Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

aan het moddergooien hier
ja hier nog 1
rare ijslander heb ik
krijg vanaf deze maand een schaal bij
nu ben ik helemaal bedorven 
weet nog niet wat ik dan doe

Was nog op Leon...
Echt nooit! Al die verknipte en geschifte beesten.
ga jullie weer verlaten
nog ff met hubbie bankhangen
, maarja kan t dan niet laten om nog ff te kijken wat er geschreven is

Sita_ schreef:Ik weet nog mijn eerste reactie toen ik Amy zag, die ik natuurlijk netjes ingeslikt heb, als ik dat hardop had gezegt was me misschien wel een enkeltje zeeland beloofd..
Ach, mijn mening van toen was echt een typisch gevalletje van een keihard vooroordeel.. 

snowdon schreef:EN die DRAF he Maya
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je voor ogen had, vóórdat je Amanda in je leven had, van wat je ooit wilde? Al wel haffies?

Ik was een jaar of 14, op de manege kwam ik niet verder, op de paarden voelde ik me niet thuis (terwijl ik van de manege rond die tijd meer richting de paarden gestuurd werd vanwege m'n lengte). Voor Clothilde (New Forest van 1.28 dus) werd ik ook wat lang en te zwaar. En ik vond er gewoon niet meer zoveel aan...
Rond de 1.50 hoog, niet zo iel als een arab-kruising, meer een grote Engels-achtige pony eigenlijk. De wendbaarheid van een pony, maar wat eleganter en groter dan een Haf of Fjord.
) goed vanaf gekomen na enkele jaren haha, lang leve Amanda!
Ook leuk voor de rest om te doen? 
Ben benieuwd, hoewel ik een klein deeltje weet geloof ik...
Had het gisteravond beter in Mozilla of Word kunnen typen... heb lopen tieren en vloeken haha, nachtje erover slapen heeft me weer tot rust gebracht hoor 
Ik ga maar eens naar de briefing en mijn dagelijkse dingetjes doen. Tot later hier!
Uit voorzichtigheid volgens mijn moeder, in mijn ogen gewoon uit enorme angst voor die grote kont en stampers 
Ik zat op een paard wat nogal chaggo naar de anderen was en heb heel die rit niet stilgezeten... moet het nog horen van m'n broers vandaag de dag.
Mijn favoriet was naast de hafjes en fjordjes Argon, een D-pony schimmelruintje... extreem braaf en optimale kinderpony
Daar durfde ik wel mee te galopperen
De snelle racepony Memory vond ik veel te snel
de grote lompe Pronto was een goed leerpaard om mee te springen.... 10 cm uiteraard 
), hoe minder eng ik het uiteindelijk vond... Ow mijn god, als ik er aan terugdenk.... ik kreeg totaal geen goede basis mee, maar deed het uiteindelijk toch allemaal. Owja toen kreeg ik ook wel eens pony's waar je de zweep op kon kapot slaan en zie bleven nog versteend... daar begreep ik toendertijd helemaal niets van en toen ikzelf eenmaal eens een zweep kapot had geslagen, viel bij mij een kwartje (of eigenlijk een grote rijksdaalder...) zo wilde ik het niet!
Cazelma was een echte pismerrie, dus was op stal en met opzadelen echt uitkijken... dus niet echt bevorderlijk.

Maar doordat ze regelmatig heel vervelend was, haakten twee zussen al gauw af.
En daar heb ik eigenlijk echt op leren rijden. Ze is er nog steeds bij m'n ouders, veel te klein voor me nu. Maar daar heb ik heel wat bosritten op gemaakt en ook mee gemend.
, driekleur, gewoon heel erg mooi! Tja, en toen kwam ik thuis met Mirthe. Een echte tinker toch?
We waren en zijn allebei dol op haar, ook al is niet echt een rastypisch knolletje. Maar dat geeft niet, voor mij is ze ook zo'n simpele, lompe knol, met een fantastisch karakter. Wel een echt karakter waar ik soms ook gek van word, maar echt mijn paard!