Ravien ja, was al om 7 uur klaar op het werk. Kan ook zomaar half 9 9 uur zijn voordat ik thuis ben. Maar is straks maar 1 dag in de week.
Lies Rose ziet er super uit! Wat een prachtige kudde heb je! Luna heeft zon lief koppie! Van wie is Rose drachtig?
Het is hier kaal rond huis De buren kunnen via alle ramen naar binnen gluren nu de tuin zo kaal is. Gelukkig hebben we al gordijnen. Directe buurman, was de hele dag aan het loeren (was wel op de hoogte) Directe buurvrouw van de andere kant, kwam ook al even inspecteren. Bleek dat we perongeluk met de bosmaaier 2 inimini sprieterige boompjes van haar hebben omgemaaid. Overbuurman (de niet zo aardige) reed van zijn dam af, langzaam langs ons huis, ging gluren. Draaide bij de buren om, en reed weer langszaam glurend terug En nog twee wildvreemde mannen stopte bij ons op de dam om alles te inspecteren vanuit de auto en reden snel weer weg
Ik dacht... Waar heeft 'ie het nou weer over! Maar die is van een dochtertje van een pensionklant van me... Meisje zet alleen dat fietsje overal neer...
Oeh Janet... Gluurburen Die hebben vast nog nooit een knappe buuf gehad Lekker filmpje Ellen En sorry Denise... Maar daar heb ik toch echt geen last van hoor
En Janet, Rose is drachtig van Willy en Willy staat in Engeland en daar heb ik helaas geen foto van!
Was inderdaad heel gezellig hoor... Volgens mij kon ze ons dialect redelijk volgen en anders vroeg ze wel : wat zei je?
Ik hoop het... Even afwachten of ze zich nog hier komt melden
ellieellende
Geplaatst: 28-12-09 21:17
ik denk leon tovert ff snel een foto van willy voor de dag....
edit; je hebt toch ooit weleens een foto van m hier geplaatst lies??
Laatst bijgewerkt door ellieellende op 28-12-09 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt
_janet_
Geplaatst: 28-12-09 21:17
snowdon schreef:
Zijn Wilco en zn fam zeeuwen dan?
De vader van Wilco is een raszuivere zeeuw. Zijn moeder is een Fries. Dus wilco, zijn broer en zijn zus zijn halve zeeuwen. Alleen Wilco en zijn broer lijken sprekend op hun pa. Allebei heel donker.
En sorry Denise... Maar daar heb ik toch echt geen last van hoor
Waarvan?
Uiteraard(?) heb ik (denk ik) wel ergens een foto van Willy. Willy is overigens een zoon van Nelly en Nelly is van de Lion King en aan de vaders kant van Willy zit nog een keer Lion King. Er zit dus wel wat goeds verankerd