Heb al 5 crema's geboekt en veel meldingen gehad, blehhhh
mnkortleve
Geplaatst: 31-10-09 02:28
Ik ga zo weer eens bij die koe kijken en dan mijn bed opzoeken.
mnkortleve
Geplaatst: 31-10-09 02:30
Ik zat trouwens te denken dat als die stacaravan nog niet verkocht is en er heeft iemand zin in een vakantie er zit een stapelbed, 2 pers bed en een douche in.
ja gelukkig wel en dan heb ik in de middag nog een verjaardag, dan de kids naar mn ex brengen, dan nog naar Noa en dan kan je me opvegen.... heb het nooit druk hoor, lijkt maar zo...
Hihi....mijn wekker gaat om één uur, moet om kwart voor 2 op stal zijn. Dan gaan we buitenrijden.....heb er nu alweer zin in. En 's avonds uit eten met mijn collega's. Succes alvast morgen!
Eevee
Geplaatst: 31-10-09 05:51
En bianca hou je het nog vol??? Nog steeds erg druk..... Hier is het nog erg rustig, heb ondertussen alweer twee afleveringen van CSI gekeken en bijna al mijn klussen ook al gedaan. Nog ff ruim 2 uur en dan mogen we weer naar huis
Hou vol!
Biancaa
Geplaatst: 31-10-09 06:26
Ja het is nog steeds erg druk
Keeg net een pro rail binnen, allemaal "stukjes" gevonden, ach zo wordt je wel weer wakker hoor
Nog anderhalf uur, ik ga zo mn ventje wakker bellen zodat hij rustig kan wakker worden en dan komt hij me halen. Buiten rijden is inderdaad een lekker idee, ik mag helaas nog niet met mijn voet Ach komt wel goed, ooit...
oh tv kijken mogen wij niet, we mogen wel achter de comp spelletjes doen. Ook niet op alle sites maar ik heb gewoon wat gedownload waardoor ik wel op die sites kom. 1 keer in de zoveel tijd kijken ze de comps weer na en gooien ze er weer uit wat ik heb gedownload en wordt mn manager weer boos Dan ga ik weer op een comp die wel kan downloaden, want de meesten zijn geblokkeerd hiervoor.
Eevee
Geplaatst: 31-10-09 06:34
Nou dat is een niet zo gezellig berichtje van prorail.....dat is wel heftig Is het echt een centrale waar allerlei sterfgevallen "aangemeld" worden??? Best wel depri werk of valt dat wel mee?? Jammer dat je geen tv mag kijken....ik hou mezelf bijna de hele nacht wel bezig met de tv en de comp.
Ja ik werk op een meldkamer waar allerlei overlijdensmeldingen binnenkomen. Politiemeldingen (meestal voor ze op Hart van Nederland verschijnen, weet ik al wie het is en hoe die is overleden), pro rail, partikulieren die naar een uitvaartonderneming bellen (voornamelijk de grote komen hier binnen die je op de reclames ziet ) ziekenhuis meldingen, verpleeghuis meldingen, we boeken crematoria en begraafplaatsen door het hele land, dat soort dingen dus.
Vrij druk, zeker overdag. Dan komen er ook vragen binnen over lopende uitvaarten (vragen over kaarten, advertenties e.d.) en daarna dus weer de overlijdensmeldingen zelf als de maatschappijen doorschakelen naar ons.
Deprimerend, valt wel mee. Ik krijg eigenlijk alleen namen en getallen door, klinkt misschien cru maar het dringt niet zo tot me door. Ik heb meer problemen met overlijden van kindjes en baby's of speciale dingen (man die melding doet dat zijn vader is overleden, belt anderhalf uur later weer op en moet dan melding doen dat zijn moeder ook is overleden).