[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chubby

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 10:28

Gaat wel.... Cranberrycapsules... Waar haal ik die dan weer vandaan?! Wil eigenlijk geen antibiotica, want dan werkt de pil weer niet goed enzo... Zou geen handige tijd zijn nu....

Minder van je verkoudheid Yarka! Maar als het loskomt is het misschien wel snel over ook!

Net het programma binnen gehad voor Indoor Brabant Mijn voorgangster is er vorig jaar alle dagen en avonden geweest. Zij vond dat minder leuk (geen interesse in paarden), maar mij lijkt het wel wat!

Baileys

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 10:31

Granberry verkopen ze bij De Tuinen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 10:52

Coydog, je foto’s doen het niet?

Chubby, jammer dat ik het niet eerder wist, was van het weekend in Tilburg, Roosendaal, Ettenleur etc. Ik heb nog een witte rijbroek (bijna nooit gebruikt, is idd voor de net ) van Horka, maat is 44 ofzo, omdat ie dan langere benen zou hebben, maar ik heb zelf 40 en hij zit mij ook goed, is niet te groot ofzo. Mag je best van me lenen… ligt toch enkel in de kast. Zit alleen te denken, wanneer moet je die broek hebben? Zie het al, deze zondag… jammer ik kan pas later weer naar Tilburg als ik weer geld heb voor de trein (klussen bij vriendin). Nouja, kijk even of je iets praktisch kan lenen bij iemand in de buurt, en anders wil ik hem wel per post voor je opsturen? Gaat alleen wel pakketkosten dacht ik, omdat het net niet door de brievenbus kan. En dan moet ik het wel donderdag uiterlijk weten, anders is ie niet op tijd bij jou.

En de rest, waar is Jellie op het moment ergens? Lees wel beetje bij, maar heb enerzijds geen zin om wel op iedereen te reageren en zelf niks te melden Verveel me ook beetje op stage… ben aan vakantie toe

Baileys

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 10:57

Maya, volgens mij kan een rijbroek wel in de brievenbus. Heb ik ook wel 's gedaan maar je moet hem dan heel plat opvouwen en strak inpakken.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 10:58

Zeg Baileys en Maya, hoe ver wonen jullie bij elkaar vandaan?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 11:07

Baileys woont aan de overkant, klein uurtje reizen denk ik (boot is krap half uur, ik moet kwart-20 min naar boot, en vanaf boot ook een kwart ofzo, voor tunnel zelfde verhaal). Maar ik heb even bij vriendin gepolst, ik wacht even haar reactie af, maar misschien dat ik de zaterdag naar haar ga. Dan hang ik gewoon even uit de trein bij Etten-Leur Zal vanavond ook eens kijken of ik die rijbroek plat genoeg krijg, heb nog wel van die grote enveloppen liggen, ergens, als ma ze niet opgeruimd heeft, maar heb me dat laten vertellen, dat ze niet goed erdoor passen

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 11:25

... niveau is op peil hier

Granberry (+ nog iets) thee hebben ze bij Kruidvat (in t hoekje met allerlei kruidencapsules e.d.) --> staat ook op speciaal voor blaasproblemen (koop ik ook altijd voor mijn oma, die het chronisch heeft)

En chubb rooibos/ honing thee idd erg lekker
Ik drink het met veel regelmaat en heb er al meerdere "verslaafd" aan gemaakt die hebben t nu ook standaard in huis
--> en ik ken t t niet genoeg drinken en vooral water (vandaar ook maar dat ik thee drink )

Trick --> Gelukkig belt pa alleen voor sint (vandaar dat ik t effe kwijt moest ) en geeft dan meteen door wanneer hij verjaardag viert....
Verder niet zoals jou pa dat doet/ probeert (da's denk ik toch wel wat heftiger).
Verder zie ik hem wel eens op verjaardagen van familie maar kan hem dan makkelijk ontwijken (weet dat ie vaak smiddags gaat en ik ga toch liever savonds )
en mijn zus vind t (helaas) leuk als ik mee ga met vaderdag + verjaardag [zo van t is toch je pa enz enz, maar ik kan hem momenteel gewoon (nog) niet vergeven ]
Meestal kom ik er wel onderuit --> ja paarden kosten nu eenmaal veel tijd hè
Kan er nu weer een jaar tegenaan

