Als je het niet erg vind Sita, overleg ik eerst met degene die het boek heeft gescheven. Of ik misschien wat foto's hier mag plaatsen die in het boek staan.
Sita, ik zag toevallig op het werk bij de hoefsmid ook een flyer hangen van Hollands next tophorse van een paard dat meedoet. je bent dus niet de enige
Nee.. Haha.. Van de 900 deelnemers is er vast wel nog eentje die flyers enzo verspreid.. Mja.. We zijn toch al verzekerd van een plekje in de halve finale.. Dus ja..
snowdon
Geplaatst: 28-03-09 23:47
Kijk eens hoe schattig... En daarna viel Doolittle zo al rollend van de bank
(Arjan is wat ziekjes en ligt dus met dekbed op de bank )
Ik ga mijn zusje even weg brengen, ze wil graag uit maar had geen vervoer heen. Dus ben haar taxi. Terug moet ze zelf we regelen. Want ik vertrouw mezelf niet op de weg, als ik net uit bed ben.
Ja was zeker een super dag ook voor Jut en Jul. Die nu weer een ervaring rijker zijn. Serada die voor het eerst vast stond in de trailer (daar voor altijd los) Ook in een tweepaards wat weer anders is dan in haar eigen motorhome.
Dan mee wandelen zo'n stuk naar het strand weg van je veilige plek. En dan met zoveel overgave ons volgen de zee is. Super trotsben ik en marja op onze beebjes
Hmm, wat een heerlijk weertje vandaag. (En vanmiddag ga ik met m'n derrière in de bios zitten. ) Net de paardjes buitengezet, lekker even staan tuttelen en veulentjes voelen schoppen. Vanmiddag Coral maar eens gaan wassen, haar darmen zijn helemaal van slag geloof ik. Het klinkt als een compleet slagveld van binnen en waterdunne diarree... Maar eens even wat extra aandacht aan besteden als het zo wat warmer wordt. Hm, een uur korter geslapen, maar ben helemaal niet moe. Jullie wel?
Ziet eruit als een súperdag Whis_serada. Lijkt me heerlijk. En leuk dat je de vorige eigenaar verrast hebt met Ziggy in het boek, Janet. Lieve tobias en Doolittle Is Arjan alweer wat opgeknapt?