Ik denk dat het ook beter is als het niet zo tot je door dringt. Ook op mijn werk gebeuren af en toe nare dingen, maar ik neem het eigenlijk nooit mee naar huis.....Ik kan het altijd wel goed van me afzetten, dat is maar beter ook zo, want anders wordt je gek. Kindjes en baby's blijven natuurlijk altijd heftig, maar dat lijkt me niet meer dan logisch. Als ik je niet meer spreek.....weltrusten voor straks!!
Eevee
Geplaatst: 31-10-09 07:45
Goedemorgen iedereen!!!! Lekker geslapen?? Ik wens jullie allemaal alvast een mooie dag toe Ik ga zo lekker naar me bedje en dan om 1 uur er weer uit, om naar mijn altijd lieve Tinka toe te gaan x
Ik waai even langs druk druk druk, ga nu even klussen. En vanmiddag naar tuinland in Zwolle.
Doei
Grit
Geplaatst: 31-10-09 09:54
Goedemorgen!!!
Veel plezier in Tuinland Janet!
Eefje en Bianca hebben nog gezellig doorgekletst en liggen nu hopelijk lekker te slapen. Toen ik in de hulpverlening werkte kon ik het werk ook goed los laten zodra ik thuis was. Is toch wel belangrijk.
Lieve mensen dit is toch niet meer normaal he van jullie
Eerst moest ik overdags veel bijlezen (wat me niet lukt allemaal) en gaan de dames in de nacht er ook nog eens een potje van maken. Zodat ik dag EN nacht bij moet lezen dus whahahhahahah
grrr
Geplaatst: 31-10-09 10:16
Goeiemorgen!
En... heeft de koe al een kalf? Idd, nu ook al bijlezen van 's nachts... pppft! Heb een beetje spierpijn van het wandelen gisteren, hadden wel een stevig tempo.
kuzznathalie
Geplaatst: 31-10-09 11:18
Stelletje nachtbrakers! Alsof er overdag niet genoeg bij te lezen is! *mopper*
Janet aan het klussen!
Bianca
Mirjam heeft de koe al een kalf? 'Mijn' koe (koe die erg lief is (wat niet heeeel vaak voorkomt bij vleesvee) en me altijd roept als ze me ziet) heeft ook een kalfje gekregen (haar eerste ) Maar toen drukte ze de baarmoeder er ook uit... Veearts erbij, met 2 nieuwe veeartsen (net van de opleiding) dus het was een gezellige boel maar voor Bianca (de koe) wat minder.. Maar ze heeft een heel mooi donkergrijs vaarskalf gekregen! Ik blij!
Marleen spierpijn
Grit en Puck op hun nieuwe zadel!
Chantal gefeliciteerd met je zus!
Ik ga vandaag ook lekker klussen, alleen dan in het land.. Nieuwe draden, paaltjes enz.. En zal vanmiddag toch echt wat foto's maken van Pippi en ..... (nog zonder naam, heeft Stan bedacht) De biggen dus De camera was gisteren leeg
Jongens jullie gaan mij echt te hard hor Wil Bianca even een dikke knuffel geven
Clover heeft donderdag haar 2e lesje gehad , ze is lekker gemasseerd, en ze is wat vrij gewerkt. MAN wat een knol heb ik Beest kan showen, hihi En puck, dr voetjes geeft ze nu erg enthousiast als ze merkt dat ik snoepies heb hahahahah
Vasthi
Geplaatst: 31-10-09 11:29
Goodmorning! Wat hebben jullie weer geluld zeg!!!!!!!!!!!!
Sterkte voor Biancaa
Ben lekker lui vandaag. Dadelijk eerst maar eens douchen en dan misschien weer even richting paardjes.
mnkortleve
Geplaatst: 31-10-09 11:45
Goedmorgen.
Eerst even op de rommelmarkt geweest, ik heb nog een mooie deken gekocht hopelijk past hij.
Koe heeft nog niet gekalfd.
Mallow Brave Clover.
kuzznathalie Had ik gelezen de vorige keer, hoe gaat het nu of merk je daar niets meer van.
Wij gaan de heg scheren, gras maaien (hard nodig het ligt al) en even wat onkruid verwijderen.
Mirjam, dit is de 2e koe met de baarmoeder eruit Maar het gaat nu hartstikke goed. Ze heeft van die pennen door haar 'doos' zeg maar, waardoor de baarmoeder er gewoon niet uit kan. Na een week mogen die eruit. Moeder en kalf maken het supergoed..
Grit, rondrommel ze!
Vasthi lui vandaag... ook al
Brave Clover
Ga nu echt wat doen... ben lui vandaag...
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 31-10-09 12:50
Clover 2e les gehad en Eva heul trots
Diny lekker lui, zit hier ook nog in pyjama Gefeliciteerd met Julian!
Nog geen kalfje bij Mirjam, wel naar rommelmarkt geweest. En de tuin onderhanden nemen.
Pippa is leuk Gefeliciteerd met Juul! Wat een heerlijk ventje is dat zeg! Hij doet me veel denken aan mijn achterneefje!
Ik vind het niet grappig meer hoeveel jullie kletsen Nu kan ik het helemaal niet meer bijhouden Ik denk dat een aantal van jullie maar een klets verbod moeten hebben!
Eevee
Geplaatst: 31-10-09 13:31
Aaahhh wat een prachtige kat!! En nog gefeliciteerd met Julian
Ik ben alweer ontwaakt uit mijn nachtdienst, maar dit was de laatste gelukkig. Voorlopig hoeven jullie van de nacht niet meer bij te lezen tenminste niet van mij en Bianca...... Sorry dames
Ik ga maar eens douchen (en wakker worden) en dan op naar Tinka en de rest
Grit
Geplaatst: 31-10-09 13:48
Ik zal de komende uren ook mijn mond houden Ga op buitenrit en het zonnetje schijnt
grrr
Geplaatst: 31-10-09 15:28
Zo, paard schoon we gaan naar Oostzaan!
Ontzettend leuke kat Dinie!!! En je zoontje is ook schattig!
ellieellende
Geplaatst: 31-10-09 15:39
Goedemiddag!
Gezellig voor Bianca, een collega gevonden in de nachtdienst! Puck en Ingrid zadel inrijden!
Aha Leon, die Discus is verhuisd van de Arendshof naar het hoekje daar idd, ik dacht dat er een hele nieuwe winkel was zonder dat ik het wist
Ik heb er alweer een half dagje paard op zitten! Heerlijk een paar uur buiten wezen rijden en in de voortuin van mijn ouders beland! erg gezellig. En nu een beetje thuis opruimen enzo