[TI] [HK]Kontenkletsers klinken kletsend t knallende nieuwjaar in

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 15:06

Pfff hey hallo hier. Wat is het koud inderdaad. ik geloof dat het hier in het noorden van Friesland nog zo`n -4 a -5 is. De zon is er hier wel bij.
We hebben een slechte nacht achter de rug met de kleine meid hier.
Steeds wakker. Maar goed, nu zijn we ook zeer verwende ouders want op de eerst flesjesnachten na heeft Caitlyn altijd s`nachts door geslapen. Ze doet nu haar middagslaapje. Ik hoop dat ze snel opknapt want het is zoooow zielig ;( Mooi alvast aardappelen geschild voor vanavond (spinazi aardappelen..eitje)
Kan ik na het eten mooi nog even naar de paardjes. Zal wel heel koud zijn brrrtttt.

Mooi paardje die Shakira. Had haar al eerder voorbij zien komen.
Nathalie: leuk he dat lego :P Caitlyn had een legotafeltje van mijn schoonouders gekregen (v\d kerstman)
Dat meisje vermaakt zich daar zo mee.

Ik heb ook een tijdje een Shire gewild 8)7 Maar ik met mijn 1.63 moet dat toch maar niet doen denk ik :')
Word een beetje spagaat zitten dan denk ik en zo lenig ben ik niet meer.
Mijn friese ruin van 1,65m vind ik al te hoog (nu ik wat ouder ben) eigenlijk. Daarom vind ik de verwachtte stokmaat van 1,55m van Sorraya toch wat beter bij me passen

ellieellende

Re: [HK]Kontenkletsers klinken kletsend t knallende nieuwjaar in

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 15:08

denk ook niet dat het je van het is dat predict a foal trea.... teveel polonaise door dat melken enzo...

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 15:09

iel wat voor horrorverhalen zijn dat ellen??

beterschap voor Caitlyn Claudia

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 15:11

Ja Ellen wat voor verhalen waren dat dan ????

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 15:11

Zo valt de foto van Shakira meteen beter op zonder die lege stukken ernaast *D 8-)

Ellen ff niet roken :(:) maar is voor een goed doel! dat het snel en netjes geneest en je er geen last van krijgt :)

Trea heb gereageerd in topic :) en Hobje weer aan het werk =:)

Komen jullie trouwens weer naar de wedstrijd ?! O:) Nu hebben we springen en vlaggenrace erbij :):)

Eefje geen echte bak en nu nog laag ijs :\ maar in berm wel stapritje :z

Caitlin goed ziek :(:) hopelijk snel weer beter!
Claudia Janet is ongeveer evengroot en heeft kruising met Shire Ziggy ;) :D maar haha ik hou het ook liever bij 1.55m terwijl ik zelf 1.75m ben :+ maar ik rij gewoon liever op wat kleinere paardjes, vind ik vaak ook fijner dan die grote passen :o maar een keertje op zo'n Giant wil ik wel proberen 8-)
Laatst bijgewerkt door grid op 25-01-10 15:16, in het totaal 3 keer bewerkt

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 15:13

D_Travis schreef:
iel wat voor horrorverhalen zijn dat ellen??

beterschap voor Caitlyn Claudia

erge kaakontstekingen enzo, pus en vieze dingen in je mond :7
je leest sowieso allemaal horror verhalen, dus ben maar gestopt met lezen... want op een gegeven moment kom ik een verhaal tegen wat lijkt op mijn situatie; ze hebben mijn kies in 2 delen moeten trekken en stukjes bot verwijderd. en dat zou zo heeel veeel pijn gaan doen ;( daar werd ik een beetje zenuwachtig van, dus wilde ik wel een sigaretje, maar dat wordt dus zwaar afgeraden...

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 15:14

lekker dan, nou dan zou ik het ook maar even niet doen ( ook al is het zwaaaaaaar :P )

ellieellende

D_Travis

ow bah. nee idd beter niet verder lezen idd..
:(:)

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 15:15

Als alles goed is hoeven die van mij er niet uit grote mond :P

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 15:27

ik ga denk ik ook niet terug voor deel 2..... het begint pijn te doen...

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 15:32

grid schreef:
Claudia Janet is ongeveer evengroot en heeft kruising met Shire Ziggy ;) :D maar haha ik hou het ook liever bij 1.55m terwijl ik zelf 1.75m ben :+ maar ik rij gewoon liever op wat kleinere paardjes, vind ik vaak ook fijner dan die grote passen :o maar een keertje op zo'n Giant wil ik wel proberen 8-)

O..ooow dat word spierpijn meid ;)

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 15:40

grid schreef:
Zo valt de foto van Shakira meteen beter op zonder die lege stukken ernaast *D 8-)

Ellen ff niet roken :(:) maar is voor een goed doel! dat het snel en netjes geneest en je er geen last van krijgt :)

Komen jullie trouwens weer naar de wedstrijd ?! O:) Nu hebben we springen en vlaggenrace erbij :):)

Ik denk van wel, wat houd die vlaggen race in?

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 15:41

:(:) Ellen... Even wat aspirine nemen, of mag dat niet?

Ik wil dat ook wel een keer proberen hoor Grid, op zo'n grote Giant :j Ik vind dat juist wel fijn die grote passen..

