Zebravinkjes heb ik ook jarenlang gehad, komen wel weer hoor Als de voliere hier nog eens word gezet.... wil Gould Amadine (natuurbroed) gaan kweken, maar zebravinkjes zijn mijn favoriet, dus die gaan ook zeker komen. Mijn Poolse schoonzus had dat woord als eerste door van de Nederlandse taal.... "zebravinkje"
Voor mij ook geen vogeltjes binnenshuis meer, allergisch voor vogels en kippen. Vind vogeltjes ook leuker in een voliere. Mijn schoonmoeder zit opgescheept met een valkparkiet die het vertikt om dood te gaan (was ooit van Carlo).
Ze kunnen 25 jaar worden. Dan zit schoonma nog 5 jaar met mister schreeuw
D_Travis
Geplaatst: 24-09-09 23:41
schreuw het maar neit te hard, vriend van mijn zusje had ook een parkiet van ik weet niet hoe oud en die zei ook op een dag: dat dat beest nog niet dood is, is een wonder. En wat denk je, paar dagen later is dat beestje dood.
nu ik er bij na denk.. dat geeft natuurlijk te denken grapje
Grit
Geplaatst: 24-09-09 23:44
Dat zeggen we al een paar jaar wekelijks Zal wel (oostindisch) doof zijn.
ohhh jullie wensen gewoon ene valkparkietje dood, jullie zijn ook gemeen hihihihi pfff 20 jaar al met zo'n schreeuwlelijk, das wel lang ja
Leon zoals ik aleerder had gezegd gave foto's hoor, jullie genieten echt zo te zien! Ook van Himesh en Shiloh zij nde foto's erg gaaf
Zebravinkjes vind ik niet zo, die maken van die rare geluiden. Dat gepiep blijft altijd in mn oor zitten
Nou hier zit ik weer in de nachtdienst, helemaal brak want ik heb maar 2 uur geslapen vandaag en al een aantal nachten niet door de spanningen enzo. Eten doe ik ook al niet meer, dus gaat lekker met me
De rechtzitting was vandaag, we waren zeer zenuwachtig. Maar ja dat is normaal toch. Zijn ex zat aan de andere kant van de wachtzaal, 7 maanden zwanger in een truitje met dwarsstrepen, pfff ik kon bijna mijn lachen niet inhouden zij ons van alles de schuld geven en dan net nadat Mich het huis uit is gegaan al zwanger worden van een andere man, maar ja dat moet zij weten. De zitting mocht ik helaas niet bij zijn, dat was achter gesloten deuren. De advocaat was gelukkig goed gestemd, er waren veel dingen besproken en over 4 weken krijgen we pas de uitspraak. De omgangsregeling blijft voorlopig en wordt waarschijnlijk uitgebreid naar een heel weekend. Dus het gezeik van haar dat hij zo slecht is, werd van de hand gewezen en ook de foto's werden bekeken door de rechtbank en de tegenpartij. Waarop zij gelijk riep oh zie je dat is allemaal bij oma, hij doet alles alleen maar voor zijn moeder. Dat was ook haar betoog, Mich mocht daarop antwoord geven en zei dat als hij zijn kind bij zich had, hij er mee mocht doen op zo'n dag wat hij wilde. Zijn moeder en dus oma van Sanne mag toch ook wel 1 keer per 2 weken haar kleinkind zien? Ook nemen wij Sanne overal mee naar toe, iets wat zij niet leuk vindt, want Sanne komt bij haar alleen bij haar zus en ouders en meer niet (gek he dat het dan een moederskindje is) De rechtbank gaf hem hierin gelijk, dus zij moest weer eens indimmen. Alimentatie, volgende onderwerp er zou als alles berekend was, nog iets draagkracht over blijven, iets van 100 euro. Helaas voor zijn ex moet dit nu door 3 kinderen gedeeld worden, aangezien Mich nu stiefvader is van mijn kinderen en dus ook financiëel verantwoordelijk is (ondanks de alimentatie die ik krijg