Marleen wat balen, ga naar mijn werk vaak ook een stukje over de a28, maar laatste dagen rij ik al binnendoor omdat ze daar het asfalt aan het repareren zijn. Wel balen dat je niet naar banbay kon.
Net terug van het werk. Wilco is even een prakkie aan het opwarmen
Ravien
Geplaatst: 28-12-09 20:43
Marleen,Zin in zomer,leuke foto's van Banbay en Kascha
Janet,nu pas eten
Laatst bijgewerkt door Ravien op 28-12-09 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt
ellieellende
Geplaatst: 28-12-09 20:44
de schaatsbaan is nog de hele week open leon, maar volgens mij zijn ze in omliggende dorpen gezelliger Wil best een keer gaan schaatsen met je hoor!
ringelberg
Geplaatst: 28-12-09 20:45
goeieavond,
welkom nieuwe bokt familie lid
verder lees ik wel bij,hen alleen soms geen puf te reageren,maar hou t wel bij hoor.
Lucy_1
Geplaatst: 28-12-09 20:46
Hier nog 1 die wel weer zomer wil Maar volgens mij geven ze eerst nog heel veel kou en weer sneeuw op....
Denise.... 3+ staat er op de doos... Past helemaal bij jouw! Maar ze is ubercute!
Eevee... Gefeliciteerd met je nieuwe auto!
Jammer Marleen dat het niet door ging vandaag... Banbay gemist en Annique gemist... Rottige files Fijn dat het met Kascha zo goed gaat. Heerlijke foto's van die 2!
Die Niamh heeft een mooi buikje zeg! Lekker ding is het...
Prachtige Mambo komt er weer voorbij. Wat een schitterende foto's en wat een schitterende hond!
Lisa... Welkom...
Drachtige Rose
Luna stond te dichtbij, dus die alleen maar haar hoofd
foto 5 is geweldig!! Lijkt wel of ze aan het oefenen zijn voor een 5-tal kur op muziek!
grrr
Geplaatst: 28-12-09 20:48
Rose had toch het een en ander meegemaakt Lies? Gaat dat al goed tussen jou en haar? En de baby's.... schatjes! Krijg jij volgend voorjaar eigenlijk ook nog veulens?
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 28-12-09 20:51
Jeetje Ellen wat een verschil al!
Marleen ik wil ook zomer...
Heerlijke foto's Lies!
snowdon
Geplaatst: 28-12-09 20:52
De baby's weer Die eerste foto van het stel die koppen! Hoeveel veulens komen er eigenlijk van Billy, 3?
Ik ga zaterdag 2 januari naar het oosten (grid) overigens. Schaatsen, erg leuk... maar gebrek aan tijd
Rose doet het super Marleen! Is een echte knuffel en het probleem die de fokker had met haar, heb ik niet! Ze is vorige week ook voor het eerst bekapt en dat ging super!
En ja... Ik krijg volgend jaar 3 veulens en nog 2 pensionpaarden die hier moeten bevallen... Dus als alles mee zit lopen hier volgend jaar 5 veulentjes in de wei...
het begint toch stiekem allemaal dichterbij te komen! beter weer, veulentjes, lammetjes! over 3 maanden zitten we alweer in en voorjaarszonnetje jongens!
Lucy_1
Geplaatst: 28-12-09 20:57
T'is inderdaad een stel hoor bij elkaar... Maar ze zijn o zo leuk... Was overigens ook heel gezellig met Mirjam vanmiddag... Misschien heeft zij ook nog leuke foto's... Heb zelf geen foto's gemaakt van Jildou en Johnny vandaag... Kwam er niet van...