Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Snackie schreef:Heeft er iemand nog een mooi tuig liggen voor tinkie, maat full, of een groot vallende Cob?
Ben ook aan het rond kijken voor een simpel marathon wagentje,
Als jullie mee kunnen kijken? graag!

Ik zou het zelf niet kunnen, ik ben niet zo goed in afscheid nemen van een zelfgefokt veulen.
Al zo lang hij er is. Dus nu ben ik maar aan het proberen om dat moment uit te stellen. Tot volgend jaar september moet het wel lukken, maar daarna wordt het toch wel lastig. Maar goed, wie weet krijgen we volgend jaar wel een merrieveulen wat aan Quint kan tippen. Maar dan nog...

Ik weet dat ze iedere les thee blijft drinken dus hopelijk vindt ze dat leuk. Dadelijk nog een cake bakken voor ons 'feestje' tijdens atelier les. DA weer geweest voor Cheyenne, hij zegt dat het ong 2 maanden duurt voor ze weer op goed gewicht zal zijn... Ik twijfel nu of ik de dekking niet een maand ga uitstellen. Heb gereserveerd voor maart maar ze moet natuurlijk perfect in orde zijn. Anders maar een extra jaartje pauze. Ik ga eens snel je topic lezen draakje! En dan snel aan m'n praktijkwerk verder gaan. 

.