Zo, even een avondje rustig aan!!
Alles even bijgelezen maar ook best wat vergeten..... Sorry.....
Vandaag wezen helpen in het huisje van mn zusje. Mn vader en Johan gingen laminaat leggen en mn moeder en ik wat soppen en wat meubels op zn plek Zetten.
oen ik daar aan kwam kwam mn moeder ook net aan en ze had een groot poststuk bij zich, zegt ze: "kwam bij ons met de post, kijk eens even wat het is!" Dus ik maak het open en wat zit erin???
Deze enorm gave foto op canvas!! Iets dichterbij gehaald dus echt enorm gaaf!!! Had het er juist met Johan over gehad dat ik die wel zou willen vergroten!!

Kreeg hem dus zomaar van mn paps en mams!! Ben er helemaal happy mee!!
Later kreeg Johan het spel risk wat mn ouders gespaard hadden bij de PLUS! Omdat we zo geholpen hebben bij mn zusje en pas de boel gedaan hebben toen mn ouders op vakantie waren. Lief toch??
Ik had deze foto vegroot zodat alleen Bons en mn vader erop stonden en aan een flesje stroh rum gehangen om mn vader te bedanken voor het rijden met de trailer. Vond ie ook helemaal leuk!

Gister even lekker een stuk gewandeld met Boncho, vond dat ie nog wel een klein beetje rust verdiende na het drukke weekend. Zaterdag ga ik weer lessen en maandag lekker een relaxt ritje in het bos.
Nou, nu ga ik even de afwas doen..... Die blijft anders ook maar staan.
Laatst bijgewerkt door Boncho op 24-09-09 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt