Knuffel voor prada!~
Lucy ook drukjes maar bijna einde in zicht van de verbouwing

Arjan nieuw spelletje gevonden als tijdverdrijf haha.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sorry Siet bedacht me gister rond de middag ineens dat ik nog CM moest hebben dus ff kijken daar 
Snap alleen niet waarom je langs Nistelrode bent gekomen is toch makkelijker via A73 naar A50 naar Heteren
-->
O ja tuurlijk je kwam van Roermond ...
Joyce PM box staat altijd open
(en tel staat ook aan
)
misschien gaat Say dus verhuizen
(John moet plekje nog "goedkeuren" en dan nog beslissen wanneer we willen verhuizen
zowiezo 1 mnd opzegtermijn), want dan kan ik serieus gaan denken over VEULENTJE fokken
--> in winter mogen ze 1 stuk kapotlopen
Verder zijn er ook paar stallen bij, mooi groot afdak
en aangelegde buitenbak met licht en ook weer tegen het bos ...
grid schreef:Hier staan ze in winter ca 8u per dag 3 dagen op zand en dus 4 dagen op de (bos)wei (totaal ca 3-4 ? hectare verdeeld in stukken). Zomer alle dagen ca 12u op wei 3 dagen op kleine weitjes bij huis en als er geen dazen zijn 4 dagen op grotere weide (en met dazen dus 7 dagen per week op klein weitje)
MAARmisschien gaat Say dus verhuizen
(John moet plekje nog "goedkeuren" en dan nog beslissen wanneer we willen verhuizen
zowiezo 1 mnd opzegtermijn), want dan kan ik serieus gaan denken over VEULENTJE fokken
![]()
![]()
Dan is het 24/7 op wei (totaal denk zo'n 10 ha) met inloopstallen (met stuk verhard)--> in winter mogen ze 1 stuk kapotlopen
Verder zijn er ook paar stallen bij, mooi groot afdak
en aangelegde buitenbak met licht en ook weer tegen het bos ...

Nee dat zit er de komende jaren zeker nog niet in
Ben zeer tevreden met ons huisje
en hebben het ook nog maar 3 jr
dus nee niet verhuizen --> misschien over 10 jr
. Ik kan niet zo goed uitleggen hoe het daar uitziet en hij wil niet dat het iets "ala TF" is
en ook omdat ik het verder op dit moment goed naar mijn zin heb en het dus voornamelijk is omdat het daar een idealere situatie is om veulie te fokken enzo
en stiekum vind ik 24/7 toch het fijnst
ook voor der voeten en omdat ik toch niet meer echt op wedstrijd ga enzo dus gebruik de laatste tijd de faciliteiten toch al bijna niet...
(binnenbak en goed gedraineerde buitenbakken, wasplaats met warm water en solarium, stal met dikke laag stro, altijd droge paddocks, goede instructrice enz enz ...)
wil trouwens dan wel blijven lessen op huidige plek
(en af en toe ritje of zo met stalgenootjes)
Zie nu trouwens dat ik foto's van Debora helemaal over het hoofd heb gezien
Stoere Sil

Veels te veel centjes uitgegeven
maar ik kan weer de winter door met mijn nieuwe kleertjes..
Goed inkopen gedaan dus
lekker nieuwe kleren voor de winter
Tijd om naar huis te gaan
Valentijn schreef:Er is vandaag een klein deel binnen gekomen, de rest komt zeer binnenkort, dus houdt dit topic in de gaten!
Eurostar Heavy Cord Brown

Ja, maar die stond niet op Shan..
Hier zit ook beetje Oranje in.. 

Zometeen even lekker naar die bolle

Al klinkt je huidige stal ook helemaal niet zo verkeerd. Denk dat het voor Say haar voetjes wel fijn is, de hele dag op de wei

snowdon schreef:In CP en dan toch elke dag bokken, da's toch geen vakantie

Maya schreef:
En dat dekje?! HEBBUH!!!!
Maargoed, ik heb er echt al veels te veel

Klinkt echt heel komisch van die muis..