Idd Kaat waar is het ergens dat ze dagtoch doen ? En wanneer in de lente of weet je dat niet. Hier kennen we wel iemand met een trailer maar om nou iedere x een trailer te huren...
Jammer das zeker nog een uur van waar ik woon. Heb het even opgezocht
Becs
Geplaatst: 08-01-12 23:16
Gisteravond nieuwjaarsborrel op stal gehad, was erg gezellig maar het was al erg lang geleden dat ik gedronken had. Ik voel de bijwerkingen nu nog
Ik ben in ieder geval geslaagd voor een trailer, ik ga hem volgende week ophalen. Het is een 1,5 paards Waco trailer. Hij is niet alleen voor Caitlynn, maar mijn moeder heeft nog een kudde boergeiten. Het is een wat ouder model, maar ik geef niet zoveel om chique, zolang het maar absoluut veilig is voor mijn kostbaarste bezit. Ik verheug me nu al op het oefenen met Cait en de uitstapjes!!! Ben net weer een uur bezig geweest om klontjes klei van Caits buik af te krabben, ze vindt het heel gezellig om zo bezig te zijn maar wat een vermoeiende klus. Ik verlang naar minder modder!!!!!!!!!!!
@hijadelaluna: Ik ken het studie probleem, ik ben afgelopen februari gestopt met fulltime studeren. Wij moesten erg veel projecten en stage doen en uiteindelijk bleek dat ik te weinig tijd over hield om mijn vakantie/bijbaan te houden. Ik moest hierdoor wel stoppen. Ik volg dezelfde opleiding (SPH) nu via de NTI. Het is wel pittig om alles alleen te doen, maar ja ik wil uiteindelijk toch dat papiertje halen. Af en toe twijfel ik wel heel erg of het wel de goede opleiding voor mij is. Ik heb een behoorlijke geschiedenis achter de rug en af en toe verlang ik echt naar een simpele baan, waarbij ik niet teveel hoef na te denken , maar dat gaat op den duur waarschijnlijk ook vervelen .
@Simone: Mag dat gewoon tussen die wilde paarden door?? Ik zou dat echt niet durven, zou veel te bang zijn dat ze zich met zijn allen op mijn paardje gooien. Maar je bent dus al wel aan het oefenen voor de sokkenwasrit .
@Jolanda: Wat een verhaal zeg en dat nog wel op tweede kerstdag, ik wens je er heel veel sterkte mee . Wel fijn om dan de paardjes als afleiding te hebben en dat ze het dan juist nu zo geweldig doet. Zou ook zo graag een lekker buitenritje willen maken…
Wat klote jolanda! sterkte, maar fijn dat je idd de paardjes als afleiding hebt,
Simone, wat fijn dat ze gelijk de trailer op loopt, onze tijd komt nog
Vandaag voor de 2e keer op bolliewollie gezeten, ben maar gelijk langs de straat gegaan. hij begrijpt meteen been = lopen, alleen ho = rem nog niet, maar dat komt goed. 400meter heen en 400meter terug, en hij was super braaf! De komende dagen is hij weer lekker vrij, beetje aan vd doen, ik probeer hem nog steeds te laten kussen maar dat wil ie nog niet.
Hihi, ik durfde zonder de 'Ho' de straat nog niet op.
Mehn wat zijn jullie weer snel gegaan in het topic!
Ik heb tot mijn spijt een stuk van Diaz staart afgeknipt.. hij hing zo mooi vol tot de grond, en deed hem in een vlecht tussendoor. Maar met de blub in de paddock werd het zo smerig! Nu is er zo'n 10 cm af.. Verder gaat ze lekker!! Ze word lekker stevig inmiddels. is een bommetje energie..
Grondwerk is veel te 'rustig' voor haar.. dus ik probeer het te combineren met longeren.. waarbij ze de pan uit flipt! Maargoed.. we moeten iets
Ik heb inmiddels wel zin om te rijden! Maar dan moet ik eerst een zadel.. dus eerst geld om het zadel te kopen... grrr.. En ik zit weer met het idee toch maar eerst karretje.. maar ook dat kost natuurlijk weer geld..
ik ben nogal van de vuurdoop natuurlijk moet dat een keer mis gaan. Maar gelukkig was hij braaf! 10cm eraf, bij jaron wat meer, zo kan het mooi recht naar beneden groeien,en anders kwam ik er echt niet doorheen.
Hoeveel zadels heb jij intussen al versleten voor diaz?
Lori
Geplaatst: 08-01-12 23:36
Had de eerste 2 net in het foto topic zien staan ... Hier ook een super uitzicht
Als het beter is met dat stukje er af, het groeit ook terug aan....
Jackie's staart zit nu in een 13 delige vlecht even uit m'n hoofd (je kent het eerst 9 vlechten dan die in 3 vlechten dan die in 1 vlecht).
Nou ga even gaan voeren.
edit: in zoveel vlechten omdat het in 1x invlechten echt moeilijk is met maar 2 handen...3grote vlechten en dan alles samen zou ook nog gaan maar vind het wel lollig al die vlechten
Laatst bijgewerkt door Lori op 08-01-12 23:50, in het totaal 1 keer bewerkt
en over veilig de straat op. hoe veilig kan het zijn de 2e x dat je op een jong dier zit? gelukkig zitten we op een polderweg. waar op zondag vnl fiets verkeer is. anders had ik het vast niet gedaan.
Hihi, mijn post hierboven ziet er debiel uit, komt door bokt op mijn mobiel denk ik .
Diaz
Geplaatst: 09-01-12 12:04
Snackie schreef:
Hoeveel zadels heb jij intussen al versleten voor diaz?
geen? Das het hele probleem..
Ik heb een boel paszadels langs gehad, en zou er een van gaan kopen, maar financieel loopt het nu anders helaas. Ik heb een tijdje een boomloos dingetje gehad voor the time beiing.. maar die verkocht voor de aanbetaling op een zadel die nu niet door kan gaan
Oke, ik had foto's gezien met verschillende zadels namelijk, vandaar dat ik dat dacht, maar wat balen zeg!
Het zadel wat ik te leen heb voor Jaron is een medium, maar ik vind hem net te breed. Het dingetje is te oud om bij gevuld te worden,dus ik heb een bontje besteld, want nu rijden we toch nog niet zo veel. en dan kan hij ook groeien in spieren, voordat ik er van de zomer (hopelijk) 1 op maat laat maken.
Omgeving van Vollezele-Geraardsbergen. Dus waar ik woon.
Hey, dat is niet ver van waar ik woon, Ninove Ik heb sinds een jaar de stap genomen om mijn BE-rijbewijs te halen en een trailer aan te schaffen. Sindsdien doet ik heel veel dagtochtjes en elk jaar een trektocht. Super gewoon. Wel een hele investering, zeker omdat ik geen wagen had die mocht trekken...
Ik ben lid van deze groep (ik weet niet of ik die link mag plaatsen?) www.twenter.org
Er is ook altijd eind juli een georganiseerde dagwandeling te Zandbergen, mooie route! Misschien wel haalbaar voor je om te doen