Heel misschien komt ie even op de keuring, maar dat even is écht even Hihi, ik moet héél eerlijg zeggen dat Mambo 1 van de mooiste uit het nest is Hij lijkt qua bouw vresleijk veel op z'n pappie en die is écht zooo leuk
Annique ik ga zo eten ik kijk wel even op buienradar om te kijken wanneer 't droog blijft
A_Pallieter
Geplaatst: 07-07-09 13:03
hahaha is goed, ik ben er in elk geval rond half 4 en als je gaat of eerder gaat hoor ik het wel van je
Laatst bijgewerkt door A_Pallieter op 07-07-09 13:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Resi_lover
Geplaatst: 07-07-09 13:03
Nouja, ik ben daar echt slecht in
gewoon maar half 4 dan of half 3
Laatst bijgewerkt door Resi_lover op 07-07-09 13:04, in het totaal 2 keer bewerkt
Hoorde trouwens dat het eerste wat ze deden was mallows manen loshangen toen ik weg was. En iedereen vind me nu echt een super egoistisch mens daarzo, en gewoon pf. Ben soms gewoon bang dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt.. Wil ook niet weten hoe mallow er nu bij staat
grid
Geplaatst: 07-07-09 13:29
je kunt toch niet alle zorg van andermans paard op je (blijven) nemen
Grid jammer als Shay niet drachtig is... Ga je het volgend jaar nog proberen dan?
Mooie Mambo!
Eva probeer je ervan af te sluiten... Je voelt je er alleen maar naar door.
Zo Ziggy heeft weer nieuwe schoenen. Meneer was erg braaf met beslaan.
grid
Geplaatst: 07-07-09 14:02
Twijfel nog... vind Juni nog niet te laat voor veulen , maar vind het aan andere kant eigenlijk wel genoeg geweest ... Weet ook niet of ik het dan volgend jaar nog wil proberen dat zien we tegen die tijd dan nog wel
[edit] Zat 1st nog te denken om haar te laten spoelen als ze nu niet dragend is, maar nu denk ik weer zal ik dat wel doen ... Zat ook nog te denken om anders voor KI hengst te kiezen (als dat zou kunnen??) , maarja stiekum wil ik toch het liefst een combi met RM ...
Als er een KI hengst is die jij mooi bij shay vind, zou je dat kunnen doen. Kan dat veulen toch voor de verkoop worden. En dan volgend jaar misschien met RM
grid
Geplaatst: 07-07-09 14:45
Ik weet niet of ik zou kunnen wisselen van hengst? maar als dat zou kunnen heb ik er dus wel al over nagedacht maarja eigenlijk vind ik RM het mooist passen
Ik vindt Benson wel echt een plaatje en heeft al ontzettend leuke nakomelingen en zou denk ik ook wel bij Say passen, maar dan alleen kans op zwart (bont) (of say moet toevallig agouti dragen) en dat vind ik dan eigenlijk wel jammer
Spike vind ik er ook wel erg leuk uitzien en wordt ook nog steeds mooier en dan is er nog kans op bruinbont, maar hij is nu nog vooral schattig en nog niet echt WOW en of ie bij say past? Ben verder zelf niet zo gecharmeerd van zijn Pa maarja van anderen ken je de ouders ook niet en hij is anders dan zijn pa dus daar moet ik dan eigenlijk denk ik niet naar kijken ...
Pff voor verkoop daarvoor wilde ik juist niet fokken
Nee dan misschien toch beter gewoon voor gust kiezen en dan heb ik evt wel alvast 60% korting op RM volgend jaar
rommulus
nog niet van het ergste uit gaan grid.!! Wie weet is ze wel drachtig.!! Maar ik snap dat je er over denkt wat te doen als..
Eva zeggen ze over jou dat je egoistish bent? Hallo zeg je hebt alles gedaan voor hem. Maar ik zou daar niet te veel over nadenken hoor.!!
grid
Geplaatst: 07-07-09 15:08
Dagmar idd scan is nog niet geweest, maar ze vindt romeo verder helemaal niet leuk (negeert hem volkomen ) alleen als ze hengstig wordt dan trekt ze ineens naar hem toe dus vandaar ...
Misschien goed nieuws rom!!! Tsja, nu mogen hun het gaan doen.. Maar heb niet meer dan een halster achtergelaten bij hem, vind dat ze nu zelf mag gaan ervaren wat voor werk ik erin heb gestoken al die speciale spulletjes uit te zoeken voor hem...
rommulus
Jessie is toen de laatste keer in augustus gedekt, heb je een juli veulen. Vind ik persoonlijk niet te laat. Ik had dan ook geen afspeentijd in de winter o.i.d., aangezien Flynn niet voor de verkoop was, en sowieso pas in het voorjaar richting mijn tante ging. Ik heb zelf de veulens liever later in het seizoen, dan zo idioot vroeg. Maart/april vind ik echt vroeg. Gras groeit dan nog niet zo lekker, het is kout, nat.. Maar we duimen gewoon dat Say drachtig is. Ik heb er vast over heen gelezen, maar waarom denk je dat ze het niet is?