Heerlijke foto's Peet....
Janet... Staat er nou nog wat nuttigs in dat boek, behalve dat er mooie foto's in staan? Ik zie namelijk niks geen meerwaarde in zulksoort boeken
Maya & Sita een weekendje op stap?
Ben niet echt helemaal bijgelezen... Maar laat effe mijn neus weer zien!
Fijne dag allemaal!

naar de hengstenkeuring van het EASP gegaan in Emmeloord. We waren er om 8:00, om 9:00 wilde ik hem in de box het hoofdstel aan doen omdat hij bijna aan de beurt was.. Dus ik sta bij de ingang van de box, deurtje klein stukje open om te kijken of hij naar me toe wilde komen, want hij was behoorlijk druk met al die andere hengsten in de buurt.. Maakt meneer een vreugde bokje waarbij hij zijn achterhoef precies op mijn gezicht liet landen, ik werd het gangpad in geslingerd door de klap, iedereen in paniek, want ik bleef eerst even stil liggen om mijn lijf aan te voelen wat er nou kapot was. Mijn lip bloedde als een gek, 112 gebeld en met de ambulance mee naar de dokterspost.. Daar hebben ze 3 hechtingen gezet in mn bovenlip, die was zo'n 3 cm vanaf mijn mondspleet naar boven gescheurd. Aan de binnenkant van mijn mond zitten ook veel "vleeswonden" maar dat moest zichzelf genezen, gelukkig is er niks gebroken.. Was wel een beste klap, maar heb nog wel suf van de pijnstillers de hele dag op de keuring rondgehobbeld, alleen het paard voorbrengen hebben we maar een ander laten doen..
M'n hoofd voelt aan als een meloen, ziet eruit alsof ik een beurse perzik in m'n wang gepropt heb en mn lip is zo dik dat ik alleen een theelepeltje in mn mond kan krijgen..

. Weet niet of dat king is
Amanda gaat Shania leren dat de zee niet eng is
Kan dit jaar Dewi niet meenemen, dus ben wat meer op andere mensen aangewezen om samen op het strand te rijden
Veel sterkte! 
) Daarna weer naar Shan... die ging de flikflooiende ladykiller nog uithangen met een Tink op stal 

Naja.. dan maar tutten