Ennuh --> vakantie met paard , dat is eigenlijk 1 van de redenen dat ik een eigen paard wilde mocht/ kon niet met verzorgpony's/ paard ... maar ponykamp was ook al leuk --> bij utrechtse heuvelrug = ook mooi + leuk

Misschien volgend jaar met Say naar kennissen in Duitsland, die hebben wei enzo genoeg en bovendien ZEEEER mooie omgeving

Maar hier rond Uden/ Nistelrode is het ook erg goed rijden zondag trouwens nog nieuwe kant op gegaan, meer richting Nistelrode ook erg leuk en mooi daar

Vanavond weer les gister alleen even gepoetst en knuft en manen = staart weer mooi gemaakt enzo...
Vriendin kwam trouwens weer met ijsco --> rijden ging leuk alleen toen wilde ie niet meer in trailer (omgebouwd busje) dus effe geholpen en hem er gelukkig toch weer opgekregen

Jell --> nog zo druk

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 13:37

Volgens mij is niet alleen Jellie druk vandaag...

Halloohoow

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 13:54

Sja… lunchpauze he, daarnet uit eten genomen bij de buren wegens heropening van hun restaurant. Lekkere steak met frieten en sla gegeten Was lekker!

Chub, heb antwoord gekregen, ga zaterdag naar haar toe, zal vanavond wel even de planning uitzoeken voor hoe met OV naar daar etc. en dan pb ik je nog. Ik ga via Roosendaal naar Tilburg, dus kan op elk willekeurig station waar die trein stopt uit de trein gaan hangen U mag het zeggen

Nu ga ik weer etiketten printen

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 13:58

Ja, ik ben er

Zit op mijn werk een kl*teklus te doen, vergelijken van studiepuntenoverzichten, uit oude en nieuwe systeem. Dumpen gaat niet goed, dus iedere student van onze opleiding mist in het nieuwe systeem punten...... pffffffffffffff

Morgen om 9.30 uur komt Eveline weer voor Koot en Mira, ben benieuwd.

Daafje is niet meer.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 14:14

Etiketten printen, studiepunten vergelijken, notulen uitwerken... Wat hebben we toch een spannende leventjes huh!

Daafje

Spannend morgen met Eveline weer! Merk je verschil nog steeds met voor en na?

Maya, steak met friet en sla Ah jummie! Dat zou mijn moeder ook best eens mogen klaarmaken
Geweldig dat je zaterdag die broek af kunt geven! Ik hoor graag hoe laat je op het station bent, dan zorg ik dat ik er sta!

Ik weet niet wat er is gebeurd, maar mijn VUTter had denk ik stiekum toch een andere reden voor afgelopen zondag dan ik... Ik hoor bizar weinig meer van hem en onze as. date voor zondag heeft 'ie afgezegd. Hij wilde de week erna best nog eens iets afspreken, maar denk dat ik de eer maar aan mezelf houd. Al die mooie praatjes ten spijt van de afgelopen maanden, het draait blijkbaar toch maar om een ding...

Mannen

Blaasontsteking zet niet door geloof ik. Ik zuip me te pletter en plassen gaat gelukkig al veel beter. Dus mag ik jullie allemaal ontzettend bedanken voor de tips?!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 14:20

daafje

chubb dus nu ineens weer afgehaakt ...

en alvast succes met wedstrijd

Werkse allemaal idd zo te zien meerdere druk ! ...

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 14:21

Chubby - dat zal me wel zwaar tegenvallen voor je als het alleen om die ene keer zou gaan bij hem. Getver, krijg de gedachte dat je collega je alleen hebt gescoord en het volgende slachtoffer al in zijn vizier heeft

Gelukkig dat je blaasontsteking niet echt doorzet, wel goed blijven drinken hoor.....

