haha mirjam Niet als je paard als de dood is voor stroom en je hebt genoeg mannen die op de trekker klimmen dus vast wel eentje die het recht kan trekken
grid
Geplaatst: 23-09-09 23:07
Gaat nu weer afsluiten morgen weer vroeg richting Utrecht
mnkortleve
Geplaatst: 23-09-09 23:07
Die van mij zijn ook geen fan van stroom hoor.behalve Chabo Ik was alleen nooit bang om het te raken de palen stonden vrij schuin. Ik denk dat deze vrouw het uiteindelijk zelf moet doen vd week ook wel lachen ik rij nooit trekker ik zet dat ding uit, nooit meer starten natuurlijk telefoon in de oplader dus lopen hij moest wel uit de versnelling staan.
Grit
Geplaatst: 23-09-09 23:08
Goeieavond!!
Bijgelezen en even Leon's topic bekeken. Mooi, mooi, mooi!
Komt goed met jouw bak Mirjam . Alleen nog ff het golfslagbad recht trekken
Say gaat over twee weken "strak in het pak" op wedstrijd . Met misschien nog een paar spekkies hier en daar.
Leon; voor het mooie plaatje ben je misschien wat te groot voor Chayenne, maar ze kan het goed hebben hoor. En als ze nog gaat uitzwaren, ziet het er ook anders uit.
Ga nog even de andere linken en en topics bekijken en voor de rest sluit ik me maar even aan bij de geweldige samenvattingen van Ingrid, Mirjam en Lois
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-09 07:38
Goeiemorgen Nou nog even een foto van vorigjaar Ochtendzon met mist
kascha superbraaf geweest gister
Wauw, Leon, gave foto's
Grid gister Sayla gereden
mnkortleve
Geplaatst: 24-09-09 07:46
Goedemorgen. Zometeen Ellen weer voor de paardjes eens kijken of Bravour weer vooruit is gegaan. Eerst de kids weer naar school brengen.
Bianca schattige filmpjes zeg!! lief dat mams zo lekker spint en die twee andere kleintjes zijn om op te vreten zeg
Schimpje vette nieuwe car
Zo ff fototopicjes checken
Gister VA bij Diaz.. ze heeft een injectie gehad en een zalf wat op de wondjes moet, en ze moest op stal.. dus er zat niks anders op dan de twee terug te verhuizen naar "huis" Diaz staat nu op stal samen met tinker (voor haar ook wel goed, en zo staat Diaz neit alleen) En Travis staat weer met mams Misty in de wei.. dat was trouwens een heerlijk geizcht, die twee weer samen Nu heel hard hopen dat diaz nu op knapt..
Cecille
Geplaatst: 24-09-09 11:08
[quote="mnkortleve"]Mallow Er mislukt ook wel eens wat hoor. TinkerVlot Het kan aan mij liggen, maar ik tel toch echt tot 4. quote]