Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En vooral een deel van uit mogen maken! Jammer genoeg was ik echt zo ontzettend zenuwachtig en zat ik dus helemaal verkrampt op mijn paard. Terwijl ik eigenlijk zoo wou genieten
Heb dat jammer genoeg vaker, dat de stress alles overneemt..
Maar dan zou hij eerst weer wat moeten trailermak geraken, toen Oona me kwam halen met Tinky heb ik hem eens op de trailer gezet en dit deed hij sùper braaf, dus vraag me af hoe hij zou zijn moest de trailer rijden.
ik ben met jel al 3 keer op vakantie naar een van de wadden eilanden geweest, dat is pas genieten!
En asfalt
De omgeving is hier zeker niet lelijk, ik mag eigenlijk niet klagen, maar niet ideaal voor de ruiter.
Nu lekker met de pootjes omhoog en genieten. Vrijdag nog halve dag school, rapport halen, kerstviering & toneel en dan officïeel vakantie. 
dus sokkenrit lukt niet.

ik ben zo slecht met copy. Ik moet straks eens de website bijwerken weer en meer nieuwe foto's erop zetten. Maar dat kost zoveel tijd iedere keer. Ik ben ook niet meer zo tevreden over onze site. Ik moet een logo maken en dan hier en daar wat veranderen ofzo. 

. Met je jaloersmakende setjes. Ik ben dus niet de enige die paars uitstekend vind kleuren bij zwartbont
maar t staat prima he
ik heb al zitten klooien met lightroom met andere kleuren en heb daardoor al.ideetjes opgedaan