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 14:40

Ik had dit ook zeker niet van hem verwacht NikitaGoGo en hij valt me dus ook ontzettend tegen nu. Maar niet zoveel zin om me er verder erg druk over te maken. Alhoewel ik dat natuurlijk toch wel een beetje doe.

Ik heb alweer 3 koppen thee op, 1 liter water en een blikje Red Bull. Drink dus beduidend meer dan normaal. Een kan water op m'n bureau doet wonderen.

Groot voordeel: kilootjes zullen er wel verder afgaan nu met al dat water

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 15:08

Heb het megadruk op m'n werk, probeer wel bij te blijven lezen!

Even voor Chubby! Wat een oliebol, heb je hele "romance" gevolgd en dit had ik ook niet gedacht. Gelijk heb je...proberen niet te druk om te maken (al is dat makkelijker gezegd dan gedaan!)

Cindy (Spetter) is wat ziekig, daarom niet (zoveel) hier!
Dacht zal het even vertellen! Ze is hier anders volgens mij iedere dag wel te vinden.

Bij ons gaat alles prima, alle paardjes gezond en wel. Weinig animo voor ons Moontje en Collin. Zal ook de tijd van het jaar wel zijn. Met de rest van de knollies gaat het allemaal super. Wat wel jammer is, Jacolientje gaat ons "verlaten". Leonie vindt het teveel werk om EN de paardjes te verzorgen 3x in de week naast haar 40 uur werken EN dan ook nog rijden enzo. Ik kan me het heel goed voorstellen van haar. Wel erg jammer. Nu moeten we op zoek naar een nieuw stalgenootje.

Ik zal weer aan de slag gaan hier...nog 1,5 uur...

Pietnhoes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 15:10

Ik ben weer bijgelezen!
Wat een verhalen weer!
@chubby: zijn dan echt alle mannen hetzelfde? heb net zo ongeveer hetzelfde meegemaakt? pfffff Sterkte dr mee!

@Fk: sterkte met Daafje

Verder weinig tijd om te reageren, moet het laatste deel van mn notulen uitwerken en declaraties afhandelen :S
Met Quincy gaat het ondertussen IETS beter! Hijs wat beter handelbaar nu en staat nu elke ochtend de hele tijd op zn achterbenen voor zn buurman hij leeft zich lekker uit in de paddock!
Tot laaater mensen!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 15:16

Het blijkt wel dat alle mannen hetzelfde zijn Stees. En de uitzonderingen zijn of al bezet of homo

Sterkte jij! Ook met je notulen. Ben eindelijk bezig verslag uit te werken van vergadering van 16 november. Moest er eerst goed voor gaan zitten voor ik de structuur weer door had

Fijn dat paardje weer lekker in de paddock kan. Dat scheelt altijd een stuk als ze hun energie ook met andere dingen dan rijden kwijt kunnen!

Spetter, beterschap! Het schijnt te heersen. Ben zelfs vandaag de enige van onze onderneming (we zijn met 3en) die werkt. Baas belde vanmorgen om 7,45 dat 'ie ziek was en jurist belde tegen de lunch dat 'ie ziek was.. Mannen

IJ, andere paardjes zijn goed terecht gekomen? Hoor je er nog wel eens iets van?

Krijg net een mailtje van hem... Ben gelijk weer happy... Maar ga vandaag niet meer reageren

En nu gauw plassen!

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 15:27

Chubby schreef:
Spannend morgen met Eveline weer! Merk je verschil nog steeds met voor en na?

Ja, en ze gaat wekelijks vooruit. Van de week ging ze met platte oren en open mond op mijn oude Max (hond, 13jr) af. banketstaaf Max had niks door, ik wel, dus een krijs van mij en ze ging nadenkend kauwen en keek me aan van "who? Moi?"
Ze wordt meer en meer paard, heerlijk is dat.
Wel jammer dat iemand in een ander topic schrijft dat ze minder goede ervaringen met Eveline heeft, en niet op PM reageert. Maar goed, wat ze doet is prima voor mijn paarden, en daar gaat het om.

