nou ja ik wil mijn paardjes gewoon goed voor de dag hebben als Leon komt. Leon: als het bij jou swompville is, dan valt het hier denk ik nog wel mee. Achja ga mijn best doen.
Vond het weer vandaag nog best meevallen, bij ons scheen best vaak de zon.
owja je digi.. lekker stomme actie van ons hopelijk krijg je hm nog aan de praat!
Zal ik het nu maar vast zeggen dan Janet? Ziggy is denk ik een simpel, lomp paard Maar volgens mij onwijs leuk Meen ik echt hoor, Snowdon is ook simpel en lomp... daar val ik uiteindelijk toch weer op terug haha
haha wij houden wel van simpel. als ik nu zon type paard als Ziggy zou kunnen kopen had ik het niet gedaan. Het is helemaal niet mijn type. Maarja wel ontzettend lief en lekker simpel.
*kruipt heel even uit schulpje, om hierna weer terug te gaan, dip is nog niet echt over*
Sta op de wachtlijst om weer terug te komen op mijn vorige stal.. Als het goed is, mag ik in januari zowiezo terug daar, misschien nog eerder maar lag aan een aantal paarden die op dit moment te koop staan waar geen nieuwe voor terug komen.. Ze komen dan in de winter in een mega loopstal en in de zomer lekker naar buiten op het land..
En soms kan iets wat je niet wilde toch heel geschikt en fijn blijken te zijn
Vanavond met de ponies uit de wei halen, nog een hele tijd met Aman geblazen en gezoend en geknufd Het is zo'n geweldig lieve pony, ook al ben ik er te groot voor en alles, ze is geweldig