Beterschap voor je dochter Claudia :(:)

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 15:41

Trea schreef:
grid schreef:

Ik denk van wel, wat houd die vlaggen race in?

Had je nog gezien over dat predict a foal ?

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 15:42

ellieellende schreef:
ik ga denk ik ook niet terug voor deel 2..... het begint pijn te doen...

Sterkte El ,kzal zo ff tegen Niamh zegge da et vrouwtje zielig is ;)

Nou men eten staat al klaar voor vanavond, dus zo Dees ophale en richting stal. Et ziet er hier alleen uit of dat het ieder moment kan gaan regenen, maar buienradar zegt van niet :?

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 15:46

das goed! Als je gaat wandelen, kun je ze wel meenemen natuurlijk he? als hobje een beetje slobber heeft verdiend, dat zie je zo staan :D
veel plezier!!!

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 15:47

Had je nog gezien over dat predict a foal ?[/quote]

Ja da hebk gelezen, ik geloof er eerlijk gezegd ook niet zo in maar toch ben ik benieuwd naar verhalen hier over. En iedere dag een beetje melk uit de uier halen kan geen kwaad hoor (dat is naar het land der fabelen verwezen door de kliniek in Utrecht). Biest blijft de merrie aanmaken tot op het punt van bevallen, tenminste als er voor de bevalling niet heel veel melk verloren gaat. Vroeger werd ook gezegd dat je hars druppels niet van de uier af mag halen, maar ook dat kan geen kwaad (niet dat het nodig is omdat te doen natuurlijk)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 16:07

Trea het gaat niet om het weghalen van biest maar het binnenlaten van bacteriën ;) en ik weet wat uierontsteking kan aanrichten brr dus daar lever ik liever geen bijdrage aan :o en ik weet idd dat het risico even groot is als veulen drinkt e.d. maar dan heb ik er in ieder geval alles aan gedaan om het te voorkomen :)

Verenigingsgenootje is e.e.a. rondom Vlaggenrace verder aan het uitwerken geloof dat de essentie is dat je vlag moet verplaatsen naar andere kant, maar hoe of wat precies weet ik ook nog niet :o vandaar dat ik ook nog geen topic heb gemaakt ;)

Ellen nu pijn :(:) je hebt toch wel pijnstillers meegekregen of niet?! anders ff een liquid pakken :) hoeft toch geen pijn te lijden :(:)

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 16:10

dat is het probleem.... ik ben allergisch voor volgens mij alle pijnstillers :=
vervelend he? Als al een aleve oid pak, dan kom ik eruit te zien als een hobbit en krijg ik een soort netelroosachtige jeukende uitslag....
dus ik zal er ff zo doorheen moeten, volgens mij heb ik daardoor wel een hogere pijngrens meegekregen...

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 16:12

nu heb je het over jullie wedstrijd he Ingrid? eens kijken hoe Niamh er dan aan toe is en dan misschien ook maar eens een parcour poging wagen :D
heb zo het vermoeden dat ik dan met Desie en Hobje ook aan de springlessen moet :P

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 16:12

O da's balen :(:) Sterkte!!
Niet dat ik voor elk wissewasje een pijnstiller pak ;) heb ze ook pas "ontdekt" toen ik 21 was := maar toch bij zoiets als tand/ kaakpijn zou ik toch wel iets slikken :o idd omdat als het HEEL erg pijn gaat doen ik zeker weet dat ik de volgende keer helemaal niet meer durf :o

Ja idd onze wedstrijd :D Oe ja leuk Niamh springen =:) en Desie met hobje ook springles 8-)
Hoe hoog zou je eigenlijk willen springen? de (rest vd) organisatie dacht aan een 30/40 en 60 parcours, maar volgens mij zijn er ook die wel hoger zouden willen springen (ivm beetje uitdaging?!) of niet ??

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 16:21

60 is voor mij prima, bij 30/40 springt ze niet eens :+
ik heb in de les al een 1.00 parcour (losse hindernis) gesprongen oxers 80 cm.

leuk hoor, dat wordt weer een gezellige wedstrijd, nu praat je wel over de outdoor denk ik he? dan denk ik dat ik misschien weer net een beetje aan het springen ben met Niamh, dus om dan een parcour te gaan doen, lijkt me niet handig.

en Hobje, tja die zal aan een parcour van 20/30 al voldoende hebben... als we op tijd beginnen met oefenen ;)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 16:35

Ja idd de outdoor 5-6 juni :) het wordt geen ingewikkeld parcours gewoon beetje zoals een oefenparcoursje ;) zoiets als ik bv in wehl heb gereden dat waren 7 hindernissen :) (onderaan in topic) [RT-HAW] Zaterdag 19 mei Tinkertoernooi te Wehl: Sayla @ work (alweer bijna 3 jr geleden :oo) misschien dat wij er nog een dubbeltje tussendoen, maar veel ingewikkelder zal het niet worden om het wel beetje toegankelijk te houden voor iedereen :)
maar idd kan snappen dat misschien nog net te vroeg is voor Niamh :(:)
idd shettenhoogte voor Hobje :D
Laatst bijgewerkt door grid op 25-01-10 16:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-10 16:39

Afbeelding

Afbeelding

T was zó gezellig gisteren :D
Erik heeft me overgehaald om een eigen programma te gaan draaien :oo