IJ beterschap aan Spetter, jammer van je stalgenootje, als je wat dichterbij woonde wist ik het wel!

Chub, hij zit dus op jou te wachten en jij op hem... Maak van je hart geen moordkuil en vertel of schrijf hem de twijfels die je net hier uitsprak.

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 15:45

Weer alle verhalen effe gevolgd. Ga nu eerst de stallen uit mesten voor ik mijn oudste zoon weer ophaal bij zijn vriendje.....

Ach, Fjordkootje, dat heb je toch altijd met mensen? Met de 1 klikt het nu eenmaal wel en met de ander niet! En als er dan iets fout gaat bij mij mensen waar het niet mee klikt, dan lijkt het wel of alles fout gaat wat fout kan gaan en dan worden ze gelijk negatief beoordeeld.... Toch?

Sterkte verder iedereen met de blaasontstekingen, sex, relaties en paardjes.....

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 15:59

Oww Chubb... sex boven de 40 is niets bijzonders hoor...maarre voor wat betreft sommige mensen wil je daar echt niet bij stil staan... Ik had het ook niet verwacht van mijn moeder bijvoorbeeld, maarja... zonder seks kan een buiten-baarmoederlijke zwangerschap, waarvan ze serieus dacht zwanger te zijn, ook niet! (enkele jaren terug alweer hoor)

Enne je wilde toch zo snel mogelijk kids van een pino?

Soxje, wat anderen ook zeggen probeer het te negeren en je er vooral niet druk over te maken! Ik ben wat dat betreft net zo hoor Dan hoopt het zo lekker op en opeens ontplof je dan een keer

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 16:15

snowdon, heb je nou al een pcdokter aan het werk gezet voor je eigen pc?

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 16:28

fjordkootje schreef:
snowdon, heb je nou al een pcdokter aan het werk gezet voor je eigen pc?

Ik wacht nog een telefoontje af

Cora (coydog) gaat proberen de documenten te redden....

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 17:21

Heb alleen even de laatste pagina bijgelezen, ga na het eten wel teruglezen.
Chubby, laat vutter maar even in zijn sop gaarkoken hoor
Leon, ik tel gewoon tot 10 en gaap dan maar een keer of zo of geef een domme grinnik. Ik wou vanmiddag een fotolijstje aan Sox d'r box ophangen waarin 2 rose met wit gestreepte babysokjes zitten met in grote rose letters SOX erop. (Die sokjes heb ik eens gekregen, zijn ook door een baby gebruikt). Bij het ophangen is al meteen het ophangoogje gesneuveld, dus ding weer mee naar huis.

Jammer I.J. dat jullie stalgenote weggaat. Maar jullie hebben het zo goed voor elkaar dat je vast snel iemand anders vindt. Beterschap voor Spetter.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 17:30

Ik houd het weer voor gezien vandaag... Fijne avond allemaal!

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 17:35

Hallo allemaal!!

Chub, wat een , een, een..... MAN!!!

Wedstrijdspullen had ik ook wel te leen voor je, maar is wat ver weg...

Ik heb net lekker gereden met die bolle, ff een rondje zonder zadel. Heerlijk in een lekker drafje door het dorp, vind Lisje zo lekker, en ik ook!!!

Fons was erg boos dat ie niet mee mocht, die liep te gillen en te rennen door het land, maar ik vind het gewoon nog niet verantwoord om hem zo mee te nemen. Eerst maar eens met iemand er bij...

Ik heb wel besloten om te kijken voor iemand die het leuk vind om mij af en toe te helpen met de paarden, meegaan op de kar als ik ga mennen, meehelpen als ik Fons meeneem etc. Het is toch behoorlijk behelpen als je dat soort dingen alleen moet doen en wat hulp is dan zeker niet weg. Mocht er iemand die hier in de buurt woont iemand weten die het leuk vind om vooral te tutten en te rommelen (erg vaak rijden zal er niet bij zijn) hoor ik het graag...