van mijn ex). Nou Mich zijn ex ontplofde geloof ik bijna We moeten nu nog wat gegevens doorsturen, want de rechter kon niet alles lezen van de schulden en had nog 1 jaaropgave van Mich niet ontvangen. Zij gaan dan zelf een berekening maken en aan de hand daarvan wordt dus de draagkracht bepaald. Hoe eerder wij het inleveren, hoe eerder de uitslag, morgen gaan wij dan ook gelijk alles brengen. Over de schulden, als wij dus alimentatie moeten betalen, gaan wij via het hof eisen dat zij de helft mee moet betalen aan de schulden die zij gemaakt hebben. Al staat het op zijn naam, het is in de periode gedaan dat zij samenwoonden en zij hier ook van heeft geprofiteerd. Als je nagaat dat wat zij netto verdiend in haar eentje, wij samen 200 euro meer verdienen (haar nieuwe vriend komt met nog eens 500 euro netto extra thuis bovenop wat zij verdiend) onze advocaat heeft gevraagd of wij het op een aparte rekening mochten storten aangezien zij het financieel niet nodig hebben en wij dan het geld aan Sanne overmaken als ze 18 is, maar hij denkt niet dat de rechter hierin meegaat. Verder zegt zijn ex dat ze niks afwist van de schulden, maar helaas weet ik dat ze er bij was toen deze werden afgesloten aangezien de moeder van Mich hier ook bij aanwezig was. Dus nu moeten we ongeveer 3 weken wachten op de uitspraak, ik kan je wel zeggen, ik zat precies tegenover de ingang van de zaal waar zij uitkwamen, en ze moest mij wel aankijken, nou blij was ze niet hihihihi. Haar gezicht was helemaal vertrokken van kwaadheid en ze schudde constant haar hoofd. Ze is absoluut niet blij hoe alles gaat lopen...
Nou heel verhaal maar ja dan ben ik het even kwijt. Zaterdag om 14.00 uur komt er iemand voor Silly dus dan gaat zij waarschijnlijk ook weg nou genoeg voor nu toch...
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-09 07:43
Ach, Arme Wilco
Gossie, Nijn van Mirjam had bezoek Fijn van Bravour En Leon op bezoek
Leon naar Kasteeltuinen, met mama
Een parkiet van 20
Ga vanmiddag Bianca d'r verhaal lezen, maar moet nu echt weg, dag dag
mnkortleve
Geplaatst: 25-09-09 07:57
Goedemorgen.
Valkparkieten best leuk als ze tam zijn.
Bianca ik hoop dat het voor jullie heel gunstig uit gaat pakken, duurt wel lang zo'n uitspraak we zullen in ieder geval voor jullie duimen.
grrr
Geplaatst: 25-09-09 08:27
Prachtig plaatje weer Mirjam! Goedemorgen allemaal trouwens! Zware dag gisteren gehad Bianca, maar het lijkt voor jullie allemaal positief uit te pakken, ik hoop het!
Parkietje dat wordt doodgewenst... had er vroeger ook een, die kon van alles zeggen, maar op een dag wastie dood... En konijn ook al bijna dood... Heb net even lekker paarden gevoerd, zometeen klein buitenritje met Kascha maken... Heb gisteravond hele avond gordijnen op maat zitten maken van de Ikea, pffft, dat naaigedoe is dus niets voor mij!!!
Goeiemorgen, hier lekker uitgeslapen en an de koffie
Grit
Geplaatst: 25-09-09 09:49
Goedemorgen!!
No worries, Chico de valkparkiet wordt nog vol liefde verzorgd Praten doet hij niet, wel schreeuwen als wij zitten te kletsen. Hij hoort er helemaal bij .
Dat is nog lang wachten Bianca, maar fijn dat het gevoel goed is.
Owja, wat betreft de GoGo's. Hier staan bij de C1000 dranghekken. Daar moeten de kinderen achter (in, het is een soort hok) gaan staan en wachten tot mensen hun de GoGo's komen brengen