en zie dat Collin ook het vosgen heeft, maar daarin ben ik vast weer Spuit 11 Lijkt me trouwens wel leuk om dat eens in beeld te brengen van welke hengsten dus bekend is dat ze het vosgen dragen
En Sterre, ik vind haar nier zo leuk eerlijk gezegt
Cecille
Geplaatst: 25-01-10 13:00
Hallo,
vind het ook geen super bijzondere merrie
Vind haar te licht van bouw
Ga vanaf is bijlezen en reageren want heb alle tijd moet tot 3 uur vannacht wachten, mijn ouders van vliegveld afhalen...
Ik blijf deze foto van shak, echt ze kijkt zo ondeugend en steekt haar tong uit
Heb trouwens nieuwe foto's van Willey die tevens nog te koop is. vragen dan hoor ik het wel
mnkortleve
Geplaatst: 25-01-10 13:21
grid Ik heb zaterdag zo'n 5 minuten op Bravour gereden dat was geen succes.
grid schreef:
en ze heten niet voor niks Gentle Gaints
Ik ken anders iemand die er ook een paar heeft en die zijn alles behalve gentle Sterre mooi getekend vind alleen haar neus erg lelijk.
bailey94 Word je zeker moe van
TinkerVlot Ik heb pas nog iemand een pb gestuurd over Willey, maar helaas toch geen interesse.
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 25-01-10 13:23
Volgens mij heeft de zon een dagje vrij vandaag... Hooibak zit in elkaar, schrikdraadapparaat getest en alles werkt. Ben wel helemaal bevroren, jeetje wat is het koud
Whaha grappig dat iedereen meteen begint over wel/ niet mooi vinden (komt zeker door MP ) Ik was gewoon ronduit verbaasd dat ze te koop staat naar mijn idee was baasje er helemaal dol op enzo dus had nooit verwacht dat die OOIT te koop zou komen
Mirjam 5 min al teveel in omgang of ook met rijden?! de shires die ik ken waren allemaal erg lieve lobbussen alleen vond ik ze toen te groot dus durfde er niet op maar ondertussen zou ik er denk ik wel op durven
Denise alweer klaar met klussen
Cecile succes met verkoop!
kuzznathalie
Geplaatst: 25-01-10 14:10
Denise bevroren maar de klussen wel klaar
Cecille als ik toch een een geldboompje had
Mirjam 5 minuten al teveel
Ik wil ook wel een Shire Maar ja, dat geldboompje...................
Resi_lover
Geplaatst: 25-01-10 14:19
Cecille
ellieellende
Geplaatst: 25-01-10 14:20
Ben er weer! nog helemaal owwww dat viel best mee, maar het is nog zwaar verdoofd Sterre is al een hele tijd 'stil' te koop, ik vind het een prachtige merrie!
Voor Bravour 5 min al te veel, kwa uit houdings vermogen?
Kvind et ook kou buiten brrrrrrr, vanmiddag als Dees uit school is toch maar ff naar stal. Hobje zen conditie moet weer opgebouwd worden hij heeft door al die sneeuw zeker een maand stil gestaan (en ja hij word ook al een dagje ouder 17), dus straks maar ff longeren. El als je nou toch last krijgt van je mond dan knuffel ik Niamh wel ff
Trea
Geplaatst: 25-01-10 14:40
Ik had nog een topic in de kraamstal gezet, maar krijg maar weinig reactie. Iemand hiermee bekent?
Trea misschien meot je het linkje ook ff in het fokkerij topic plaatsen daar krijg je misschien wel wat meer respons!
Eevee
Geplaatst: 25-01-10 15:03
Goedemiddag weer
Trea helaas niet mee bekent
Mirjam.....echt een bak hebben we niet. Een kleine zelfgemaakte bak wel, maar daar ligt nog een laag ijs in van afgelopen maand......de paarden staan er overdag wel in, maar ik ga morgen een staprit met Tinka doen, dan kan wel in de berm
Hihi leuk gedaan Lois!
Denise bevroren
Het is idd erg koud buiten en bah bah wat ligt er toch weer veel sneeuw..... Sorry van mij mag het weg blijven
Nou ik ga nu naar het tuincentrum......neem me moeder mee, dan koop ik niet teveel
Cecille
Geplaatst: 25-01-10 15:04
Resi_lover schreef:
Cecille
Heel leuk gedaan Lekkere ondeugende kop van haar hahha
Predict a foal, ik vind het niks heb het ook gedaan... maar je moet continue melken en dat is al lastig want zoveel vocht/ melk krijg je er amper uit
En toen hadden we genoeg en gaf hij aan dat alle streepjes groen werden en dat het binnen 12 tot 24 uur zou komen... ik heb dus echt heel de nacht wakker gelegen maar er kwam niks... zo heeft ze dus nog een week of anderhalf gestaan moet je nagaan
ellieellende
Geplaatst: 25-01-10 15:06
Bij Niamh mag je zoveel aan de tietjes zitten als je wil Wilde van het weekend vergelijken tussen Niamh en Enya, maar Enya tilde direct erg subtiel haar achterbeen op wegwezen dus!
verdoving begint uit te werken.... mag voorlopig niet roken en vast voedsel ook overslaan voorlopig voedsel is nog niet zo erg, maar dat roken.... ging ik zoeken op internet, lees je allemaal horror verhalen van mensen die wel gingen roken....