Spannend Leon zaterdag! Succes! Ik zal duimen iig! 
Mennen.. Wij gaan voor Bem Bem een sulky of ander 2 wieler wagentje aanschaffen.
Hij is altijd beleerd geweest en het is gewoon leuk om met een shetje te gaan mennen.
Ik zelf men regelmatig met de shet van stal, we hebben er een vier wielig wagentje voor gekocht op marktplaats voor 200 euro. Heb er nog geen foto van, maar het was toen ook een opknappertje.
Amy is ook beleerd voor de wagen, ze heeft er al een tijd niet meer voorgestaan. Kees had een huifkar, maar die moest nog opgeknapt worden. En dat heeft ie ondertussen nog wel niet gedaan denk ik..
Vanmiddag was indra van bokt op visite.. Ze is nog lekker lasangna blijven eten..
Heerlijk paardenmiddagje gehad! Eerst Amy geborsteld en gereden, daarna Indra er nog even op. Lekker uitgestapt. Toen Shania gepakt.
Die gepoetst en daarna kregen we een gekke bui..
Heb dr op de was plaats gezet en dr benen en staart gewassen. Gewoon met de slang er op en spuiten maar.. Niks aan de hand, de geiten waren intressanter..
Daarna werder we nog gekker en heb ik het dressuurzadel opgelegd en dr hoofdstel aangedaan. Alsof ze het al jaren deed stond ze met het zadel op en kauwde ze volleerd op het bitje! Zo leuk! 
Echt dat ze zo makkelijk is, mag wel zo blijven!
Daarna nog wat rondgehangen op stal, naar de capriolen van Nero gekeken en aangezien hoe braaf Collin vandaag was.. Verder nog wat gekletst enzo.. Gewoon gezellig!