owww jullie hebben rustig aan gedaan terwijl ik de BF aan het uitproberen was op een errug wakker paard! Dat voel je een stukkie beter op zo'n zadel! we moeten allebei erg wennen, Ben er nog niet erg enthousiast over eerlijk gezegd, kan me ook niet voorstellen dat ik er een dressuurles op vol maak Maar misschien morgen met wat aanwijzingen van Puck.... wie weet!
Ellen gereden emt drukke Niamh hihi wennen aan het zadel
Resi_lover
Geplaatst: 28-12-09 17:34
Even wat vakantie foto's
Mambo op de hei Ons uitzicht Kaarsje Vogelshow
Was leuk hoor, weekendje weg Maar ben eerlijk gezegd wel weer blij om thuis te zijn Er lag nog best veel sneeuw de eerste dag, maar de andere dagen was het eruuug glad Broertje heeft elke dag 2 of 3 "Nee-uren" gehad, dus dat viel best mee... En Mambo, tjaa Die vond het de eerste dag maar raar, die dacht dat we daar voor altijd bleven, arme hond Maar op de hei vond ie het helemaal geweldig, en in het park trouwens ook
heb dus eigenlijk geen idee of het goed ligt, vind dat de singel een beetje schuin naar voren zit, maar dat kan natuurlijk ook aan de zwangere buik liggen??
Ravien
Geplaatst: 28-12-09 17:49
Welkom Lisa
Ellen nieuw zadel
Lois leuke foto's van de Vakantie,die van jullie samen is erg leuk
Foto's van Niamh Leuk
Resi_lover
Geplaatst: 28-12-09 17:49
ellieellende schreef:
Leuk dat je zelf ook weer eens op de foto staat met Mambo!
Haha, ik vind het niet echt geweldig om voor de camera te staan inplaats van achter, maar wel leuk om dat soort foto's te hebben
x_Ladylover
Geplaatst: 28-12-09 17:51
Wat leuk. Zoon zadel staat ook nog op me verlanglijstje, maar vind het wel erg duur.
Whaha Gelukkig ook een roze, stel je voor dat ze een merrie krijgt Of heeft Niamh stiekem al gezegt dat het een hengstje wordt, vandaar het blaauwe pad