[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Lori

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 21:27

Mooi die armband :).

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 21:46

bitloos, wou dat ik het kon. We zijn er 2 jaar mee bezig geweest wat resulteerde in een hoop ellende en een paard dat nu dus tegen alle druk ingaat die op zn neus gezet wordt.
Dus voor mij geen bitloos meer. heb wel een touwhalster om te wandelen, maar om te rijden en longeren, nee dat werkt niet. hij weet hoe hij eronderuit kan komen en kan winnen.
Ga mijn sidepull ook verkopen denk ik, kan er toch niet meer mee rijden en kan van mn touwhalster ook een sidepull maken, dus als ik ooit wil weer bitloos wil proberen..

mooie armband trouwens!

Ik is heel trots op king en mij vandaag!!!
Eerst met vriendinnetje rondje buiten gereden, zij erop ik ernaast. Ze waren in de straat bezig met aardappels laden, omdat ze vrachtwagens aan het wisselen waren, moesten we ff wachten en waren ze veel kabaal aan het maken. Sophie(vriendinnetje) was heel bang, maar king en ik bleven beide lekker koel. King wilde wel al gaan lopen, ipv even te wachten, maar toen we erlangs konden, liep hij zo rustig erlangs en deed hij het zo braaf!
Op de terugweg moesten we er weer langs, maar toen hadden ze ff pauze(tot wij erlangs waren) en daarna ben ik op king gestapt! Naja gekropen. ik kwam er eerst niet op. ik stap normaal met krukje op en ja die past niet mee op king, dus beugel langer en veel moeite doen, we schoten zo in de lach, zadel hing eerst bijna aan de zijkant, viel er aan de andere kant bijna af, sophie moest duwen, maar ik zat! En king wilde maar 1 keer gaan lopen, maar bleef snel weer stil staan gelukkig. we waren zo aan het lachen, dat we al thuis waren voor we er erg in hadden en hij was zoo braaf! Ze had het touw nog wel ff vast voor mijzelf, maar eigenlijk ging het heel goed. King deed het gewoon super!! (dat wist ik al wel, maar nu ikzelf nog)

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 21:52

gister en vandaag ruana weer gelongeerd.
Gister was ze zo lekker bezig;ze ging na het tweede rondje al gelijk over in galop en galopeerde zo een flink aantal rondes door.
vandaag vanwege de harde wind ook maar gelongeerd.Er stonden een paar jonge hengsten in de bak en die konden niet ergens apart gezet worden.Ik probeerde ze met een zweep op afstand te houden en de bijrijder ging longeren.Ging redelijk,maar de hengtjes waren erg nieuwschierig.kwamen de hele tijd kijken en toen ze zagen wat ruana deed,gingen ze vrolijk meecrossen in de rijbak.Tjonge dat was een mooi gezicht!

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 22:16

ff foto´s van vandaag!

eerst dinnetje
Afbeelding
Afbeelding

en toen ik(let niet op mn haar dat zit voor geen meter)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 22:46

Prachtige armband simone!

Je laat er geen gras over groeien andrea. :)

Leuke foto‘s met king! Hij is echt heel leuk!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 22:56

idd mooi foto's sandra.die ene met het beentje dat ie optilt,zo liefff

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 22:59

Inderdaad heel erg mooie armband! :)
En ook erg leuke foto's met King!
Ook sokjes kortgeknipt zie ik? :P
Ik heb ook nog een fotootje van gister met mijn supertink :D
Afbeelding

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:04

yup we dachten dat ie mok had.. maar dat was niet.. dus voor niets geschoren.. ok ze zijn nu wel mooi ipv vergeelt en vies.. maar ja t duurt lang voor ze teruggroeien :(

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:46

leuke foto's meiden..

aah das minder maar nu ben je zeker dat die geen mok heeft hé ?

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:47

Jullie gaan hard met praten haha.

Mooie armband gezien!

Wat fijn dat het zo goed ging met King vandaag, leuke foto's ook :)

Jaron schorre hinnik hihi heb er ook zo een gekend klonk altijd erg grappig!

Pff vervelend is dat zeg, als het altijd goed gaat en dat in 1 x fout en dan ook gelijk heel erg fout. Gelukkig dat je nu weer langzaam alles oppakt met Clover. Maar kan met helemaal voorstellen dat je er een angst voor opgebouwd had.

