sturen! Ben zo gezegend met die knol
Mallow schreef:Tinkerplein ik heb dit zadel gehad, maar ook weer verkocht. De neusriem lag niet vast en ging veel schuiven. Nee ik vond het geen prettig hoofdstel. Maar wel prachtig mooi

Alleen dat puberen.. Elke keer weer een andere grap die ze bedenkt. Nu is het weer heel leuk om constant weg te draaien als je wil opstappen. Heel grappig.... ahum.
bedoel je rij foto's of bedoel je foto's met een bepaalde vosbonte uit de kudde
Die 2 zijn onafscheidelijk trouwens.