De andere 2 zijn zo bang, dat zijn 2 rode katertjes met witte neusjes. Henkie is erg snotterig en heeft in 1 keer vieze oogjes. Ben blij dat ik hem nu te pakken kan krijgen.
Grit
Geplaatst: 06-07-09 22:10
Dagmar Zat je zeker met je gezicht recht voor de ventilator, lekker koel, uch, uch, uch.
Leuke beestjes van Angela en Janet. Truusje is ook een knapperd Leuk dat ze zo verschillend zijn.
Willem en de andere 2 rode (die zijn te bang en rennen altijd snel weg) dat worden gewoon boerderij katten hier. Henkie is zo lief en Truus wil ik gewoon te pakken krijgen zodat we haar kunnen steriliseren. Als ze nog een keer heel lief worden, en iemand wil ze hebben mogen ze ook mee hoor. Maar ik kan zo geen katten meegeven. Wil ze eerst een beetje mak hebben. En dan nog laten helpen.
D_Travis
Geplaatst: 06-07-09 22:14
ja dat vind ik verstandig van je Janet! Ik vind die Willen wel een heel leuk koppie hebben Maar jammer dar je hem enit te pakken kan krijgen.
Hier op stal hebben we nu ook 5 kittens. Alleen ik zie de moeder nooit, maar ze dartelen wel lekker door de stal heen (ze kunnen net lopen) dus ik denk dat moeders ze nog wel komt voeden aangezien ze anders vast niet meer zo fit waren. Ze wilden ook al brokken gaan eten maar ik heb even wat brokjes in heet water geweekt dus ik hoop dat ze snappen dat ze dat beter kunnen nemen.
we hebben twee zwarten twee rooien en 1 lapje/schildpad
Schimpje
Geplaatst: 06-07-09 22:14
Kan het niet laten, dobbel @ bokt heeft deze foto van ons gemaakt zaterdag... Wat een geweldig heerlijk dier is het toch ook...!
ringelberg
Geplaatst: 06-07-09 22:15
Hallooo,
Angela als je bang bent dat je er spijt van krijgt als je Max wegdoet,moet je er toch maar over nadenken.Misschien klikt t wel goed met Kim en je collega,duimen
Ik heb vanavond met Peb in de bak gereden,maar ze liep niet lekker.Ik had heel de tijd t idee dat ze haar pas niet afmaakte,ze liep net of ze op rotsen liep,heel raar,beetje kort en opgefokt.Volgens mij komt t door mn leenzadel,dus van de week maar weer mn boomloze erop.Bah,vervelend als ze niet lekker loopt.
Ik ga eens lekker in bad,toedeloe
D_Travis
Geplaatst: 06-07-09 22:16
haha zei net al in ander topic wat een heerlijke kerel Benson toch is
Badderse Eefje.. Jammer dat pebbel niet zo fijn liep!
Laatst bijgewerkt door D_Travis op 06-07-09 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt