Soxje schreef:Skeetje.....Keevagirl, jij komt toch ok nie uut Grunning?
Nee Sox, rasechte Brabantse, maar met Gronings inlevingsvermogen
SuperRoos schreef:ney snap hem al, geen tink he haha
hoor hier ook helemaal niet rond te hangen
Roos de Noord, DURF jij hier 'ns weg te blijven
. PB je me trouwens nog even je E-mailadres, heb FOTO'S GEMAAKT !!!!!!!!
beterschap.
, moet Terry weer achterlaten , maar ga weer naar de meiden
Hihihi, maar wel lachen die vent. Kan ik mijn hart ook weer even ophalen met een rasechte Tukker erbij op het werk 
Nog een weekje of 19-20 te gaan... Time flies when you're having fun
)
Zal het volgend jaar wel merken… Heb er zelf ook geen dus ja. Amanda vindt er niet zoveel aan, ze heeft een periode gehad dat ze het echt verdomde, geen angst of paniek, maar gewoon *neus optrekken, en een air van je dacht toch niet dat ik gek was he?* Gewoon puur geen zin
Maar heb het trucje van de longeerlijnen ontdekt, en dat werkt super. Wel is het altijd zo, als we ergens zijn, en we moeten terug, dan loopt ze er bijna gelijk op 
en eigenlijk heb ik er geen zin in op het moment
Maar twee longeerlijnen en dikke winterpeen voor haar neus deden wonderen
Toen ze eenmaal bij de Kerkhoffjes stond haar eerst 2 maanden met rust gelaten en daarna elke week op dinsdagavond (als ik toch Cynthia en Lowara naar de club reed) met Fayette geoefend. Gewoon rustig aangedaan. Stapje op de plank - belonen - stapje terug vragen - weer 1-2 stapjes naar voren - belonen - weer terug. En dit net zo lang gedaan tot ze in de trailer stond met stang erachter en klep dicht. De week erna een klein rondje met haar alleen in de trailer gereden. Geen voet verzet. Week daarna mee genomen naar de club samen met Lowara. Weer hartstikke braaf en een paar weken daarna samen met Lowara naar de keuring in Dalen destijds. Sindsdien echt nooit een probleem met haar gehad.