Ben alles aan het uitzoeken voor mijn opleiding zit te denken om te stoppen. Maar op hbo een andere opleiding vinden die wat met dieren te maken hebben is lastig!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:50

Oei Jayney bevalt de opleiding niet ?

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:59

Nee niet echt helaas. Leer erg weinig tot niets heb nog geen nieuwe dingen geleerd zeg maar en zit er nu toch al een half jaar.
Zie ook niet zo in dat wat ik leer iets met de opleiding te maken heeft erg jammer allemaal. :n

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 00:00

Edit: Gevonden. Ik heb die opleiding ook langere tijd op het oog gehad, vond dat eigenlijk wel de "meest professioneel" overkomende dieropleiding op HBO niveau. Voor mij was het enige andere doorgaan op het vwo en dan vervolgens diergeneeskunde in Antwerpen gaan studeren (omdat je daar niet hoef te loten en ik in Belgie wonen helemaal niet erg vind), maar ben eerst een jaar gaan werken, en ik denk dat ik daar een beetje in blijf hangen :=
Laatst bijgewerkt door Caily op 08-01-12 00:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 00:03

Das balen. Het klonk leuk je opleiding...

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 00:05

Van hall larenstein in Leeuwarden, hbo dier en management 1e jaars nu

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 00:07

Zie mijn edit :P

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 00:09

Wou je ook niet (heb even opgezocht hoor zodat ik geen war taal uit ga) na je 2de jaar doorgaan met paard en management ?

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 00:22

Dier en management is algemeen dus doet iedereen, ik ben inderdaad ingeschreven voor paard en management maar ook dat is niet wat ik verwacht had.

Lot, wat voor werk doe je nu dan en heb je dan wel havo diploma?
Want zit er dus aan te denken om gewoon werk te zoeken binnen de paarden, nadeel is zonder diploma krijg je uiteraard minder betaald voor een zelfde soort functie...

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 00:25

Oke snap 'm :). Hopelijk vindt je een oplossing... zwaar klote nu waarscheinelijk.

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 00:29

Ja nogal, want ik ken mezelf als ik stop moet ik uiteraard studie geld terug betalen is na een half jaar toch al 2.500 euro dat is niet weinig... dan moet ik nog een baan vinden, goed verdienen word moeilijk zonder diploma, en stoppen jaar werken dan weer studeren gaat hem niet worden als ik stop met studeren ben ik er ook helemaal klaar mee :')

Dus ja klote is nog zacht uitgedrukt -O-

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 00:37

Nou ga er geen andere "klote" op plakken want straks wordt het weer banketstaat (zelf getypt niet veranderd door bokt) :').

Nou das niet niks zeg dat geld en je moet Erynn ook nog doen met je eigen geld lijkt me (?).. jammer dat ze dan toch niet helemaal duidelijk waren in hun pakket met gevolg dat het helemaal anders dan verwacht is Y;( %) .

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 00:46

Haha ohh ja ze veranderen wel is woorden hier haha :+

Ja Erynn moet ik ook zelf onderhouden moet ook mijn ouders nog een deel van het aankoop bedrag terug betalen kon het zelf niet in 1x betalen dus ze hadden met bijgelegd en ook een deel cadeau gegeven.

Maar goed mijn ouders staan achter mij we gaan morgen even alle opties bekijken en dan maar overwegingen nemen maar als ik wil stoppen moet ik dat binnen nu en een maand doen want maak het jaar af en het kost je 5000 euro %)

Vind het wel heel jammer want eerlijk waar ik geniet zo van mijn paarden en mijn werk daar in Leeuwarden maar ja het is niet anders.
Moet Erynn dan ook gaan verplaatsen is even uitzoeken waar Lucy precies zit met haar opfok...Moet dan ook weer afscheid nemen van mijn verzorg tinkies daar en ontslag nemen van mijn banen -O- zie het allemaal zo niet zitten 8)7

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 00:53

aah daim zo een pak in 1 keer |( . Wel goed dat je ouders achter je staan echt vindt het zo jammer voor je. Het is wel waar wat je zegt dat als je wil stoppen je het nu beter doet en niet eind het jaar, het is nu al zo een som #). Echt hoop zo voor je dat je er uit raakt, qua keuze :(:)

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 01:07

Hoop het ook ga er deze maand hard achteraan, en aan het einde van Januari wil ik dan actie ondernemen. :j

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 01:07

Oke meid, veel succes daarmee alvast :) :#