dat type acer dat mijn zusje heeft blijkt dus een slecht type te zijn in vergelijk met de rest. Wij hebben er ook 1 gehad hebben we 6 jaar plezier van gehad.
ja dan weekend. Vanavond even een tom tom ophalen, dan tas in pakken. En morgen rond 9 uur s ochtends vertrekken we voor een weekendje richting etten leur.
Janet; leuk weekend in het vooruitzicht, volgens mij zou het weer morgen in ieder geval beter zijn .
Ik heb mijn ochtendje wind en regen er al op zitten. Even gaan buitenrijden, Vince in een flinke draf en het kortste rondje gereden. Toch lekker uitgewaaid. En de hond uitgelaten. Nu lekker een paar uurtjes droog en warm binnen rommelen. Het is hier nu wel aan het opklaren.
Vanavond uit eten met vrienden Morgen werken, vroeg , dat is dan weer jammer.
werk ze janet! En alvast veel plezier het weekend!
Grit weer en wind getrotseerd met vince!
Tk slaap lekker!
Santa baby wiens naam zal beginnen met een s zit al weer 250 dagen in de buik!
grid
Geplaatst: 23-01-09 13:52
Leon maar jij had hem toch echt al een keer verklapt aan mij en dacht mijn naamgenootje mag dat dan ook wel weten Santa schiet ook alweer op
Janet veel plezier dit weekend
Slimme honden hiero dus
en cavia in nestje wat ze later op ging eten
Marleen GEFELICITEERD
TK nu toch echt ziek maar groot gelijk dat je baas je niet laat komen lekker uitzieken anders ben je dadelijk vrij en kun je er niet van genieten da's natuurlijk ook niks
Ingrid de wind al getrotseerd
Heb vandaag ook lekker half dagje vrijgenomen dus dadelijk naar Say ziet er nu droog uit